برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

خرید سفيد كننده پوست ايموشن
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

سفيد كننده پوست ايموشن

وضعیت کالا: موجود

35,000 تومان

  • روشن و سفید نمودن پوست تیره، براثر اصلاح مو و ...

  • روشن نمودن پوست زیر بغل،کشاله ران،خط بیکینی و ...

  • قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

  • دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

  •  دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  •  دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  •  دارای نشان CE اتحادیه اروپا

  •  دارای نشان حلال

سفيد كننده پوست ايموشن

شما می توانید از این ژل جهت روشن و سفید نمودن پوست در ناحیه ای که بر اثر اصلاح مو و ... تیره گشته استفاده نمایید. این ژل به صورت یک روشن کننده عمل کرده و نواحی مورد استفاده از این محصول دارای پوستی تازه، روشن و با لطافت می گردد. این محصول برای روشن نمودن پوست زیر بغل، کشاله ران، خط بیکینی و ... کاربرد دارد. بدین صورت که نواحی مورد نظر را به مقداری از ژل آغشته نموده و مالش دهید تا جذب شود. این کار را روزی دو بار انجام دهید تا بعد از حدود دو ماه مصرف نتیجه مطلوب حاصل میگردد و قطعا شما از نتیجه بی نظیر این محصول شگفت زده خواهید شد.

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد سفيد كننده پوست ايموشن کلیک کنید

 

 

 




تاریخ: دو شنبه 1 شهريور 1395برچسب:سفيد كننده پوست ايموشن ,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

عطر اصل
نسبت به خرید عطر اصل، حساس باشید. عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروكار دارند. اگر عطر شما نامرغوب باشد احتمال این‌كه به بدن‌تان و حتی به محیط‌زیست صدمه بزند زیاد است. این روزها زیاد دیده می‌شود كه دستفروش‌ها عطرهایی را با شكلی شبیه عطرهای اصل می‌فروشند و متاسفانه عده‌ای هم این عطرها را می‌خرند. سری به سایت‌های فروش عطر مورد نظرتان بزنید. با یك جست‌وجوی ساده متوجه خواهید شد كه قیمت آن عطر حدود چقدر است. چطور ممكن است همان عطر را با یك دهم قیمت بفروشند و بگویند اصل هم هست؟ حتی اگر گفتند به خاطر نداشتن جعبه به قیمت پایین فروخته می‌شوند باور نكنید؛ این عطرها تقلبی هستند.اگر عطر شما تقلبی باشد می‌تواند علاوه بر پوست به ریه‌ها نیز آسیب بزند. علائمی مثل خارش گلو و بینی، عطسه، آبریزش بینی و سرفه می‌تواند نشان‌دهنده مشكل‌دار بودن عطرتان باشد. از طرف دیگر افرادی كه آلرژی دارند یا به بیماری‌ها و مشكلات تنفسی مثل آسم دچار هستند باید بسیار مراقب خودشان باشند.

در ادامه مطلب با بهترین برندهای عطر و ادکلن آشنا می شوید لطفا روی عطر و ادکلن مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید

 

 

ادکلن مردانه  WOODY SENCE ،این عطر قدرتمند، قاطع و جذاب، ترکیبی است از رایحه های معطر و تلخ جنگلی که در میان مدیران، مهندسان، تجار و افراد موفق از محبوبیت خاصی برخوردار است.این محصول اسانس ادکلن مشهور انسرنویر از برند لالیک را با هنرمندی فوق العاده در خود جای داده است .

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه  WOODY SENCE کلیک کنید


 


ادکلن جادور محصولی باشکوه و جذاب بوده که در عین تازگی و طراوت سرشار از وقار و پرستیژ می باشد. رایحه ی ابتدایی این عطر از یاسمن، آلوی دمشقی و ارکیده آفریقایی می باشد و رایحه ی میانی آن از گل رز ، گل تاج خروس ، مشک و شاه توت است. به جرات می توان گفت این عطر جز پرفروشترین و ماندگارترین عطر در تمامی طول صنعت عطرسازی جهان می باشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه Jador Dior کلیک کنید

 

Bugatti در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی های اتومبیل سازی در دنیاست که با استفاده از نام خود تولید محصولات دیگری از قبیل عطر و ادکلن را آغاز کرد و با توجه به نام پرآوازه Bugatti، امروزه یک برند مطرح در عطر و ادکلن محسوب می شود که از علاقه مندان و طرفداران خاصی برخوردار است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه بوگاتی کلیک کنید

 

عطریست مردانه از رایحه چوبهای خوشبو که در سال 2012 ساخته و روانه بازار گردید. این عطر دلفریب و جذاب مخصوص مردان جنتلمن و شیک پوش است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه AZERA کلیک کنید

 

عطر ورساچه اروس الهام گرفته شده از اساطیر یونان است که به نمادی از مد و عشق برگزیده شده است. این عطر مردانه توسط Aurelien Guichard طراحی شده است و با رایحه ای تازه ، چوبی و کمی شرقی بعنوان عطری پرطرفدار برگزیده شده است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه ورساچه اروس (Versace Eros) کلیک کنید

 

ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلنهای زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلنی با ماندگاری بالا که بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه چنس شانل ( CHANCE CHANEL) کلیک کنید

 

Aqva عطریست با شکوه و کاملا مردانه که بیانگر قدرت و زیبایی دریاست. این ادکلن بوی خوش، چالاکی و نشاط را به شما هدیه می کند. شیشه بسیار شیک و کروی آن به همراه ترکیب مایع آبی و سبز رنگ بازتاب عمیقی را ایجاد کرده است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه Bvlgari AQUAکلیک کنید

 

نام این محصول Encre Noire (جوهر سیاه) نشان دهنده آن است که این محصول ادکلنی برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن می باشد. Encre Noire را به جرات می توان، با توجه به قیمت مناسب و رایحه منحصر به فردش پرفروش ترین عطر مردانه به شمار برد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه lalique کلیک کنید

 

 طبق گفته كمپانی این عطر به آقایان با وفا و جذاب و آقایانی كه از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطربرای آقایانی كه عاشق جذب شدن شخص مقابل و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادكلن  Chi Chi کلیک کنید

 

کمپانی ولنتینو اعلام کرده است که این محصول را مخصوص هدیه تولید کرده است و طراحی آن را به گونه ای انجام داده است که فوق العاده شکیل می باشد و بر روی شیشه ادکلن نیز ۳ گل قرار گرفته است که زیبایی محصول را دو چندان می کند

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه Valentina کلیک کنید

 

رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند. رایحه ای عجیب و غریب از یک رویای آشنا که به سرعت به کیمیایی جادویی تبدیل شد

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه الین (Alien) کلیک کنید

 

مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی گرم و سنگین مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از توتون پیپ کاپیتان بلک و سایر ترکیبات معطر جنگلیست .بدنه چرمی و حکاکی های روی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه کاپیتان بلک (CAPTAIN BLACK) کلیک کنید

 

طبق گفته كمپانی این عطر به خانم ها با وفا و جذاب و خانم هایی كه از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطر برای خانم هایی كه عاشق جذب شدن شخص مقابل و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در موردادكلن  Holidayکلیک کنید

 

این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای عالی محصول سال 2012 میلادی كمپانی معتبر و بزرگ می باشد . این ادكلن روحیه یك مرد كاملا قوی و امروزی را به شما می دهد

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادكلن مردانه VIP 212 for men کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

 

اد کلن 212 مردانه و زنانه

برترین و پرفروشترین ادکلن دنیا از سالهای 2004 تا 2015

محبوبترین و دلپذیر ترین رایحه دوست داشتنی دنیا

با درب آهنربایی

مخصوص آقایان و بانوان

قیمت قبلی :  40000 تومان

 قیمت با 37% تخفیف : 25000 تومان

نام محصول: ادکلن 212

حجم: 100 ml

نام کارخانه: کمپانی 212

ساخت اروپا

رایحه:شیرین و مدرن و نسبتا گرم

قیمت: 25000 تومان
212 مردانه
قیمت: 25000 تومان
212 زنانه

این محصول با اثر گذاری فوق العاده و انجام واکنش بر سیستم عصبی و ترشح هورمونی جنس مخالف باعث جذابیت هر چه بیشتر و جلب توجه عجیب می شود. این ادکلن محصول كمپانی 212 می باشد . این ادكلن برای آقایان صاحب قدرت و با مدیریت قوی سفارش شده است . این محصول خوشبو طرفداران زیادی در اروپا و حتی ایران و كشورهای عربی را دارد . بهترین هدیه برای فردی که دوستش دارید.

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند

پدهای جذبی " Underarm shild " با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد

چسبندگی فوق العاده پدهای "Underarm shild" عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

پد ضدعرق Underarm shild آرامش بی نظیری را در محیط های کار، ورزش و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین این پد عرق گیر از تغییر رنگ لباس شمادر مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی دئودورانتها و محصولات ضد تعریق جلوگیری مینماید  این محصول بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست ، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز مشکل لکه های ناخواسته عرق در ناحیه زیر بغل را رفع می کند.

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

این محصول با خواص بسیار مفید و استثنایی خود قادر است سلول های غیر فعال ، مرده و یا آسیب دیده پوست و همچنین آلودگی های محیطی پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول های سالم پوست جدا كرده و پاكسازی كند . این محصول بار ها تست شده و نتایج شگفت انگیز و جادویی خود را به رخ همگان كشیده است.

قیمت: 17400تومان
قیمت : 14500 تومان
مخصوص خانم ها
قیمت: 17400تومان
قیمت : 14500 تومان
مخصوص آقایان

تركیب گیاهی باعث نرم و روشن شدن قسمتهای تیره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوی بد این مناطق را از بین برده و موجب اطمینان خاطر و عتماد به نفس شما می شود

 



 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

 تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند

پدهای جذبی " Underarm shild " با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد

چسبندگی فوق العاده پدهای "Underarm shild" عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

پد ضدعرق Underarm shild آرامش بی نظیری را در محیط های کار، ورزش و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین این پد عرق گیر از تغییر رنگ لباس شمادر مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی دئودورانتها و محصولات ضد تعریق جلوگیری مینماید  این محصول بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست ، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز مشکل لکه های ناخواسته عرق در ناحیه زیر بغل را رفع می کند.

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

 



 

 

 

قیمت: 17400تومان
قيمت : 14500 تومان
مخصوص خانم ها
قیمت: 17400تومان
قيمت : 14500 تومان
مخصوص آقايان

 

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

 

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

 

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

 

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

 
 
 



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

پد ضد عرق

آیا در فصل تابستان از لکه های عرق سطح زیر بغل برروی لباس خود رنج میبرید؟

آیا همیشه لباس ها ی شما در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ میدهد؟

آیا این لکه ها مایه کلافگی و خجالت شما میشود؟

راه حل ساده است :

پد های ضد عرق 

جلوگیری از نفوذ عرق بدن برروی سطح خارجی پوشاک

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند

پدهای جذبی " Underarm shild " با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد

چسبندگی فوق العاده پدهای "Underarm shild" عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

پد ضدعرق Underarm shild آرامش بی نظیری را در محیط های کار، ورزش و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین این پد عرق گیر از تغییر رنگ لباس شمادر مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی دئودورانتها و محصولات ضد تعریق جلوگیری مینماید  این محصول بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست ، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز مشکل لکه های ناخواسته عرق در ناحیه زیر بغل را رفع می کند.

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي


توضیحات کلی درباره این کالا :

واکنش طبیعی بدن در طول روز نسبت به عوامل متعددی نظیر گرما ، رطوبت هوا، استرس، فعالیت جسمانی، اختلالات عصبی و ... منجر به تعریق بیش از حد بدن گردیده و این مشکلی است که تمامی افراد در طول شبانه روز با آن مواجه بوده و هریک برای حل آن معضل به شیوه ای متفاوت عمل می نمایند.

نکته قابل توجه اینکه همه ما از راههای گوناگون در تلاش، جهت رفع لکه های حاصل از تعریق بدن و برطرف نمودن بوی نامطبوع آن از روی سطح لباس می باشیم اما استفاده از محصولاتی مانند دئودورانتها نه تنها کمک شایانی برای حل این موضوع به ما نمی کنند بلکه باعث ایجاد اختلال در سیستم تعریق بدن نیز گردیده و در بهترین حالت، تنها بوی نامطبوع عرق را برای مدتی کوتاه از بین می برند و سایر محصولات بهداشتی ضد تعریق بدن نیز عملکرد طبیعی غدد عرق را مختل و متوقف ساخته و هر چه قویتر باشند نهایتا آسیب بیشتری به پوست رسانیده و منجر به سوزش و خارش پوست بدن در آن ناحیه می گردند.

مواد شیمیایی بکاررفته درساختار ترکیبی آنها منجر به بیرنگ نمودن و یا تغییر رنگ البسه در ناحیه زیر بغل گردیده و هیچ یک از اینگونه محصولات تاثیر چشمگیری بر برطرف نمودن لکه های ناخواسته و شرم آور حاصل از تعریق بدن بر روی سطح لباس نداشته و لذا نمی توانند کمک خاصی در این خصوص به حساب آیند.بهترین راه کار برای رفع این معضل، استفاده از پدهای جذب کننده و خنثی کننده عرق بوده که به لباس شما متصل گردیده و بدون آنکه دیده شوند در تمامی مدت شبانه روز لباس شما را خشک نگاه داشته و از آن محافظت می نماید و آرامشی بی نظیر را در طی شبانه روز در محیط کار، ورزش ، منزل و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.پدهای " fresh way " محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه بر رفع مشکل لکه های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می نماید.

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

پرسش های متداول درباره پد های ضد عرق مای درای :

عملکرد پدهای " Underarm shild " چگونه است ؟
پدها بمنظور جلوگیری از نفوذ عرق بدن برروی سطح خارجی پوشاک مورد استفاده قرار گرفته و با خاصیت چسبندگی فوق العاده خود و نصب در لایه درونی لباسها در محل استقرار زیر بغل بعنوان لایه ای محافظ از سرایت لکه های عرق و انتشار بوی نامطبوع جلوگیری می نماید


آیا پدهای " Underarm shild " در انواع مختلف لباس قابل استفاده است؟

بلی – طراحی این محصول به گونه ای است که شما به راحتی میتوانید آنرا برای انواع لباس های آستین دار و بدون آستین و حتی تی شرت های آستین کوتاه مورد استفاده قرار دهید

چسبندگی پدهای "Underarm shild" در مقابل فعالیتهای روزانه چگونه است ؟
پدها از چسبندگی فوق العاده ای برخوردار بوده و در صورتی که در محل نصب بمدت 5 ثانیه فشار داده شود براحتی از سطح لباس جدا نخواهد شد و در طول شبانه روز از لباسها ی شما محافظت می نماید

آیا پدهای "Underarm shild " را می توان بیشتر از 24 ساعت استفاده نمود؟
بلی – ویژگی خاص این محصول صرف نظر از قدرت چسبندگی فوق العاده آن، امکان جذب سریع و لایه خشک کن آن می باشد و در صورتی که به هر دلیلی امکان تعویض آن در طی مدت 24 ساعت امکان پذیر نباشد به راحتی می تواند برای مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار گیرد

آیا نصب پدهای " Underarm shild " به بدن آسیب می رساند؟
خیر - پدها به دلیل برخورداری از لطافت و نرمی الیاف پوشش دهنده آن به هیچ عنوان مزاحمتی برای پوست بدن ایجاد ننموده و در اکثر مواقع حس نمی گردد و جزئی از سطح لباس به حساب می آید به طوریکه متوجه حضور آن در لباستان نخواهید شد

آیا پدهای " Underarm shild " از سطح لباس قابل رویت است؟
خیر - پدهای " Underarm shild " با رنگبندی تیره و روشن خود از سطح اکثر پارچه ها قابل رویت نبوده و در لباس های توری نیز با استفاده از پد کم عرض در محل استقرار زیر بغل به راحتی پنهان می گردد

آیا پدهای " Underarm shild " در داخل کشور تولید می گردد؟
خیر – محصولات مای درای توسط کمپانی PHC در کشور آلمان تولید گردیده و توسط نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران به کشور وارد می گردد

 

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

 

اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است.

 

 

مخصوص خانم ها
قیمت: 17400تومان
قيمت : 14500 تومان

 
مخصوص آقايان
قیمت: 17400تومان
قيمت : 14500 تومان
 

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

 

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

 

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

 

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

 

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

 

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود

 

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

 

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

 

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

 

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

 

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

سفيد كننده زير بغل(جديد)

 

با خاصيت خنك سازي بدن

 

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

 

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

 

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

 

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

 

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

  اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است.
 
قیمت: 17400تومان
قيمت : 14500 تومان
مخصوص خانم ها
 
قیمت: 17400تومان
قيمت : 14500 تومان
مخصوص آقايان

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

پد ضد عرق

آیا در فصل تابستان از لکه های عرق سطح زیر بغل برروی لباس خود رنج میبرید؟

آیا همیشه لباس ها ی شما در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ میدهد؟

آیا این لکه ها مایه کلافگی و خجالت شما میشود؟

راه حل ساده است :

پد های ضد عرق 

جلوگیری از نفوذ عرق بدن برروی سطح خارجی پوشاک

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند

پدهای جذبی " Underarm shild " با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد

چسبندگی فوق العاده پدهای "Underarm shild" عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

پد ضدعرق Underarm shild آرامش بی نظیری را در محیط های کار، ورزش و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین این پد عرق گیر از تغییر رنگ لباس شمادر مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی دئودورانتها و محصولات ضد تعریق جلوگیری مینماید  این محصول بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست ، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز مشکل لکه های ناخواسته عرق در ناحیه زیر بغل را رفع می کند.

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي


توضیحات کلی درباره این کالا :

واکنش طبیعی بدن در طول روز نسبت به عوامل متعددی نظیر گرما ، رطوبت هوا، استرس، فعالیت جسمانی، اختلالات عصبی و ... منجر به تعریق بیش از حد بدن گردیده و این مشکلی است که تمامی افراد در طول شبانه روز با آن مواجه بوده و هریک برای حل آن معضل به شیوه ای متفاوت عمل می نمایند.

نکته قابل توجه اینکه همه ما از راههای گوناگون در تلاش، جهت رفع لکه های حاصل از تعریق بدن و برطرف نمودن بوی نامطبوع آن از روی سطح لباس می باشیم اما استفاده از محصولاتی مانند دئودورانتها نه تنها کمک شایانی برای حل این موضوع به ما نمی کنند بلکه باعث ایجاد اختلال در سیستم تعریق بدن نیز گردیده و در بهترین حالت، تنها بوی نامطبوع عرق را برای مدتی کوتاه از بین می برند و سایر محصولات بهداشتی ضد تعریق بدن نیز عملکرد طبیعی غدد عرق را مختل و متوقف ساخته و هر چه قویتر باشند نهایتا آسیب بیشتری به پوست رسانیده و منجر به سوزش و خارش پوست بدن در آن ناحیه می گردند.

مواد شیمیایی بکاررفته درساختار ترکیبی آنها منجر به بیرنگ نمودن و یا تغییر رنگ البسه در ناحیه زیر بغل گردیده و هیچ یک از اینگونه محصولات تاثیر چشمگیری بر برطرف نمودن لکه های ناخواسته و شرم آور حاصل از تعریق بدن بر روی سطح لباس نداشته و لذا نمی توانند کمک خاصی در این خصوص به حساب آیند.بهترین راه کار برای رفع این معضل، استفاده از پدهای جذب کننده و خنثی کننده عرق بوده که به لباس شما متصل گردیده و بدون آنکه دیده شوند در تمامی مدت شبانه روز لباس شما را خشک نگاه داشته و از آن محافظت می نماید و آرامشی بی نظیر را در طی شبانه روز در محیط کار، ورزش ، منزل و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.پدهای " fresh way " محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه بر رفع مشکل لکه های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می نماید.

قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

این محصول شامل 3جفت پد ضد عرق کوچک و 3 جفت پد ضد عرق بزرگ می شود(12 عدد پد ضد عرق)

پرسش های متداول درباره پد های ضد عرق مای درای :

عملکرد پدهای " Underarm shild " چگونه است ؟
پدها بمنظور جلوگیری از نفوذ عرق بدن برروی سطح خارجی پوشاک مورد استفاده قرار گرفته و با خاصیت چسبندگی فوق العاده خود و نصب در لایه درونی لباسها در محل استقرار زیر بغل بعنوان لایه ای محافظ از سرایت لکه های عرق و انتشار بوی نامطبوع جلوگیری می نماید


آیا پدهای " Underarm shild " در انواع مختلف لباس قابل استفاده است؟

بلی – طراحی این محصول به گونه ای است که شما به راحتی میتوانید آنرا برای انواع لباس های آستین دار و بدون آستین و حتی تی شرت های آستین کوتاه مورد استفاده قرار دهید

چسبندگی پدهای "Underarm shild" در مقابل فعالیتهای روزانه چگونه است ؟
پدها از چسبندگی فوق العاده ای برخوردار بوده و در صورتی که در محل نصب بمدت 5 ثانیه فشار داده شود براحتی از سطح لباس جدا نخواهد شد و در طول شبانه روز از لباسها ی شما محافظت می نماید

آیا پدهای "Underarm shild " را می توان بیشتر از 24 ساعت استفاده نمود؟
بلی – ویژگی خاص این محصول صرف نظر از قدرت چسبندگی فوق العاده آن، امکان جذب سریع و لایه خشک کن آن می باشد و در صورتی که به هر دلیلی امکان تعویض آن در طی مدت 24 ساعت امکان پذیر نباشد به راحتی می تواند برای مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار گیرد

آیا نصب پدهای " Underarm shild " به بدن آسیب می رساند؟
خیر - پدها به دلیل برخورداری از لطافت و نرمی الیاف پوشش دهنده آن به هیچ عنوان مزاحمتی برای پوست بدن ایجاد ننموده و در اکثر مواقع حس نمی گردد و جزئی از سطح لباس به حساب می آید به طوریکه متوجه حضور آن در لباستان نخواهید شد

آیا پدهای " Underarm shild " از سطح لباس قابل رویت است؟
خیر - پدهای " Underarm shild " با رنگبندی تیره و روشن خود از سطح اکثر پارچه ها قابل رویت نبوده و در لباس های توری نیز با استفاده از پد کم عرض در محل استقرار زیر بغل به راحتی پنهان می گردد

آیا پدهای " Underarm shild " در داخل کشور تولید می گردد؟
خیر – محصولات مای درای توسط کمپانی PHC در کشور آلمان تولید گردیده و توسط نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران به کشور وارد می گردد

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از سفيد كننده زير بغل می باشد,برای درمان  تیرگی زیر بغل و واژن می‌توانید از سفيد كننده زير بغل استفاده کنید. شما می توانید بعد از حمام کردن، سفيد كننده  را به زیر بغل بزنید. یکی  از روش‌های رفع تیرگی زیر بغل، و واژن استفاده منظم از سفيد كننده است.این محصول را روزانه روی محل تیرگى مثل آرنج، زانو،زیر بغل و واژن ماساژ دهید.و روی نقاط تیره رنگ آرنج و زانو زیر بغل و واژن بمالید  این روش را مرتب به کار بگیرید تا موثر واقع شود

سفيد كننده زير بغل پوست زیر بغل و واژن را روشن می‌کند به این صورت که سفيد كننده زير بغل را روی نقاط تیره قرار دهید و یکی از بهترین روشن کننده های زیر بغل و واژن  است.  آن را روی پوست تیره زیر بغل بمالید و خاصیت روشن کنندگی آن را برای پوست را هرگز فراموش نکنید.

سفيد كننده زير بغل را بر روی تیرگی پوست تان ماساژ دهید، این محصول یکی از بهترین روشن کننده های پوست تیره زیر بغل و واژن است.

همچنین این محصول خاصيت خنك سازي بدن و رفع تعریق و بوی بد زیر بغل و بدن را دارد. این محصول با خاصیت لایه برداری سلولهای مرده را از پوست جدا می کند و سلول های سالم و جدید را جایگزین می کند

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

  اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است.

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

 اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

علل مختلفی می تواند باعث سیاهی و تیرگی زیر بغل و کشاله ران پوست گردد، که مهمترین آن عبارتند از:

 

1- آکانتوزیس نیگریکانس: یکی از عوامل سیاهی بدن (تیرگی زیر بغل و کشاله ران  باعث تغییر رنگدانه های پوست در نواحی چین های پوستی می گردد و غالبا با خال گوشتی پوست همراه است. این مشکل غالبا در افراد جوان تر از 40 سال دیده می شود و معمولا بصورت ژنتیکی منتقل می شود.

این مشکل اغلب با چاقی یا اختلالات غدد درون ریز از جمله هیپوتیروئیدیسم یا هیپرتیروئیدیسم، آکرومگالی، بیماری پلی کیستیک، دیابت و کوشینگ همراه است.اگر این مشکل در افراد بالای 40 سال دیده شود، معمولا با بدخیمی همراه است.

 

2- اریتراسما: یکی دیگر از دلایل تیرگی بدن اریتراسما است.یک عفونت سطحی مزمن در نواحی که روی هم قرار می گیرد از جمله زیر بغل، زیر سینه ها و کشاله ران می باشد. عامل ایجاد کننده آن نوعی کورینه باکتریوم است که در پوست نرمال دیده می شود. بروز این بیماری با افزایش سن بیشتر می شود ولی در هر سنی قابل رویت است. علائم بصورت تیرگی چین های بدن که بیشتر مرطوب می مانند، دیده می شود. ممکن است عفونت غیر علامت دار باشد و دوره بیماریها ممکن است از چند ماه تا چند سال وجود داشته باشد. گسترش عفونت به تنه و بازو امکان پذیر است. بیشتر بصورت لکه های قهوه ای و گاهی قرمز دیده می شود و ممکن است پوسته دار نیز باشد. بیشتر در نواحی کشاله ران زیر بغل و زیر سینه ها دیده می شود.

 

3- اینترتریگو: یکی دیگر از دلایل سیاهی بدن در ناحیه زیر بغل و کشاله ران است ،یک مشکل التهابی چین های پوستی است که با گرما، رطوبت، اصطکاک و عدم عبور جریان هوا بدتر می شود. ممکن است بر روی آن باکتریها، قارچ یا ویروس سوار شوند و باعث ایجاد عفونت شوند.

 

این مشکل اغلب، نواحی تناسلی کشاله ران و چین های شکمی دیده می شود این مشکل اغلب در افراد چاق و دیابتی ها دیده می شود.این بیماری با خارش و سوزش چین ها همراه است. معمولاً بصورت فصلی است و با عدم رعایت بهداشت بدتر می شود.

 

4- تینه آورسیکالر: این بیماری نوعی عفونت قارچی سطحی و خوش خیم پوست است که با ضایعات لکه ای تیره یا روشن بر روی سینه و پشت مشخص می شود. در افراد مستعد، عودهای مجدد پس از درمان دیده می شود.عامل ایجاد کننده آن مالاسزیا فوفور است که نوعی فلور نرمال پوست است و در همه افراد بالغ دیده می شود. بیشتر در آب و هوای گرم و مرطوب دیده می شود. ممکن است بر سطح ضایعات پوسته های ریزی مشاهده شود و معمولا فرد خارش بسیار مختصری دارد.

 

5- کاندیدیاز: عفونت قارچی پوست که توسط کاندیدا آلبیکنس ایجاد می شود. که پوست و گاهی غشاء مخاطی را درگیر می کند. در افرادیکه دچار بیماریهای داخلی از جمله دیابت، سندرم کوشینگ، هیپوتیروئیدیسم، هیپرتیروئیدیسم هستند، عفونت شدیدتر خواهد بود.

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

رفع سیاهی بدن

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

 

تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله ران

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد.

 

این تغییرات می تواند واکنش غیر طبیعی سایر رنگدانه های پوست مثل کاروتنوئید (مسئول رنگ زرد)، اکسی گلوبین (رنگ قرمز) و هموگلوبین (رنگ آبی) باشد.

هیپرپیگمانتاسیون غالبا بدلیل قرارگیری در معرض آفتاب رخ می دهد، اگر چه علل دیگری از جمله علل متابولیک، هورمونی، نئوپلاستیک و اختلالات التهابی، مسمومیت شیمیایی، داروها، نقایص ژنتیکی، آسیب حرارتی، رادیاسیون و مواد حساس کننده به نور بر روی پوست نیز مطرح هستند.

 

انواع گوناگونی از تیرگی های خوش خیم بطور معمول دیده می شود. اختلالات تغذیه ای مزمن نیز ممکن است فرد را به سوی اختلالات پیگمانتاسیون پیش ببرد.

هیپرپیگمانتاسیون مزمن و بدون علامت می تواند فرد را از نظر روانی و اجتماعی تحت تاثیر قرار دهد. این اختلال می تواند با شدت و محل متفاوت دیده شده و به مرور کم رنگ تر شود.

 

کرم رفع سیاهی بدن

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ماسك لايه بردار FACE TO FACE

جهت شادابي و جواني پوست صورتتغذيه كننده و تقويت كننده پوست

 از بين بردن سلولهاي مرده روي سطح پوست

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست

به خوبي پوست را پاكسازي و آن را شاداب و درخشان مي نمايد

حاوي ويتامين A و E براي تاثير معجزه آسا

ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت

با كارايي بالا و نحوه استفاده بسيار آسان

فقط در چند دقيقه مواد مغذي جذب پوست صورت مي شود

سلامت پوست را به خودتان هديه دهيد

پوستي لطيف و زيبا داشته باشيد

برداشتن لايه خارجي وفرسوده پوست

از بين بردن باكتريهاي روي سطح پوست

معجزه اي در محصولات بهداشتي پوست

بهترين لباس شما ، پوست شماست...

حاوي 120 ml كرم

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

پديده زيبايي سال 2013

توصيه شده براي تمام خانم ها

نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه

تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

ماسك هاي صورت ابزاري مناسب براي تغذيه

 و زيبا سازي پوست به شمار مي روند.

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست صورت مي باشد كه توسط يكي از كمپاني هاي معتبر توليد شده است . به راستي كه اين كرم تاثير بسزايي دارد و فروش بسيار بالاي آن در دنيا نشانه رضايت مشتريهاي اين محصول مي باشد كه هماكنون براي اولين بار در ايران عرضه و به فروش مي رسد

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

ماسك پاپايا:به پوست احساس نرمي و پاكيزگي ميبخشد و كمك به لايه برداري سلولهاي مرده پوست مينماييد.از شكنندگي پوست جلوگيري ميكند وجلوي ايجاد چين وچروك را ميگيرد وباعث كمك به رفع آن نيز مي نمايد.

ماسك خيار: جهت تسكين بخشيدن و مرطوب نمودن پوستهاي حساس وبدون آب است (آبرسان قوي ومرطوب كننده)

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

طريقه استفاده:
هفته اي يك الي دو بار بجز نواحي دور چشم ودور لب ها
طبق راهنماي كامل درون جعبه روي پوست خود بماليد وپس از خشك شدن(15تا 20دقيقه بعد ) از خارج به داخل همانند شكل روي جعبه ماسك را از روي صورت برداريد.
نتايج اين محصول اثبات شده ميباشد.در بسته بندي شيك داراي مجوز بهداشتي شبنم اصالت دارويي وشبنم وزارت بازرگاني

براي رسيدن به پوستي صاف و شفاف فرصت را از دست نداده و از اين كرم استفاده كنيد چون مشتري دائم اين محصول خواهيد شد .

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ماسك لايه بردار FACE TO FACE

جهت شادابي و جواني پوست صورتتغذيه كننده و تقويت كننده پوست

 از بين بردن سلولهاي مرده روي سطح پوست

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست

به خوبي پوست را پاكسازي و آن را شاداب و درخشان مي نمايد

حاوي ويتامين A و E براي تاثير معجزه آسا

ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت

با كارايي بالا و نحوه استفاده بسيار آسان

فقط در چند دقيقه مواد مغذي جذب پوست صورت مي شود

سلامت پوست را به خودتان هديه دهيد

پوستي لطيف و زيبا داشته باشيد

برداشتن لايه خارجي وفرسوده پوست

از بين بردن باكتريهاي روي سطح پوست

معجزه اي در محصولات بهداشتي پوست

بهترين لباس شما ، پوست شماست...

حاوي 120 ml كرم

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

پديده زيبايي سال 2013

توصيه شده براي تمام خانم ها

نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه

تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

ماسك هاي صورت ابزاري مناسب براي تغذيه

 و زيبا سازي پوست به شمار مي روند.

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست صورت مي باشد كه توسط يكي از كمپاني هاي معتبر توليد شده است . به راستي كه اين كرم تاثير بسزايي دارد و فروش بسيار بالاي آن در دنيا نشانه رضايت مشتريهاي اين محصول مي باشد كه هماكنون براي اولين بار در ايران عرضه و به فروش مي رسد

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

ماسك پاپايا:به پوست احساس نرمي و پاكيزگي ميبخشد و كمك به لايه برداري سلولهاي مرده پوست مينماييد.از شكنندگي پوست جلوگيري ميكند وجلوي ايجاد چين وچروك را ميگيرد وباعث كمك به رفع آن نيز مي نمايد.

ماسك خيار: جهت تسكين بخشيدن و مرطوب نمودن پوستهاي حساس وبدون آب است (آبرسان قوي ومرطوب كننده)

قيمت : 19080تومان
قيمت : 15900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

طريقه استفاده:
هفته اي يك الي دو بار بجز نواحي دور چشم ودور لب ها
طبق راهنماي كامل درون جعبه روي پوست خود بماليد وپس از خشك شدن(15تا 20دقيقه بعد ) از خارج به داخل همانند شكل روي جعبه ماسك را از روي صورت برداريد.
نتايج اين محصول اثبات شده ميباشد.در بسته بندي شيك داراي مجوز بهداشتي شبنم اصالت دارويي وشبنم وزارت بازرگاني

براي رسيدن به پوستي صاف و شفاف فرصت را از دست نداده و از اين كرم استفاده كنيد چون مشتري دائم اين محصول خواهيد شد .

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نمك زيبايي

(نمك سفيد كننده و روشن كننده پوست بدن)

محصولي بسيار موثر براي رفع تيرگي پوست

رفع لك هاي ايجاد شده بر اثر استفاده از موم و اپيلاسيون

داراي خاصيت روشن كنندگي  

لايه‌بردار، از بين برندن سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد

 احساس آرامش، از بين برنده درد و از بين‌برنده تيرگي و كبودي پوست

محصولي اعجاز انگيز براي شادابي و طراوت پوست

تسكين درد عضلات و مفاصل

فقط با يكبار امتحان تاثير شگفت آور اين محصول را ببينيد!

نمك حمام در چهار نوع در فروشگاه موجود ميباشد كه عبارتند از :‌

شير :

پوست شما را مانند ابريشم نرم و لطيف ميكند.

آلوئه ورا :

طراوت بخش و درخشان كننده پوست

گل رز :‌

از آسيب به پوست محافظت و جلوگيري ميكند

ليمو :

 جهت ريلكس كردن و آرامش بخشيدن به شما

نمك جديد و فوق العاده ي زيبايي

محصولي بسيار موثر براي رفع تيرگي پوست

داراي خاصيت روشن كنندگي  

و رفع لك هاي ايجاد شده بر اثر استفاده

 از موم و اپيلاسيون

اين نمك موجب شادابي،جواني و احساس

 لطافتي كودكانه روي پوست مي شود

بعد از يك روز طولاني، گرفتن يك حمام گرم و اضافه كردن تنها چند گرم از نمك‌هاي مخصوص تجربه فوق‌العاده‌ايست كه مي‌توانيد با آن خستگي پاهايي كه تمام روز مجبور به ايستادن بوده‌اند، يا گرفتگي عضلات ناشي از پشت ميزنشيني طولاني را برطرف كنيد.
سابقه استفاده ازاين نمك‌ها و روش‌هاي استخراج آن اولين بار، 2700 سال بعد از ميلاد، در چين منتشر شد.گفته مي شود سقراط دوستان خود را تشويق مي‌كرد تا از نمك دريا در درمان بيماري‌هاي مختلف استفاده كنند و بيماران خود را داخل آب دريا ببرند.

قيمت : 18600تومان
قيمت : 15500
تومان

خريد پستي           خريد پستي


اصطلاح نمك‌ زيبايي به كليه مواد حلال در آب گفته مي‌شود كه شامل مواد معدني جامد و مناسب براي استحمام مي باشد. اين ماده به تميزي بيش‌تر كمك كرده و استحمام را دلپذيرتر مي كند. پاك‌كننده مواد آرايشي بوده و فوايد پزشكي دارند كه با توجه به خواص مواد معدني طبيعي موجود در چشمه‌هاي آبگرم توليد مي‌شوند. در واقع نمك زيبايي همان كاري را مي كند كه چشمه هاي طبيعي آبگرم مي كنند.
مواد معدني موجود در نمك زيبايي : سولفات منيزيم، كلريد سديم (نمك‌طعام)، جوش‌شيرين (بي‌كربنات سديم)، بوراكس و غيره هستند.

 

 

قيمت : 18600تومان
قيمت : 15500
تومان

خريد پستي           خريد پستي


به طور خلاصه نمك‌زيبايي داراي خواص زير است:
- تسكين درد عضلات و مفاصل
- لايه‌بردار، از بين برندن سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد
- جوان‌كننده
- شاداب‌كننده
- مرطوب‌كننده
- نرم‌كننده
- روشن‌كننده
- از بين‌برنده بوي بد بدن و بهره‌مندي از رايحه‌هاي ملايم و خوشايند در طول استفاده
- احساس آرامش
- از بين برنده درد
- و از بين‌برنده تيرگي و كبودي پوست

 

طرز استفاده:

    •  دماي آب را گرم نه خيلي داغ كه باعث قرمزي پوست شود انتخاب كنيد.

  •  دو پيمانه از نمك را داخل آب حل كنيد و 12 دقيقه با آرامش درون آن قرار بگيريد تا متوجه شل شدن عضلات و مفاصل شويد.

  •  سه بار در هفته به اين روش حمام كنيد.

  •  افراد باردار بهتر است قبل از استفاده با پزشك خود مشورت كنند.

 

 

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نمك زيبايي

(نمك سفيد كننده و روشن كننده پوست بدن)

محصولي بسيار موثر براي رفع تيرگي پوست

رفع لك هاي ايجاد شده بر اثر استفاده از موم و اپيلاسيون

داراي خاصيت روشن كنندگي  

لايه‌بردار، از بين برندن سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد

 احساس آرامش، از بين برنده درد و از بين‌برنده تيرگي و كبودي پوست

محصولي اعجاز انگيز براي شادابي و طراوت پوست

تسكين درد عضلات و مفاصل

فقط با يكبار امتحان تاثير شگفت آور اين محصول را ببينيد!

 

نمك حمام در چهار نوع در فروشگا موجود ميباشد كه عبارتند از :‌

شير :

پوست شما را مانند ابريشم نرم و لطيف ميكند.

آلوئه ورا :

طراوت بخش و درخشان كننده پوست

گل رز :‌

از آسيب به پوست محافظت و جلوگيري ميكند

ليمو :

 جهت ريلكس كردن و آرامش بخشيدن به شما

 

نمك جديد و فوق العاده ي زيبايي

محصولي بسيار موثر براي رفع تيرگي پوست

داراي خاصيت روشن كنندگي  

و رفع لك هاي ايجاد شده بر اثر استفاده

 از موم و اپيلاسيون

اين نمك موجب شادابي،جواني و احساس

 لطافتي كودكانه روي پوست مي شود

بعد از يك روز طولاني، گرفتن يك حمام گرم و اضافه كردن تنها چند گرم از نمك‌هاي مخصوص تجربه فوق‌العاده‌ايست كه مي‌توانيد با آن خستگي پاهايي كه تمام روز مجبور به ايستادن بوده‌اند، يا گرفتگي عضلات ناشي از پشت ميزنشيني طولاني را برطرف كنيد.
سابقه استفاده ازاين نمك‌ها و روش‌هاي استخراج آن اولين بار، 2700 سال بعد از ميلاد، در چين منتشر شد.گفته مي شود سقراط دوستان خود را تشويق مي‌كرد تا از نمك دريا در درمان بيماري‌هاي مختلف استفاده كنند و بيماران خود را داخل آب دريا ببرند.

قيمت : 18600تومان
قيمت : 15500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

اصطلاح نمك‌ زيبايي به كليه مواد حلال در آب گفته مي‌شود كه شامل مواد معدني جامد و مناسب براي استحمام مي باشد. اين ماده به تميزي بيش‌تر كمك كرده و استحمام را دلپذيرتر مي كند. پاك‌كننده مواد آرايشي بوده و فوايد پزشكي دارند كه با توجه به خواص مواد معدني طبيعي موجود در چشمه‌هاي آبگرم توليد مي‌شوند. در واقع نمك زيبايي همان كاري را مي كند كه چشمه هاي طبيعي آبگرم مي كنند.
مواد معدني موجود در نمك زيبايي : سولفات منيزيم، كلريد سديم (نمك‌طعام)، جوش‌شيرين (بي‌كربنات سديم)، بوراكس و غيره هستند.

 

 

قيمت : 18600تومان
قيمت : 15500
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

به طور خلاصه نمك‌زيبايي داراي خواص زير است:
- تسكين درد عضلات و مفاصل
- لايه‌بردار، از بين برندن سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد
- جوان‌كننده
- شاداب‌كننده
- مرطوب‌كننده
- نرم‌كننده
- روشن‌كننده
- از بين‌برنده بوي بد بدن و بهره‌مندي از رايحه‌هاي ملايم و خوشايند در طول استفاده
- احساس آرامش
- از بين برنده درد
- و از بين‌برنده تيرگي و كبودي پوست

 

طرز استفاده:

    •  دماي آب را گرم نه خيلي داغ كه باعث قرمزي پوست شود انتخاب كنيد.

  •  دو پيمانه از نمك را داخل آب حل كنيد و 12 دقيقه با آرامش درون آن قرار بگيريد تا متوجه شل شدن عضلات و مفاصل شويد.

  •  سه بار در هفته به اين روش حمام كنيد.

  •  افراد باردار بهتر است قبل از استفاده با پزشك خود مشورت كنند.

 

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

     

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

 اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

 اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد

 

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

 اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
 

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

 اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 
 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

سفيد كننده زير بغل(جديد)

با خاصيت خنك سازي بدن

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

 اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

با خاصيت ضد عرق و فرمول طبيعي براي از بين بردن سياهي

هم براي خانم ها هم براي آقايان

 در تركيب اين محصول از فرمول كاملا گياهي استفاده شده است

خاصيت ضد عرق اين محصول باعث مي شود كه در طول روز لباسهاي بوي نامطبوع نگيرد

اين محصول سلول هاي غير فعال، مرده و آسيب ديده را پاكسازي كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفيد مي كند

شما با استفاده از اين محصول ديگر نگران تيرگي قسمت هاي خاصي

از بدنتان نيستيد و در عين حال بوي بد آن نواحي را نيز از بين مي بريد

 

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

توضيحات :

با استفاده منظم و روزانه از اين محصول سفيد كننده زير بغل و بين رانها پوست اين مناطق به سرعت روشن و سفيد گشته و رنگ اصلي خود را باز خواهد يافت و بوي بد اين قسمت هارا از بين خواهد برد
اين محصول سفيد كننده با اثري بسيار خارق العاده و جادويي تنها در عرض چند ثانيه سلول هاي مرده پوست شما را ( حتي پس از استحمام و كشيدن كيسه ) از پوست جدا مي كند تا پوست زيبا و شاداب شما نفسي تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

 اين محصول با خواص بسيار مفيد و استثنايي خود قادر است سلول هاي غير فعال ، مرده و يا آسيب ديده پوست و همچنين آلودگي هاي محيطي پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول هاي سالم پوست جدا كرده و پاكسازي كند . اين محصول بار ها تست شده و نتايج شگفت انگيز و جادويي خود را به رخ همگان كشيده است

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

 

تركيب گياهي باعث نرم و روشن شدن قسمتهاي تيره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوي بد اين مناطق را از بين برده و موجب اطمينان خاطر و عتماد به نفس شما مي شود

مخصوص خانم ها

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان
خريد پستي

مخصوص آقايان

قيمت : 17400تومان
قيمت : 14500
تومان

خريد پستي

روشن شدن پوست زير بغل با استفاده از املاح طبيعي

اگر از بوي بد و رنگ تيره بدنتان ناراحت هستيد

هم براي خانم ها هم براي آقايان

اين محصول ويژه را امتحان كنيد

از بين برنده بوي بد زير بغل و بدن

بي نظير ترين محصول در نوع خود

 

 

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

شابلون فرنچ ناخن

پديده زيبايي سال 2012

براي اولين بار در ايران

بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ناخن

با كمترين هزينه و در كوتاهترين زمان

مثل حرفه اي ها فرنچ كنيد

شما با اين ابزار بينظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد!

هر بسته شامل دو ورق شصت تايي شابلون مي باشد

بدون نياز به يادگيري فرنچ فقط در چند دقيقه

به آرايشگري توانا ، ماهر و به روز تبديل شويد

براي خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه

ناخنهاي زيبا = دستان زيبا

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

بهترين محصول آرايشي به انتخاب مجلات برتر مد

پديده زيبايي سال 2012

براي اولين بار در ايران

زيبايي دستان خود را چندين برابر كنيد!

هر بسته شامل دو ورق شصت تايي شابلون مي باشد

بدون نياز به صرف هزينه هاي گزاف و ساعتها وقت...

با استفاده از ساده ترين ابزارها ناخن هاي جذاب و گيرا خواهيد داشت!

مناسب براي تمام خانم هاي شيك و با سليقه

انواع مدل هاي فرنچ ناخن به سبك  اروپايي

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

كلكسيون زيبايي هاي خود را تكميل كنيد

اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد

اين فرصت بي نظير را از دست ندهيد.

اين آخرين چيزي است كه براي زيبايي نياز داريد.

70 درصد زيبايي به نكات ظريفي بستگي دارد

كه شايد هميشه ديده نمي شوند

هر بسته شامل دو ورق شصت تايي شابلون مي باشد

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

ناخنهاي زيبا و بلند موجب زيبايي و

خوش حالت شدن دستها مي شوند.

براي خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه

جديدترين در دنياي مد و فشن

ناخنهاي زيبا = دستان زيبا

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

بهترين محصول آرايشي به انتخاب مجلات برتر مد

پديده زيبايي سال 2012

براي اولين بار در ايران

زيبايي دستان خود را چندين برابر كنيد!

هر بسته شامل دو ورق شصت تايي شابلون مي باشد

با كمترين هزينه و در كوتاهترين زمان

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

شابلون طراحی ابرو

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی ابرو

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

شما با این 8 شابلون میتوانید

بیش از 20 مدل طراحی ابرو پیاده سازی نمایید

بدون نیاز به یادگیری طراحی فقط در چند دقیقه

به آرایشگری توانا ، ماهر و به روز تبدیل شوید

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

زیبایی چشمان خود را چندین برابر كنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت... 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

با استفاده از ساده ترین ابزارها ابرو های جذاب و گیرا خواهید داشت!

مناسب برای تمام خانم های شیك و با سلیقه

انواع مدل های طراحی ابرو به سبك خلیجی و اروپایی

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی  ابرو

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

شما با این 8 شابلون میتوانید

بیش از 20 مدل آرایش چشم پیاده سازی نمایید

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

طریقه استفاده از این شابلون ها بسیار ساده می باشد فقط كافیست :

  • زیرسازی صورت را انجام دهید.

  • شابلون را در قسمت مورد نظر قرار دهید.

  • مداد دلخواه را روی شابلون بزنید.

  • شابلون را برداشته و برای ابروی دیگر مراحل را تكرار كنید.

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

گیره فرم دهنده و كوچك كننده بینی

Nose UP

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

آیا می خواهید جراحی زیبایی كنید؟

آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست كنید!

پدیده زیبایی سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون كوچكترین عوارض جانبی

تاثیر اعجاب انگیز نوزآپ در مدت زمان بسیار كوتاه

تا حدی است كه خودتان نیز باورتان نمی شود

پدهای استفاده شده در گیره كوچك كننده از جنس ضد باكتری

 و دئودورانت كه به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رساند…

برای اولین بار در ایران

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای كوچك كردن، فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی بوده و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما را كوچك تر و خوش فرم تر خواهد كرد. این محصول طوری طراحی شده است كه مشكلی برای تنفس كردن ایجاد نمی كند.
قسمت سلیكونی Nose Up جهت قرار گرفتن به طور مناسب روی بینی های مختلف و همچنین برای وارد كردن فشار كمتر روی قسمت بالای بینی قابل تغییر می باشد.

امكان فرم دهی و كوچك كنندگی بینی برای خانم ها و آقایان در هر سنی …

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

نتیجه اعجاب انگیز آن را در مدت زمانی بسیار كوتاه

 تا حدی كه خودتان نیز باورتان نمیشود مشاهده خواهید نمود

زیبا كننده, فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بینی های گوشتی ، متورم و غضروفی

بدون نیاز به عمل جراحی

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا

پدیده زیبایی سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون كوچكترین عوارض جانبی

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ویژگیهای فرم دهنده و كوچك كننده بینی نوز آپ Nose Up :

- كوچك كننده و فرم دهنده بینی
- مسدود نكردن راه تنفس
- جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
- مناسب برای استفاده كردن روی انواع بینی ها
- فقط با استفاده ۲۰ دقیقه در روز
- دارای قیمت بسیار مناسب
- استفاده بسیار آسان
- قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود
- پد های استفاده شدخ در گیره كوچك كننده از جنس ضد باكتری و دئودورانت مبیاشند كه به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

سفید كننده زیر بغل(جدید)

با خاصیت خنك سازی بدن

روشن شدن پوست زیر بغل با استفاده از املاح طبیعی

اگر از بوی بد و رنگ تیره بدنتان ناراحت هستید

 این محصول ویژه را امتحان كنید

از بین برنده بوی بد زیر بغل و بدن

بی نظیر ترین محصول در نوع خود

با خاصیت ضد عرق و فرمول طبیعی برای از بین بردن سیاهی

هم برای خانم ها هم برای آقایان

 در تركیب این محصول از فرمول كاملا گیاهی استفاده شده است

خاصیت ضد عرق این محصول باعث می شود كه در طول روز لباسهای بوی نامطبوع نگیرد

این محصول سلول های غیر فعال، مرده و آسیب دیده را پاكسازی كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفید می كند

شما با استفاده از این محصول دیگر نگران تیرگی قسمت های خاصی

از بدنتان نیستید و در عین حال بوی بد آن نواحی را نیز از بین می برید

 

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

توضیحات :

با استفاده منظم و روزانه از این محصول سفید كننده زیر بغل و بین رانها پوست این مناطق به سرعت روشن و سفید گشته و رنگ اصلی خود را باز خواهد یافت و بوی بد این قسمت هارا از بین خواهد برد
این محصول سفید كننده با اثری بسیار خارق العاده و جادویی تنها در عرض چند ثانیه سلول های مرده پوست شما را ( حتی پس از استحمام و كشیدن كیسه ) از پوست جدا می كند تا پوست زیبا و شاداب شما نفسی تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

 

 این محصول با خواص بسیار مفید و استثنایی خود قادر است سلول های غیر فعال ، مرده و یا آسیب دیده پوست و همچنین آلودگی های محیطی پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول های سالم پوست جدا كرده و پاكسازی كند . این محصول بار ها تست شده و نتایج شگفت انگیز و جادویی خود را به رخ همگان كشیده است

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

 

تركیب گیاهی باعث نرم و روشن شدن قسمتهای تیره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوی بد این مناطق را از بین برده و موجب اطمینان خاطر و عتماد به نفس شما می شود

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

روشن شدن پوست زیر بغل با استفاده از املاح طبیعی

اگر از بوی بد و رنگ تیره بدنتان ناراحت هستید

هم برای خانم ها هم برای آقایان

این محصول ویژه را امتحان كنید

از بین برنده بوی بد زیر بغل و بدن

بی نظیر ترین محصول در نوع خود


 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

اسپیكر طرح Marlboro

سیگار یا اسپیكر؟؟

مساله این است!

محصول پرطرفدار امریكا و اروپا برای اولین بار در ایران

طراحی شگفت انگیز

برنده جایزه بهترین ایده سال

باعث شگفت زدگی همه شوید!!!

تجربه ای جالب و بسیار حیرت انگیز

آیا از صدای كم موبایل و نوت بوك خود خسته شده اید؟

آیا دوست دارید هر جا كه میرید موزیك رو با صدای بلند گوش كنید؟

آیا شما هم از اون دسته آدم های علاقه مند به سیگار مارلبرو هستید؟!

موزیك رو با سیگار مورد علاقه خود گوش دهید!

طرحی كه هیچ كجای دیگری نخواهید یافت

 

قیمت : 46800تومان
قیمت : 39000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

مارلبورو یك مارك سیگار است كه توسط گروه آلتریا تولید می‌شود. فیلیپ موریس مالك یك كارخانه سیگارت سازی لندنی در سال ۱۹۰۲ شعبه نویورك كارخانه اش را به منظور فروش انواع سیگارت از جمله ماربورو تاسیس كرد. تا سال ۱۹۲۴ آنها مارلبورو را با شعار «ملایم همچون ماه می‌» به عنوان سیگارتی زنانه معرفی می‌كردند.
این مارك تا جنگ جهانی دوم به همین منوال به فروش خود ادامه داد ولی بعد از آن به طور موقت در پی ورشكستگی كارخانه از بازار برچیده شد. در پایان جنگ، سه مارك جدید بازار سیگارت را در دست گرفتند: Camel، Lucky Strike، Chesterfield. این مارك‌ها كه در اثنای جنگ برای سربازان امریكایی تولید می‌شدند بعد از بازگشت سربازان از جنگ نیز به فروش خود ادامه دادند
.

قیمت : 46800تومان
قیمت : 39000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 

بهترین پیشنهاد برای دوستداران موزیك و هنر

تا حالا با سیگار مارلبورو موزیك گوش دادین؟

درست مثل اینكه با سیگار دارید موزیك گوش میدید!

فوق العاده زیبا و جذاب با طراحی جدید

پخش موزیك از طریق مموری (TF card)

پخش موزیك از طریق فلش

دارای اسپیكر های قدرتمند با صدایی شفاف و بلند

 اسپیكر فوق العاده قدرتمند با كیفیت صدای بالایی كه از قابلیت های آن می توان بهشارژ با USB اتصال هدفون  ، فلش مموری ، كارت حافظه و كابل USB اشاره كرد

حتی حرفه ای ها هم اشتباه می كنند!!

كاملا شبیه به سیگار مارلبورو واقعی

در طول دهه ۱۹۵۰ مجله Reader's Digest سری مقالاتی را درباره سیگارت و رابطه آن با سرطان ریه منتشر كرد. فیلیپ موریس و سایر شركت‌های دخانیات با توجه به این گزارش به ساخت سیگارتهای فیلتردار اقدام كردند. مارلبوروی جدید ته‌فیلتردار در سال ۱۹۵۵ معرفی شد. در اوایل دهه ۶۰ فیلیپ موریس مارلبوروی محلی (Marlboro Country) را ابداع كرد و تصویر عمومی شیك مارلبورو (نرم همچون ماه می) را تبدیل به كابوی‌هایی تنومند با عنوان مردان مارلبورو (Marlboro Men) كرد. فیلیپ موریس به سرعت سهم بزرگی از بازار را در دست گرفت. حاصل فعالیت تبلیغاتی وی افزایش ۵۰۰۰ درصدی فروش در عرض ۸ ماه بود. شهرت مارلبورو در خوش طعم بودن، به سرعت آن را به عنوان سیگارت شماره ۱ تبدیل كرد.
وجه تسمیه مارلبورو خیابانی است كه كارخانه اولیه آن در لندن در آن قرار داشت: Great Marlborough Street. Richmond، Virginia محل كنونی بزرگ‌ترین كشت و صنعت سیگارت مارلبوروست.

مشخصات محصول :

  • بسیار سبك و قابل حمل

  • قابلیت اتصال به كامپیوتر و انتقال فایل

  • كیفیت بالای صدا

  • باتری قابل شارژ داخلی

  • دارای استریو و باس

  • دارای پورت 3.5

  • پاور: 5 وات

  • دارای ورودی فلش و رم

  • قابلیت اتصال به موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و كامپیوتر





 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

تاتوی خط چشم

محصولی شگفت انگیز و بی نظیر

تاتو فوق العاده آسان در عرض چند دقیقه

ماندگاری تا چند روز …

بهترین هدیه برای كسی كه دوستش دارید

بدون هیچ گونه عوارض جانبی

بدون نیاز به هزینه های بسیار بالا

براحتی و در منزل خود به صورت حرفه ای تاتو كنید!

 ضد آب و فوق العاده با كیفیت …

بهترین برای متمایز شدن!

در هر بسته تاتوی خط چشم  8 طرح مختلف وجود دارد

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

چشمانی جذاب و گیرا خواهید داشت

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

بدون نیاز به یادگیری طراحی فقط در چند دقیقه

در هر بسته تاتوی خط چشم  8 طرح مختلف وجود دارد

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2013

برای اولین بار در ایران

زیبایی چشمان خود را چندین برابر كنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

مناسب برای تمام خانم های شیك و با سلیقه

به آرایشگری توانا ، ماهر و به روز تبدیل شوید


با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش كنید

بدون نیاز به یادگیری طراحی فقط در چند دقیقه

به آرایشگری توانا ، ماهر و به روز تبدیل شوید

حتماً تا كنون برای شما نیز اتفاق افتاده است كه طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب كرده باشد، اما به دلیل معایبی كه تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر كرده اید.
ما با معرفی این محصول شگفت انگیز این امكان را به شما می دهیم كه تاتو های فوق العاده زیبایی را به صورت موقت و چند روزه در اختیار داشته باشید. از جمله محاسن این محصول سرعت عمل بالا، بدون درد و عوارض، و ضد آب بودن آن می باشد.

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 

طرز استفاده:

ابتدا مدل خط چشم را انتخاب کرده و ان را برش دهید سپس برچسب روی ان را برداشته و پشت تاتو را با اب مرطوب کرده و با دقت پشت چشم خود بچسبانید و کاغذ آن را برداشته و با یک دستمال تمیز خشک کنید در نهایت با مداد یا خط چشم خطوط را مرتب کنید.

جهت از بین بردن و پاك كردن تاتو نیز می توانید مقداری شیر پاک کن را روی سطح پوست بمالید، 10 ثانیه صبر كنید و به ارامی طرح را از روی پوست پاك نمایید این مراحل را تا زمانیكه به صورت كامل از روی پوست شما پاك شود ادامه دهید.

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

سبیل گریم

تا حالا عكس با سبیل داشتین؟!

ماجراهای من و سبیل؟؟؟

مثل بازیگرها و كمدین ها شوید ...

یك شوخی بسیار با مزه

عكس العمل اطرافیان را ببینید ...

هیجان انگیز و بی نظیر

لحظاتی شاد و بیاد ماندنی برای خود و خانواده خود بسازید ...

بسیار مناسب برای شوخی با دوستان

یك سبیل مصنوعی  كه چهره شما رابه شكل خنده داری تغییر می دهد!

 

 

سبیل گریم شماره 1

قیمت : 5400تومان
قیمت : 4500
تومان

سبیل گریم شماره 2

قیمت : 5400تومان
قیمت : 4500
تومان
سبیل گریم شماره 3 قیمت : 5400تومان
قیمت : 4500
تومان

سبیل گریم شماره 4

قیمت : 5400تومان
قیمت : 4500
تومان

یه كم شوخی بدك نیست؟؟؟

قیافه ی دوستانتان موقع دیدن شما واقعا دیدنیه ...

اگر بعضی وقت ها خیلی دلتون می خواد شوخی كنید ؟؟؟

اگر می خواهید با هم بخندید و لحظات شادی داشته باشید

به این می گن یك شوخی واقعی ...

مهمانی های شاد و خنده دار ترتیب بدین و لحظاتی شاد را به وجود بیارید

 

پیشنهادی برای داشتن لحظاتی شاد و مفرح

با انتخاب این سبیل ساعتی متفاوت و به یاد ماندنی داشته باشید

از اولین كسانی باشید كه این سبیل را امتحان می كنند !!!

بسیار مناسب برای شوخی با دوستان

لحظات شاد و بیاد ماندنی برای خود بسازید

یك سبیل جالب كه چهره شما را به شكل خنده داری تغییر می دهد!

یك سبیل فوق العاده عجیب و جالب

بسیار پرطرفدار میان دختران و پسران جوان

در مدلهای مختلف

مناسب برای مناسبت های خاص

واقعا جالبه!!!!

یه كم شوخی بدك نیست؟؟؟

 همین حالا سفارش دهید و لذت ببرید!

قیافه ی دوستانتان واقعا دیدنی خواهد بود....

اگر بعضی وقت ها خیلی دلتون می خواد شوخی كنید ؟؟؟

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

پد دفع سموم Kinoki

معجزه قرن

از بین برنده سموم مضر موجود در خون

تهیه شده از سركه طبیعی گیاه اعجاب آور بامبو

كارایی منحصر به فرد در دفع سموم بدن

حذف سموم در هنگام خواب ...

به همین سادگی كه قبل از رفتن به رختخواب یك پد را در كف پای خود قرار دهید

كلیه سموم مضر را از بدنتان خارج نموده و احساس شادابی و نشاط كنید

جریان خون را بهتر و به تناسب اندام و زیبایی خود نیز كمك كنید

رفع خستگی های مزمن و درد مفاصل

 افزایش انرژی  , كاهش استرس

 بالا بردن ایمنی عمومی در بدن

شماره پروانه بهداشتی : 605721002

قیمت : 16200تومان
قیمت : 13500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد

فقط در عرض 2 هفته و با قراردادن پد دفع كننده سموم بدن كینوكی در كف پاهایتان در هنگام خواب ، كلیه سموم مضر را از بدنتان خارج نموده و احساس شادابی و نشاط كنید.
اگر صبحها هنگام برخاستن از خواب احساس خستگی مینمایید ، اگر مرتبا بیماریهای مختلف شما را درگیر و ناراحت میكند و اگر از استفاده از داروهای شیمیایی خسته و ناامید شده اید، ما به شما پد دفع كننده سموم بدن كینوكی را پیشنهاد میكنیم.
فقط كافیست پد دفع كننده سموم بدن كینوكی را هنگام خواب كف پاهایتان قراردهید، بعد از گذشت 6 الی 8 ساعت كه از خواب بیدار میشوید شاهد نتیجه ای شگفت انگیز از قدرت طبیعت خواهید بود، یعنی پد كف پا كه هنگام استفاده سفید بوده است ، اینك هنگام بیدار شدن شما كاملا به رنگ مشكی درآمده است . یعنی سركه بامبو در هنگامیكه شما خواب بوده اید تمام سموم و ضرات شیمیایی موجود در خون شما را جذب نموده است. این یكی از متداول ترین روشهای سم زدایی بدن در طول 200 سال گذشته در چین و ژاپن و تایلند میباشد.

قیمت : 16200تومان
قیمت : 13500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد

درباره مضرات سموم بدن بیشتر بدانیم ....
با پیشرفت زندگی و جدایی از طبیعت و همچنین زندگی شهرنشینی ترافیك ، آلودگی هوا  و استفاده از غذاهای چرب بشر همواره تحت تاثیرات فراوان و مخرب سموم انباشته شده بدن خود می باشد.
وجود سموم در بدن با بروز علائمی مانند كج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور كلی مواد مصنوعی همراه است.
پس مهم است به دنبال راهی برای از بین بردن و جلوگیری از تجمع این سموم خطرناك از بدن باشیم.
اینك می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم كه در این زمینه به شما كمك بزرگی خواهد كرد.

صبح روز بعد وقتی پد را برمی دارید شاهد تغییر رنگ پد از سفید به سیاه خواهید بود

در واقع سموم انباشته شده در بدن توسط پد جذب و از بدن شما خارج شده است ...

قیمت : 16200تومان
قیمت : 13500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد

برخی از فواید محصول چسب دفع سموم بدن كینوكی :
سم زدایی بدن - از بین بردن آلودگی - افزایش انرژی -كاهش استرس , همچنین باعث بهبود در خواب - تسكین درد - بهبود گردش خون - سردرد - میگرن - كمردرد - اضافه وزن - افسردگی - كمبود انرژی - ناراحتیهای گوارشی - دردو ورم مفاصل - مرض قند - مشكلات قلبی - شكنندگی مو - یبوست - بدی تنفس می شود.
و نیز دفع مواد خطرناكی چون اوره - آرسنیك - جیوه - سرب و ... رفع فلزهای سنگین - زواید سوخت و ساز بدن -  سموم - انگلهای میكروسكپی - مخاطی - رفع مواد شیمیایی - سلولیت و ...
همچنین بالا بردن ایمنی عمومی در بدن - افزایش گردش خون - پایین آوردن كلسترول بد خون - رفع خستگی های مزمن و درد مفاصل.
با این پدها وقتی در خواب هستید سموم بدن را دفع ، جریان خون را بهتر و به تناسب اندام و زیبایی خود نیز كمك كنید.

قیمت : 16200تومان
قیمت : 13500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد


طریقه استفاده از چسب دفع سموم بدن :

كافی است قبل از خواب پدها را به كف پا بچسبانید و بگذارید 8 تا  12 ساعت بماند تا خوب سموم را جذب كند.
به دلیل جذب سموم و زواید سوخت و ساز بدن طی شب پدها به رنگ تیره در می آید ، حتی ممكن است چسبنده نیز بشود كه این امر بستگی به درجه مسمومیت بدن شما دارد.
بدن شما ممكن است در عرض چند روز سم زدایی شود و یا در مدت زمان بیشتری , بسته به وضعیت بدن دارد. به طور متوسط باید هر هفته دو بار این عمل تكرار شود و طی 5 هفته این كار به پایان برسد.

چسب دفع سموم  همان كارایی حجامت را دارد با این تفاوت كه دیگر دردی احساس نمی كنید و زمانی كه شما خوابید شروع به فعالیت می كند.
كینوكی با استفاده از قدرت تنظیف طبیعی سركه دو بار تقطیر شده خیزران سموم و مواد خطرناك و مضر را از بدن شما بیرون می كشد و شما نتیجه را بی درنگ احساس خواهید كرد.

                 

این محصول دارای شماره پروانه بهداشتی 605721002 و 9786005096729: ISBN میباشد

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

معجزه ای در افزایش قد

آیا از كوتاهی قد خود رنج می برید ؟

به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود

افزایش قد شما با جدیدترین و علمی ترین متد

روشهای ویژه ی  چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته

كاملترین روش آموزش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

حركات ورزشی خاص و 100در صد علمی

معجزه ای در افزایش قد

آیا به دنبال روش های واقعی وتضمینی برای افزایش قد خود هستید؟

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران

شما با این تمرین ها و نرمش ها بعد از مدت كوتاهی قد بلند می شوید

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

1 كتاب + 1 سی دی

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

یك CD & كتاب كه شامل كامل ترین و جدیدترین

روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته

كاملترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران

این فرمول جادویی مؤثر ترین فرمول افزایش قد در كشور ژاپن می باشد

كه تابه حال بیش از 1میلیون نفر از این روش بی نظیر كه پس از سالها تجربه و تحقیق

متخصصین امر وآزمایش روی 5 هزار نفر مرد و زن در تمام سنین نتیجه گرفته اند و آن را به تمام

كسانی كه از كوتاهی قد رنج می برند توصیه كرده اند .

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

 

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

100%تضمینی

مجموعه ی بی نظیر از روش های افزایش قد فقط و فقط مبتنی بر یك

 سری حركات ورزشی خاص و 100در صد علمی می باشد.

 برای هر شخص و در هر مكانی امكان پذیر است و نتایج آن

بسیار مشهود و شگفت انگیز است .

ما بهترین،كم هزینه ترین ، سالم ترین و مؤثر ترین راه را به شما نشان 

می دهیم و در این راه حافظ سلامتی شما به دور از داروهای زیان

 آور شیمیایی خواهیم بود.

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

میخواهم خیلی خلاصه و مفید در همین ابتدا بگویم قضیه چیست و

 قالش را بكنم و بعد اگر مایل بودید ادامه مطلب را بخوانید؟

 

بر اساس نظر سنجی صورت گرفته در ژاپن از كسانی كه از این روش بهره

برداند  37/4  درصد بالای 10  سانتیمترافزایش قد داشته اند .

 28/6  در صد بین 7 تا 10 سانتیمتر ،11/6 درصد بین 5 تا 7 سانتیمتر ، 14/3 

درصد بین 3 تا 5 سانتیمتر ، 5/3 در صد بین 3 تا 1 سانتیمتر و 2/5 در صد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

بله این روش ها معجزه ای در افزایش قد هستند .امتحان آن كوچكترین ضرری برای شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه كنید !!!!

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

كامل ترین و جدیدترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده

 از داروهای مخرب شیمیایی و هورمونی و زیان آور

   برای افزایش قد  برای تمامی سنین 15 تا 45 سال

معجزه ای در افزایش قد

نگران قد فرزندان خود هستید ؟؟؟

دیگر نگران نباشید!!

روش های ویژه علمی افزایش قد از 5 تا 10 سانتیمتر

مناسب برای تمام سنین

بدون استفاده از دارو های شیمیایی و هورمونی زیان آور این محصول به

 شماره ثبت:3848

 7-47-5096-600-978::ISBN

جمهوری اسلامی ایران عرضه می شود

كاملاً اورجینال
 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

مانتو پاییزه طرح یلدا

با طراحی شكیل ایرانی و مدرن برای پاییز امسال

بانوان ایرانی ، اصالت و هویت ایرانی خود را حفظ كنید !

 طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال

 هدیه ای مناسب برای خانم های شیك پوش و مشكل پسند

 با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و كیفیت دوخت بی نظیر

 اولین كسی باشید كه مانتو پاییزه یلدا را می‎پوشید ...

با طراحی مدرن و مجلسی برای اولین بار در ایران

با افتخار ، تولید و ساخت ایران

توسط مجرب ترین طراحان لباس و كار آزموده ترین خیاطان

همگام با مدل های روز ایرانی

جنس لطیف و با دوام

بسیار شیك و امروزی

ارائه شده در 4 رنگ مختلف(مشكی, قرمز,سرمه ای وقهوه ای)

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذكر كنید

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز medium

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز large

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز xlarge

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مخصوص بانوان شیك پوش امروزی

تهیه شده از پارچه 100% الیاف پنبه

قابل استفاده در انواع مجالس و مهمانی ها

شما هم مثل هنرمندان لباس بپوشید...

یكی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های ایرانی

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذكر كنید

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز medium

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز large

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز xlarge

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

پوشش مانتوی آنها میباشد كه از اهمیت فراوانی برخوردار است

 مطمئن باشید با پوشیدن مانتو پاییزه یلدا

 هرگز از مانتو های قبلی خود  استفاده نمی كنید… 

مناسب برای استفاده در هوای پاییزه

مخصوص شیك پوش شدن

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذكر كنید

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز medium

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز large

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز xlarge

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

پس این فرصت استثنایی و بی نظیر را از دست ندهید...

این برترین روش جذاب شدن است.  

جذابترین طرح پوشاك پاییز سال 92

ظرافت، جذابیت، لطافت… همه آن چیزی كه انتظار دارید!!!

مانتو فوق ‎العاده زیبای یلدا با طراحی مدرن و شیك

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز

 جذاب ترو زیباتر خواهید شد…

لطفا در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذكر كنید

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز medium

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز large

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

مانتو پاییزه طرح یلدا سایز xlarge

قیمت : 102000تومان
قیمت : 85000
تومان

زیبایی را تسخیر كنید ...

 مخصوص خانم های مشكل پسند و خوش سلیقه

با هدیه دادن این مانتو فوق العاده عزیزانتان را غافلگیر كنید.

خرید این مانتو پاییزه یلدا را به شما خانم های خوش پوش پیشنهاد می كنیم!! 

با قیمت استثنایی صاحب این مانتو بسیار زیبا و شیك بشوید و بهترین شوید

خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت كنید...

 


 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای كوچك كردن، فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی بوده و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما را كوچك تر و خوش فرم تر خواهد كرد. این محصول طوری طراحی شده است كه مشكلی برای تنفس كردن ایجاد نمی كند.
قسمت سلیكونی Nose Up جهت قرار گرفتن به طور مناسب روی بینی های مختلف و همچنین برای وارد كردن فشار كمتر روی قسمت بالای بینی قابل تغییر می باشد.

امكان فرم دهی و كوچك كنندگی بینی برای خانم ها و آقایان در هر سنی …

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

گیره فرم دهنده و كوچك كننده بینی

Nose UP

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

آیا می خواهید جراحی زیبایی كنید؟

آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست كنید!

پدیده زیبایی سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون كوچكترین عوارض جانبی

تاثیر اعجاب انگیز نوزآپ در مدت زمان بسیار كوتاه

تا حدی است كه خودتان نیز باورتان نمی شود

پدهای استفاده شده در گیره كوچك كننده از جنس ضد باكتری

 و دئودورانت كه به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رساند…

برای اولین بار در ایران

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 

نتیجه اعجاب انگیز آن را در مدت زمانی بسیار كوتاه

 تا حدی كه خودتان نیز باورتان نمیشود مشاهده خواهید نمود

زیبا كننده, فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بینی های گوشتی ، متورم و غضروفی

بدون نیاز به عمل جراحی

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا

پدیده زیبایی سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون كوچكترین عوارض جانبی

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ویژگیهای فرم دهنده و كوچك كننده بینی نوز آپ Nose Up :

- كوچك كننده و فرم دهنده بینی
- مسدود نكردن راه تنفس
- جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
- مناسب برای استفاده كردن روی انواع بینی ها
- فقط با استفاده ۲۰ دقیقه در روز
- دارای قیمت بسیار مناسب
- استفاده بسیار آسان
- قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود
- پد های استفاده شده در گیره كوچك كننده از جنس ضد باكتری و دئودورانت مبیاشند كه به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آموزش علمی و عملی ماساژ

آموزش ماساژ درمانی - آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ بدن - آموزش ماساژ پا ها

آموزش ماساژ تایلندی - آموزش تاثیر ماساژ در ورزش

با پک آموزشی ماساژ بهترین و طبیعی ترین لذت را تجربه کنید!

خارج شدن تمامی درد ها و استرس ها از بدن شما ...

آموزش کامل مالتی مدیا با امکان چاپ

قابل اجرا بر روی کامپیوتر و DVD Player

 

در قالب پکیج بسیار شکیل و اورجینال

 

قیمت : 18800 تومان


ماساژ یکی از روش های قدیمی است که اکثر ورزشکاران و مردم برای رفع خستگی و کسب آرامش از آن استفاده می کنند.
همچنین از ماساژ می توان برای درمان صدمات و ضایعات مختلف ورزشی استفاده کرد از طرف دیگر متخصصان فیزیوتراپی و توانبخشی برای درمان برخی از بیماران خود از روشهای مختلف ماساژ استفاده می کنند. ماساژ در تمام ملل و در میان همه ی مردم با فرهنگ های گوناگون رواج داشته است. می توان از مصریان، ایرانیان، یونانیان، چینی ها، ژاپنی ها، رومی ها و اعراب نام بود.
حدود 400 سال قبل از میلاد بقراط و ابوعلی سینا نیز از ماساژ برای درمان استفاده می کردند. برای ماساژ درمانی اثرات مثبت زیادی از بهبود گردش خون، تا بهبود متابولیسم بدن ذکر شده است.
امروزه بالغ بر 80 نوع مختلف ماساژ وجود دارد. این تکنیک ها به 5 گروه اصلی تقسیم می شوند:
ماساژ سنتی اروپایی، ماساژ معاصر غربی، ماساژ در روش های اصلاح حرکت و ساختار، ماساژ شرقی و متدهای انرژی. پایه این مجموعه علاوه بر فیلم آموزشی، شامل نکاتی در مورد ماساژ درمانی، ماساژ صورت، ماساژ درمانی پا ها، ماساژ تایلندی و تاثیر ماساژ در ورزش می باشد.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 18800 تومان



  



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

بیگودی جادویی Magic Leverag

یك پدیده فوق العاده جذاب در صنعت آرایش

آیا از موهای بی حالت خود خسته شده اید؟

آیا از مواد شیمیایی مخصوص فر

كه به موهای شما آسیب میرساند ناراضی هستید؟

آیا صرف وقت و هزینه زیاد برای فر كردن برای شما مقدور نیست؟

برای شما پیشنهاد تازه ای داریم:

بیگودی جادویی Magic Leverag

با كارایی فوق العاده آسان

 با سایز های مختلف

دیگر برای فر كردن موهای خود لازم نیست به آرایشگاه بروید

با این بیگودی های جادویی جدید به یك سوپر مدل تبدیل خواهید شد.

قیمت : 26280تومان
قیمت : 21900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

با جدیدترین نسل بیگودی در منزل موههای خود را بدون استفاده از بابلیس بیگودی های قدیمی به تنهایی و بسیار ساده و راحت فر كنید فقط كافیست موی خود را به داخل بیگودی جادویی بكشید دقایقی دیگر موههایی زیبا و فری خواهید داشت

همه از مو های زیبای شما شگفت زده خواهند شد

قیمت : 26280تومان
قیمت : 21900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

    آیا می دانید بیش از ۵۰ درصد زیبایی شما به مدل موهایتان بستگی دارد موهای فر شما را زیباتر از همیشه خواهد كرد. تفاوت با دیگران را از نگاهی كه به شما خیره شده اند متوجه خواهید شد

 با سایز های مختلف

دیگر نیازی به آرایشگاه برای فر كردن موهایتان ندارید

قیمت : 26280تومان
قیمت : 21900
تومان

خرید پستی           خرید پستی
 

چون بیگودی های جادویی تنها در عرض چند دقیقه موهایی فر و زیبا را به شما اهدا میكند. مدل موی فر و جذاب شما را زیباتر از همیشه خواهد كرد.

تفاوت با دیگران را از نگاهی كه به شما خیره شده اند متوجه خواهید شد!!

با این بیگودی های جادویی جدید به یك سوپر مدل تبدیل خواهید شد.

قیمت : 26280تومان
قیمت : 21900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

اگر از مدل موهای تان خسته شده باشید، شاید به فكر فر كردن آن ها بیفتید. در این صورت اگر می خواهید موهای تان آسیب ببینند، حتما فر شیمیایی را انتخاب می ‌كنید، ولی اگر نمی ‌خواهید موهای تان آسیب زیادی ببینند، توصیه ما این است كه سراغ بیگودی های جادویی Magic Leverag بروید.

با سایز های مختلف

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خودآرايي به سبك هاليووي

آموزش بيش از 25 مدل مختلف آموزش گريم صورت

محصولي ويژه براي آرايشگرها

و دختر خانوم هايي جواني كه مي خواهند هميشه شيك باشند

كامل ترين و جامع ترين مجموعه آموزش بافت مو

آموزش انواع مختلف فر مو به سبك هاليوودي ها

بيش از 25 مدل مختلف آرايش صورت را يكجا ياد بگيريد

آموزش خودآرايي به شيوه ستارگاني چون: كيتي پري، ريحانا ، مگان فاكس، كيم كارداشيان ، نانسي و هيفا

آموزش نحوه صحيح استفاده از وسايل آرايشي

اصلا نگران نباشيد خود شما هم ميتوانيد موهاي خود را فر كنيد

مجموعه اي كامل و بينظير شامل ده ها مئل ميكاپ هاليوودي

خودتان در منزل كار بزرگترين آرايشگران هاليوودي را انجام دهيد!!

اگر هميشه دوست داشتيد صورت شما مثل هنرپيشه هاي

 هاليوود به نظر برسد اين محصول را تهيه نماييد

 مجموعه اي از آرايش هاي هاليوودي و خليجي

قابل پخش در كامپيوتر و دي وي دي پلير

تمامي آموزش ها به صورت كاملا تصويري و گام به گام مي باشد

 و بدون كمك ديگران ميتوانيد تكنيك ها را انجام دهيد

1DVD

قيمت : 8280تومان
قيمت : 6900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با اين محصول فوق العاده فقط در چند دقيقه صورتتان را ارايش كنيد

به راحتي با كمترين هزينه و در منزل خودتان را بياراييد!

آموزش تصويري و گام به گام به زبان اصلي

بدون نياز به پرداخت هزينه هاي بسيار و مراجعه به آرايشگاه

با كمترين و ارزانترين وسيله هاي در دسترس

 خودتان را مثل هنرپيشه هاي محبوب كنيد

قيمت : 8280تومان
قيمت : 6900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

آموزش حرفه اي خط چشم و انواع سايه

مجموعه اي بي نظير از به روز ترين متودهاي آرايش چشم

با استفاده از ساده ترين ابزارها چشماني جذاب و گيرا خواهيد داشت!

 

مناسب براي تمام خانم هاي شيك و با سليقه

آموزش كار با سايه ، خط چشم و مداد

انواع مدل هاي آرايش چشم به سبك خليجي و اروپايي

قيمت : 8280تومان
قيمت : 6900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

شما با اين آموزش :

ديگر نيازي به آرايشگاه نداريد

همه با ديدن مدل هاي جديد و زيبايتان شگفت زده خواهند شد

 و بيش از هر كسي خودتان  لذت خواهيد برد

قيمت : 8280تومان
قيمت : 6900
تومان

خريد پستي           خريد پستي

زيباترين مدل هاي آرايشگري را اينجا ببينيد ....

جذاب ترين و تازه ترين طرح ها

شما هم مي توانيد آرايشگر شويد ؟؟

با استفاده از اين مجموعه بي نظير و كامل

 شما جديدترين مدل ها  آرايش را خواهيد آموخت!

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 2107
بازدید کل : 50566
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن