برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

خرید پستی لوسیون رفع تیرگی مناطق حساس بدن Partner
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قيمت: 26,500 تومان


منبع:
http://kharidonline.info




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نام محصول: ترك سيگار با e-health cigarette    كد محصول: 2346

 
كاربرد محصول:  ترك سيگار با e-health cigarette
 

  

 

روش خريد: نقدي و پستي و ...

 

با سيگار الكترونيكي مي توانيد در مدت كمي به اين هدفتان برسيد. براي رسيدن به هدفتان يك برنامه 30 روزه براي شما در نظر گرفته ايم. براي انجام دادن برنامه 30 روزه شما، برايتان 10 عدد وسيله اتمي (كارتريج نيكوتين) مي فرستيم. اين سيگار الكترونيكي مطابق روش درماني وابسته به نيكوتين مضر است و با اين وسيله اتمي، وجود شما نيكوتين صافي را دريافت مي كند كه مقدار آن از طرف وزرات بهداشت جهاني مورد تاييد قرار گرفته است.


اين باعث مي شود كه انسانها قبل از اين كه دچار استرس شوند سيگار را ترك كنند. افراد سيگاري به اين طريق طي مرحلي مصرف نيكوتين خود را كم مي كنند. زندگي بدون سيگار يعني زندگي سالم و روابط اجتماعي گسترده و مناسب. به خاطر خود و عزيزانتان سيگار را ترك كنيد . بهترين وسيله براي ترك سيگار، بدون عوارض و بسيار راحت. الكترو اسموك برترين محصول روز دنيا براي ترك سيگار و بازيافتن سلامتي. عمر طولاني و مفيد بدون سيگار را با الكترواسموك به دست آوريد. شما با اين وسيله در مدت يك ماه سيگار را كنار مي گذاريد



برخي از امكانات و قابليتها محصول:

   

  

 

 

  • براي ترك سيگار و باز يافتن سلامتي
  • عمر طولاني و مفيد بدون سيگار
  • قابل شارژ و حمل
  • شما با اين وسيله در مدت 1 ماه سيگار را كنار مي گذاريد
  • دو باتري ليتيوم، يك عدد شارژر، 10عدد كارتريج
  • دو باتري ليتيوم، يك عدد شارژر، 10عدد كارتريج

 

براي اطلاعات بيشتر و يا سفارش و خريد ترك سيگار- e-health cigarette اينجا را كليك كنيد.

 خريد پستي

خريدپستي ترك سيگار- e-health cigarette




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

پاكسازي پوست برداشتن سلولهاي مرده و نيزآلودگي هايي است كه بر روي پوست تجمع پيدا كرده است . اين كار مي تواند سبب ايجاد شادابي و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست كمك كند . با اين كار سلولهاي لايه هاي سطحي پوست و نيز چربي ها و ذراتي كه در اثر آلودگي هاي هوا بر روي پوست نشسته است برداشته مي شود و طراوات جديدي به پوست ميدهد

مجوز بهداشت : 100871012015

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/clean/41KHgbDcotL._SL500_AA300_.jpg

كرم لايه بردار كليير بهترين و كارا ترين روش براي پاكسازي پوست صورت ميباشد محصولي منحصر به فرد كه شادابي و طراوت خاصي به پوست شما مي بخشد

بهترين كرم لايه بردار پوست

روش مصرف :

بر روي پوست تميز و مرطوب ، اين كرم را بماليد و به مدت چند ثانيه به آرامي ماساژ دهيد سپس به وسيله يك اسفنج مرطوب پاك نموده يا با آب ولرم آبكشي نمائيد.

توصيه مي شود پس از استفاده از كرم لايه بردار ، از يك متعادل كننده و مرطوب كننده يا كرم شب استفاده نمائيد.

كرم لايه بردار فرانسوي سفيد كننده

مقدار : 100 ميلي ليتر

كشور سازنده : فرانسه و كاملا گياهي

» قيمت: 28,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
مگنا آر ايكس بزرگ كننده آلت مردان محصول آمريكا
افزايش طول آلت مردان تا 7 سانتيمتر و كلفتي آلت تا 2 سانتيمتر با +Magna RX 

آيا تا به حال سايز آلت شما افزايش پيدا نكرده و قرص و كرم ها بي نتيجه بوده است؟

آيا تا الان قرص ها و كرم هاي بسياري براي افزايش سايز آلت خود امتحان كرده ايد؟

جديدترين و موثر ترين محصول دنيا با نام مگنا آر ايكس شما را نا اميد نخواهد كرد

محصولي صد در صد گياهي و موثر و بي رقيب در افزايش سايز آلت مردان

تنها مگنا آر ايكس نوع آمريكايي اصلي را مصرف كنيد و نتيجه بگيريد

در سراسر جهان تا كنون هيچ دارويي مشابه مگنا آر ايكس+ معرفي نشده و اين تنها فرمول كشف شده كه قادر است  هر نوع آلتي را از نظر سايز ، طول و ضخامت و كلفتي به شكلي دائمي، سريع ، آسان بي خطر و بدون هر گونه مشكلي افزايش داده و باعث بهبود وضعيت نعوظ و سفتي آلت در هنگام تحريك جنسي شود و بتواند از انزال زود رس جلوگيري نموده و باعث افزايش زمان مقاربت گردد. 

شما بيشتر از آن چيزي كه فكر مي كنيد بدست خواهيد آورد!

مگنا آر ايكس+ (+Magna RX) كار بزرگ كردن آلت تناسلي مردان را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري انجام مي دهد. پزشكان بزرگتر و حجيم تر و سفت و سخت تر شدن آلت تناسلي مردان را امري كاملا ممكن و انجام شدني مي دانند. بسيار حيرت زده مي شويد وقتي كه فقط در عرض زمان كوتاه چند هفته اي شاهد افزايش حجم و طول آلت تناسلي خود شويد به نحوي كه تا قبل از استفاده از مگنا آر ايكس+ اورجينال هيچ گاه تجربه نكرده ايد. به جرات ميتوان ادعا كرد كه در دنيا تنها قرصهاي گياهي مگنا آر ايكس+ انحصارا داراي فرمولي براي پروسه فعال سازي و رشد آلت مردان و همچنين بيشتر كردن ميل جنسي و افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به اوج ارگاسم واقعي ميباشد .

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/rgj0rr7l5gt6pykwxdq.jpg

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1.jpg

بزرگ شدن آلت تناسلي كاري غير ممكن نيست، مـگنااركس اين كار را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري براي شما انجام ميدهد . كمپاني آمريكايي مگنا آر ايكس با اعتماد به نفس بالا و اطمينان از محصول خود در طول سه سال اقدام به معرفي و تبليغات وسيع و گسترده اي در معروف ترين و معتبرترين مجلات دنيا نموده است. هم اكنون در بيش از 15 مجله تخصصي پزشكي و غير تخصصي دنيا در هر شماره محصولات مگنا آر ايكس معرفي و فروخته مي شود. مگنا آر ايكس در بيش از 214000 سايت اينترنتي خارجي و در 35 كشور در سراسر جهان توزيع و فروخته مي شود و تنها مكمل بزرگ كننده آلت تناسلي مردان است كه توسط كمپاني GNC كه يكي از بزرگ ترين شركت هاي پخش ويتامين ها و مكمل هاي غذايي در دنيا است عرضه مي گردد.
 

مگنا آر ايكس پلاس با فروش ميليوني و تقاضاي جهاني براي مگنا آر ايكس اين دارو در طي سه سال به شكل يك محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصين ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است. مگنا آر ايكس رتبه پرفروشترين و موثرترين محصول در سال 2010 را به خود اختصاص داده است كه نشان دهنده كارايي و كارآمدي و اثرگذاري اين محصول مي باشد.

در اين سه سال با كاملتر شدن  اين محصول ابتدا MAGNA سپس MAGNA RX و اكنون جديدترينمحصول با نام  +MAGNA RX به بازار عرضه شده كه به گفته مخترع اين محصول دكتر جورج آگوايلار (متخصص بيماري هاي مجاري ادراري-اورولوژيست) اين مكمل در كاملترين وضعيت اثر گذاري خود قرار دارد
به همين دليل در سال 2008 و 2009 و 2010 عنوان پر فروش ترين محصول جنسي و زناشويي قدر و كارا بازار اروپا و آمريكا به خود اختصاص داده است. مگنا آر ايكس+ يك محصول كاملا گياهي مي باشد كه عوارض مضري بر بدن انسان به دليل گياهي بودن وارد نمي كند. اين محصول حاوي 60 عدد قرص كه از مواد و گياهان سرتاسر دنيا كه بر رشد و بزرگ شدن آلت مردان موثر هستند تهيه شده است. اين محصول تا كنون در ساتاسر دنيا با فروش بي سابقه خود توانسته مشتريان زيادي جذب كرده و مشكلات كوتاهي و كوچك بودن آلت مردان را حل نمايد و باعث رشد آلت مردان شود. با مصرف روزانه اين قرص ها آلت مردان كم كم شروع به رشد كرده و بزرگ تر و ضخيم تر مي شود و مشكل كوچك بودن آلت از بين مي رود.

مگنا آر ايكس به صورت طبيعي و بدون نياز به استفاده از روشهاي فيزيكي و داروهاي شيميايي پر خطر موجب افزايش سايز آلت تناسلي ، افزايش عملكرد نعوظ ، تحريك ميل جنسي ، افزايش لذت ارگاسم ، افزايش مدت زمان رابطه جنسي و تقويت حس اعتماد به نفس در مردان شده كه در نهايت موجب رضايت مردان شده است.  آلت تناسلي در مردان مانند هرعضله ديگري در بدن داراي تعداد زيادي سلول  عضلاني  قابل انعطاف و  رگها و عروق خوني بي شمار مي باشد كه در طول مدت استفاده از اين محصول افزايش جريان خون در سلول هاي آلت تناسلي باعث افزايش تعداد و حجم عروق خوني و كشش سلولهاي عظلاني آن شده كه اين امر باعث افزايش كلي در طول ، قطر و اندازه اندام تناسلي در حالت نعوظ ميگردد و همچنين افزايش جريان خون در آلت تناسلي مردان منجر به افزايش ميل جنسي، افزايش لذت رابطه جنسي و افزايش حجم مايع مني در آنان مي شود.

اضافه كردن 3 تا 7 سانتيمتر به آلت تناسلي با مصرف مگنا آر ايكس

نابغه مخترع +MAGNA RX:
در بسياري از كشور ها تعداد بسيار زيادي دانشكده هاي پزشكي و تحقيقاتي و تيم هاي متخصص پزشكي با تست و آزمايش هايي با دقت بسيار بالا در لابراتوارهاي پيشرفته با صرف زمان زياد روي اين محصول گزارش كاملي از تاييد اثر گذاري مگنا آر ايكس ارائه داده اند و بسياري از پزشكان در سراسر دنيا اين دارو را براي بزرگ كردن آلت هاي تناسلي مردانه كوچك تجويز مي كنند. اين محصول توسط دكتر جرج آگوايلار توليد شده است.

 دكتر جورج آگوايلار متخصص بيماري هاي مجاري ادرار و آلت تناسلي ، كسي كه در طول سي سال بر روي بيش از 70000 بيمار كه داراي مشكلات جنسي و تناسلي بوده اند تحقيق و بررسي كرده است. او براي رفع مشكل كوتاهي آلت مردان فرمول گياهي موثري اختراع و به ثبت رساند كه اكنون بعد از تغييرات جديدتري براي اثر پذيري بيشتر اين محصول با نام مگنا آر ايكس+ ارائه شده است.

او عضو دو كالج اورولوژي ميباشد و نظارت و سرپرستي بيش از 46 پزشك متخصص را به عهده دارد و همچنين در گذشته سمت مدير كل انجمن اورولوژي را دارا بوده است.
پس از سالها تحقيق و تفحص در كمتر از 5 سال پيش دكتر جورج آگوايلار از كشف يك فرمول خارق العاده و حيرت انگيز پرده برداشت . اين كشف اكنون به نام +MAGNA RX شناخته شده كه به راحتي در دستان شما قرار دارد. اين محصول باعث افزايش طول و كلفتي آلت مردان مي شود. و باعث بزرگتر شدن آلت شما به صورت دائمي و بدون بازگشت مي شود

.

خصوصيات داروي 100% طبيعي و گياهي مگنا آر ايكس:

1-  داري فرمولاسيوني 100% گياهي و جديد

2-  مي توانيد استرس ناشي ازنارضايتي شريك جنسي خود را از بين ببريد , در روابط جنسي خود با اعتماد به نفس باشيد و از زندگي خود لذت كامل را ببريد.

3-  پايانيست به تمام نگراني هاي شما درمورد مقاربت.

4-  افزايش دادن سايز طول آلت مردان حداكثر تا 7 سانتي متر و كلفتي تا 1.7 الي 2 سانتيمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبي

5-  افزايش طول و ضخامت آلت به اندازه  7 سانتي متر

6- داراي گواهي از FDA آمريكا و GMP اروپا

7- افزايش رقبت و لذت جنسي زن بخاطر افزايش سايز آلت مرد

8- افزايش دير انزالي طبيعي در مردان

9- افزايش ميل به رابطه و شق شدن آلت حتي بعد از انزال به صورت طبيعي

10- مكملي كه با بالا بردن توان و استقامت جسمي ، خستگي و فرسودگي بعد از مقاربت را از شما ميگيرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه ميدارد.

11- با بالا بردن اعتماد به نفس شما درمقاربت, ايجاد حس آرامش روحي قبل و هنگام مقاربت و جلو گيري از انزال زود رس به شما و شريك جنسي شما بالاترين حس لذت را هديه ميدهد.

12- با بالا بردن زمان سفتي آلت و مدت زمان شق شدگي حتي بعد ازحالت نعوظ و تحريك جنسي باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ايجاد بالاترين لذت جنسي براي زنان مي شود.

13- ارگاسم واقعي را به شريك جنسي شما هديه مي كند.

14- ديگر احتياجي به مصرف داروهاي شيمياي 100% مضر نخواهيد داشت. اين دارو باعث بالارفتن طپش قلب , سردرد , آلرژي و.... نمي شود.

15- دارويي جديد بدون عوارض جانبي و صد در صد گياهي

16- هرآنچه شما براي يك مقاربت بدان فكر مي كنيد را يكجا دارد.

17- فقط براي چند هفته و ديدن اثرآن ابتدا اين شما هستيد كه حيرت زده مي شويد.

18- قدرت و تمايلات جنسي شما را جند برابر ميكند.

19- انحصارا داراي فرمولي هم براي قوي كردن توان جسمي و بالا بردن و فعال سازي ميل جنسي و هم براي افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به ارگاسم واقعي و هم براي سفت كردن و سفت نگه داشتن آلت تناسلي در هنگام نزديكي مخصوصن بعد از انزال و هم براي بزرگ كردن آلت تناسلي مي باشد.

20-  جلوگيري و درمان دائمي  زود انزالي (انزال زود رس)

21-  افزايش ميل ، قدرت و كيفيت رابطه جنسي

22- ايجاد سفتي آلت در حالت نغوظ و ايجاد دير انزالي بيشتر در مرد بدون استفاده از قرص يا اسپري دير انزالي

23-  جلوگيري از انزال زود رس و افزايش زمان نزديكي و مقاربت.

24-  بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و ...

25- افزايش شق شدگي و سختي آلت تناسلي هنگام نعوظ و تحريك جنسي

26- تاييد شده از طرف پزشكان و متخصصان و FDA آمريكا

27-  توليد شده در مدرنترين لابراتوآرهاي دنيا بوسيله پرسنل متخصص

28- توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و بدون هيچگونه عوارض جانبي

نمودار مصرف مگنا آر ايكس (براي دريافت حداكثر نتيجه):

نمودار زير اثرگذاري مگنا آر ايكس را در طول مدت مصرف نشان مي دهد. اين نمودار از روي آزمايش هاي باليني بر روي بيش از 10000 بيمار (ده هزار بيمار) از سراسر دنيا رسم شده است.

جدول تركيبات مگنا آر ايكس+:

نوع تركيبات و مقدار بكار رفته مواد در فرمول مگناركس كاملا انحصاري بوده و در نوع خود بي نظير است. تركيبات بكار رفته در فرمول مگناركس كاملا طبيعي بوده و از بهترين نوع مواد خام دنيا تهيه شده است.

جدول زير حاوي مقدار و نوع مواد و تركيبات موجود در قرصهاي مگناركس مي باشد:

تشخيص مگنا آر ايكس نوع اصلي از نوع تقلبي :

خريد و مصرف تقلبي اين محصول گذشته از نداشتن هيچ گونه اثر و فايده اي باعث ضرر مادي و روحي شده و موجب بيماري جسماني نيز مي شود. بنابر اين تشخيص تقلبي يا اصل بودن اين محصول تبديل به موضوعي بسيار مهم و غير قابل اجتناب در زمان خريد مي گردد. در راستاي همين امر و آگاه كردن مصرف كنندگان محترم از اصل يا تقلبي بودن محصول، نكاتي را گه به شما در تشخيص اين موضوع كمك مي كند به همراه تصاويري گويا در زير آورده شده است. اميد است كه بعد از مطالعه اقدام به خريد نموده و جدا از خريد محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنيد.

(عكس هاي زير مربوط به محصول مگنا آر ايكس موجود در اين فروشگاه مي باشد)

(مگنا آر ايكس اصل آمريكا را از ما بخواهيد)

(محصول اصل آمريكا همراه هولوگرام)

تمام محصولات كمپاني مگناركس از سال 2010 داراي هولوگرام اختصاصي اين كمپاني مي باشد. اين هولوگرام كاملاً غيرقابل تقليد و سه بعدي بوده و رنگ پس زمينه آن يكي از تنهاي رنگ بنفش مي باشد كه برروي آن لوگوي اختصاصي مگناركس و در پس زمينه آن نام دكتر جورج آگوايلار حك شده است.
 

روش 1: درب قوطي نوع اصلي با شيرينگ شفاف پوشيده و پلمپ شده و بر روي آن نوشته زير حك (نوشته) شده است.

SEALED FOR YOUR PROTECTION

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1o9jxz.jpg

روش 2: در داخل قوطي همراه 60 عدد قرص يك عدد رطوبت گير سيليكاژل قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/blh60shq0vy5.jpg

روش 3: بر روي قوطي مگنا آر ايكس اصلي شماره سريال ساخت و باركد محصول و همچنين تاريخ توليد و انقضاء قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/hgh2jhu.jpg

همچنين باركد محصول ما را مي توانيد در سايت زير پيگيري نماييد تا از اصل بودن محصول ما مطمئن باشيد.

http://www.gepir.org

روش 4: مگنا آر ايكس نوع اصلي داراي هولوگرام در قسمت كنار باركد مي باشد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/4(1).png

روش 5: مگنا آر ايكس نوع اصلي به شكل كپسول نمي باشد بلكه به صورت قرص هايي است كه از لحاظ شكل مثل كپسول مي باشند كه در شكل قسمت بالا نيز معلوم است. علت اين امر به اين دليل است كه توليد محصولات تقلبي به شكل كپسول آسان است و بنابر اين محصول اصلي به شكل قرص مي باشد. 

روش مصرف:

طبيعي است كه پتانسيل حداكثر رشد و نتايج مشاهده شده در افراد مختلف ممكن است متفاوت باشد و بستگي زيادي به سن ،وضعيت جسماني، سابقه پزشكي و بهداشت عمومي فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتايج به دست آمده بستگي زيادي به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد.
هر چند كه اين محصول ١٠٠% طبيعي و گياهي بوده و فاقد مواد شيميايي مضر ميباشد با اين حال از مصرف بيش از حد توصيه شده خودداري نموده و يكي از طرح هاي پيشنهادي زير را بعنوان طرح مصرف انتخاب نماييد.

زمان مورد نياز براي گرفتن نتيجه كامل از اين محصول دو تا چهار ماه بوده كه سن ، وضعيت جسماني ، سابقه پزشكي و بهداشت عمومي فرد تعيين كننده طول دوره درمان وي ميباشد.

+MAGNA RX  فقط براي مردان بالاي ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زير ١٨ سال و بانوان ممنوع مي باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پايان دوره تعيين شده خودداري نماييد.

قرص ها را با توجه به جدول زير مصرف نماييد و هر قرص را با يك ليوان آب ميل نماييد.

 
 بالاي 40 سال  28 تا 40 سال  18 تا 28 سال  وزن بدن فرد
 روزانه 4 عدد  روزانه 3 عدد  روزانه 2 عدد  تا 75 كيلوگرم
 روزانه 4 عدد  روزانه 3 عدد  روزانه 2 عدد  75 تا 100 كيلوگرم
 روزانه 4 عدد  روزانه 4 عدد  روزانه 4 عدد  بالاي 100 كيلوگرم
» قيمت: 119,500 تومان

 

 

منبع:
http://kharidonline.info




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قيمت: 26,500 تومان


منبع:
http://kharidonline.info




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم لارگو اصل آلمان را فقط از ما بخواهيد ، ۱۰۰ % تضميني و اورجينال
 

برخي از امكانات و قابليتها:
  • درمان ضعف جنسي و..و افزايش فوري قطر و طول
  • غلبه بر ناتواني هاي خود مانند انزال زودرس , ناتواني نعوظ جنسي و بي ميلي جنسي
  • افزايش شور جواني (Vigor) و احساس شادابي
  • درمان اضطراب و تشويش پيش از نزديكي (Stress & Anxiety
  • قابل استفاده در همه جا

كرم لارگو : شايد نام اين محصول براي آن دسته از افرادي كه كمي در ارتباط با محصولاتي از اين قبيل به جستجو و تحقيق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. كرم لارگو يكي از محبوب ترين و قدرتمند ترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنسي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد. توسط اين كرم موضعي ميتوان به نتايج زير دست يافت :

افزودن به درازا ، ضخامت و سختي آلت تناسلي در حالت نعوظ به صورت دائمي و مادام العمر.

افزودن به حالت شق پذيري هر چه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريك جنسي كه از آن به عنوان سختي سخره ياد ميشود.

تسلط بر زمان ، قدرت و كيفيت نزديكي.

افزايش سايز آلت تناسلي به شكل دائمي ، بي خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشكل و درد.

افزايش گردش خون در اندام تناسلي كه بهبود وضعيت جنسي فرد را به همراه دارد.

افزايش قدرت اورگاسم يا اوج لذت جنسي.

سفيد كردن رنگ آلت.

درمان انزال زودرس در طولاني مدت.

————————–

http://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/largo/largo2.jpg

پرسش و پاسخ در ارتباط با Largo Cream :

سئوال : كرم لارگو پس از جذب توسط پوست ، چگونه عمل مي كند ؟

پاسخ : كرم لارگو داراي موادي است كه پس از جذب توسط پوست ، گردش خون را در ناحيه مورد استعمال به شدت افزايش مي دهد. همانطور كه مي دانيد عمده حجم آلت تناسلي مردانه توسط بافت اسفنجي شكل و خون پذير كورپورا كاورنوسا (Corpora Cavernosa) اشغال شده است. عملكرد كرم لارگو به نحوي است كه با افزايش جريان خون در بافت ياد شده سبب تكثير سلولي ، افزايش ظرفيت خون پذيري و توسعه بافت مذكور شده و در نهايت نتايجي را همچون افزايش سايز آلت تناسلي ، بهبود وضعيت شق پذيري و … را به همراه دارد.

سئوال : چه مدت زمان طول ميكشد تا اثرات استفاده از كرم لارگو نمايان شود ؟

پاسخ : با توجه به گزارش هاي دريافتي از سوي افرادي كه اقدام به مصرف اين كرم نموده اند ، انتظار مي رود كه نتايج استعمال كرم لارگو از پايان هفته اول نمايان شود. لذا آنچه كمپاني سازنده توصيه كرده است ، استعمال كرم مذكور به مدت ۸ الي ۱۲ هفته ميباشد.

سئوال : حجم هر تيوب از كرم لارگو چقدر است ؟

پاسخ : حجم هر تيوب از كرم لارگو معادل ۴۰ ميلي ليتر ميباشد. در صورت استفاده صحيح ، هر تيوب از كرم لارگو را ميتوان به مدت ۶ هفته استفاده نمود.

سئوال : آيا استفاده از كرم لارگو داراي عوارض جانبي مي باشد ؟

پاسخ : خير. كرم لارگو ساليان طولاني است كه در سر تا سر جهان ، به خصوص اروپا مورد استفاده قرار گرفته و هيچگونه عوارض جانبي براي آن گزارش نشده است. همچنين در طول توزيع اين كرم در ايران ، هيچگونه گزارش منفي از سوي مشتريان به دست ما نرسيده است.

سئوال : چگونه مي توان از اصل بودن (Original) محصول خريداري شده مطمئن شد ؟

پاسخ : متاسفانه پس از گذشت مدت نه چندان طولاني از توزيع كرم لارگو در ايران توسط جديدها و اقبال چشم گير اين محصول در ميان مصرف كنندگان ، عده اي سود جو با توزيع نمونه تقلبي اين محصول در ميان مصرف كنندگان ، قصد آن دارند با سلامت و جان عده كثيري از مردم به تجارت پرداخته و از اين طريق كسب درآمد نمايند! خوشبختانه ما سريعاً متوجه اقداماتي از اين دست شده و نسبت به تهيه يك راهنما جهت تشخيص نمونه اصلي و تقلبي اين محصول نموده است.

دوره مصرف اين كرم بين ۸ تا ۱۲ هفته مي باشد كه در اين دوره زماني شما نياز به مصرف ۳-۴ تيوپ خواهيد داشت 

————————————
 

روش مصرف كرم لارگو :
ابتدا آلت تناسلي خود را با آب گرم و صابون به خوبي شسته و آن را به صورت كامل خشك كنيد. سپس آلت خود را با مقداري كرم چرب كرده و آن را به آرامي مالش دهيد تا محتويات كرم به صورت كامل جذب گردد. فعاليت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دريافت نتيجه مطلوب مصرف كرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهيد.

» قيمت: 24,500 تومان


 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

جديدترين كرم ساخته شده كارخانه اينورما نسل جديد لارگو معروف به كينگ سايز محبوب ترين و قدرتمندترين محصول جهت درمان مشكلات جـ.نسي آقايان. كرم king size يكي از محبوب ترين و قدرتمندترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنـ.سي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد.
اين كرم موضعي مزاياي زير را دارا ميباشد :
افزايش اندازه عضو تناسـ.لي
تسلط نسبي بر مدت زمان نزديكي
افزايش گردش خون موضعي
افزايش نعـ.وظ (شق پذيري) و افزايش نسبي ميل جنـ.سي و...

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/kingsize/2.jpg


كرم كينگ سايز: بزرگ كننده و طويل كننده عضو تناسـ.لي آقايان با ايجاد تاخير در نعـ.وظ حجم كرم كينگ 40 ميلي مي باشد و ساخت كشور آلمان است. كرم كينگ سايز داراي شماره سريال و هولوگرام مخصوص شركت سازنده و تاريخ توليد و تاريخ انقضا مي باشد.
توصيه : حدقل هر 12 ساعت يكبار استفاده شود. براي دريافت بهترين نتيجه و تكميل طول درمان توصيه مي شود حداقل سه تيوپ از اين كرم (هر 12 ساعت يكبار) استفاده شود .

در نسل جديد لارگو يا همان كينگ سايز بر روي رفع مشكل زود انزا لي توجه ويژه اي شده است و بعد از استفاده از كرم كينگ سايز ديگر نيازي به مصرف هيچ اسپري يا قرص دير انزا لي نميباشد. نكته بسيار مهم در مصرف اين محصولات اين است كه حتما قبل از نزديكي نبايد اثري از كرم روي سطح آلـ.ت باشد اين مورد در تمام كرم ها و اسپري ها صدق ميكند. براي اين منظور قبل از نزديكي بايد آلـ.ت را با صابون كه بهتر است صابون تمساح بزرگ كننده و ضد عفوني كننده آلـ.ت ميباشد، شسته شود.( اين صابون در همين فروشگاه موجود است) گزارشات اثبات شده و مشاهدات از تاثير فوق العاده بهتر و بيشتر اين محصول نسبت به محصولات قديم و مشابه خبر ميدهد. افزايش سايز در حدود 8 تا 12 سانتيمتر حجمي از اهداف توليد اين محصول به شمار ميرود كه در غالب مشتري ها اتفاق افتاده است .

برخي از امكانات و قابليتها:

* جديدترين كرم ساخته شده كارخانه اينورما
* نسل جديد لارگو معروف به كينگ سايز
* افزايش اندازه عضو تناسلي
* طويل كننده عضو تناسـ.لي آقايان
* تاثير فوق العاده بهتر و بيشتر اين محصول نسبت به محصولات قديم و مشابه
* ساخت كمپاني بسيار معتبر و مشهور اينورما آلمان (Inverma Germany) (مخصوص مردان)
* افزايش سايز در حدود 8 تا 12 سانتيمتر حجمي
* تاريخ توليد 2010/8 - تاريخ انقضا 2016/8

» قيمت: 28,000 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info





تاریخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

عطر 212vip پر فروشترين عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولي از كشور اسپانيا با رايحه دلنشين جذابيت وصف ناپديري را به شما خواهد داد

http://up.kingiran.com/up/212v/1002308_0001-original.jpg http://up.kingiran.com/up/212v/1.jpg

مقدار مايع: 80ml

كشور سازنده: اسپانيا

مدل: زنانه

براي مشاهده محصول در فروشگاه معتبر خارجي و ديدن قيمت و شكل محصول كليك نمائيد

» قيمت: 57,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
مجوز بهداشت : 8408-41032 /7/ك-41406 / 7/ك-39468 /7 /ك

ژل آميزشي 4 كاره بانوان تنگ كننده افزايش ميل جنــ.ـسي ضد عفوني كننده و خشبو كننده

داراي ماده جمع و منقبض كننده چسبان واژينال با هلوگرام شركت بزرگ لاو استريتhttp://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/lady/lsdygel.jpg

ژل آميزشي lady gel مدل : سانيتاري

اگر خود و يا همسرتان از شل شدن عضلات و باز شدن بيش از اندازه ناحيه تناسلي تان ناراضي هستيد !

اگر به حفظ انقباض عضلاني و سلامتي ناحيه مهبلي خود اهميت مي دهيد !

اگر از ترحشات زياد مهبلي ناخوشنوديد !

ويژگيهاي محصول :

بهترين وسيله براي سفت و جمع كردن عضلات و محيط دروني ناحيه تناسلي و بازگرداندن لذتهاي از دست رفته مي باشد .

كاهش دهنده ترحشات زياد مهبلي و موجب درمان عفونت هاي ناحيه مهبلي خواهد گرديد .

خشبو كننده و از بين برنده بوي بد ناحيه مهبلي .

افزايش ميل به رابطه و رسيدن به ارگاسم لذت بخشتر .

روش استفاده :
آقايان مقدار متناسبي از ژل را روي محل مورد نظر يا كف دست پمپ نموده و سراسر محل را با لايه اي از آن آغشته مي كنند .

بانوان مقدار متناسبي از ژل را درون محل مورد نظر خود و يا بروي انگشت خود پمپ كرده و درون محيط تناسلي خود را به آن آغشته مي كنند .

توجه :

 

اين روش را بر روي كاندوم نيز مي توانيد انجام دهيد كه از پاره شدن احتمالي كاندوم نيز جلوگيري مي كند .

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي تائيديه بهداشت آمريكا و اروپا

بهترين وسيله براي جمع و منقبض محيط آلت تناسلي در بانوان

فضايي بسيار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آميزش شما مي بخشد .

» قيمت: 24,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قيمت: 26,500 تومان


منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: شنبه 18 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه پليژر فرانسهhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/jamkonandee/2ok.jpg
كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه حاوي روغن سويا و جينسينگ و موادي همچون آلفاآلفا و فلاوسترون بوده كه طبق تحقيقات به عمل آمده ، درصد ابتلا به سرطان سينه را در بانوان به شدت كاهش مي دهد. اين مواد باعث درخشندگي و جواني و شادابي پوست سينه خواهند شد كه اين عمل از طريق تائيد بر روي بافت همبندي ( پيوندي ) موجب جمع شدت پروتئين كششي موجود در سينه مي گردد
بعد از مدت كوتاهي شاهد كشيده شدن سينه به سمت بالا خواهيد بود
http://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/sineh/4_sine_2.jpg
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود


طريقه مصرف :
كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .

 

هشدار :

 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .

» قيمت: 29,500 تومان

 




تاریخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

صابون  2 عددي خاويار سياه (فروش ويژه )

حاوي كلاژن و ويتامين اي و خاويار .....

لايه بردار . سفيد كننده . ضد پيري . ضد چروك و ...فرانسوي اصل .. فوق العاده موثر و تضمين كيفيت
حاوي ويتامين Eخاويارو كلوژن وQ10كه پوست را مقاوم وشفاف ميكند وشادابي ولطافت رابه پوست بر مي گرداند وپوستهاي پژمره را جوان وروشن وچروك صورت را بر طرف مي كند

-ضد لك وجوش -روشن كننده تهيه شده از خاويار-عسل-كلوجين-ويتامينE

-بر طرف كننده كليه جوشهاي معمولي -كك ومك ولكه هاي ناشي از زايمان

لايه بردار . سفيد كننده . ضد پيري . ضد چروك و ...فرانسوي اصل .. فوق العاده موثر و تضمين كيفيت
طريقه مصرف : ابتدا صورت را با آب ولرم مرطوب نماييد و به مدت 3 دقيقه كف صابون را روي صورت ماساژ داده سپس با آب ولرم شستشو داده و با يك حوله نرم خشك نماييد . اين عمل را تا دو هفته روزانه و پس از آن روزانه يكبار انجام دهيد.

صابون  2 عددي خاويار

 

برخي از امكانات و قابليتها محصول:
حاوي عصاره خاويار سياه
حاوي كلاژن
حاوي ويتامين هاي B12 , B6 , B2 , A , E , D و Q10
جوان كننده و شاداب كننده پوست
از بين برنده جوش
از بين برنده چروكهاي اطراف چشم
ضد لك و مك
شماره مجوز بهداشتي : 23837/ب ن 1 /87

 

» قيمت: 18,900 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 




تاریخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قيمت: 26,500 تومان


منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

يكي از گياهان نيروزا و مقوي كه شهرت زيادي در جهان دارد "جينسينگ" مي باشد كه بهتر است آن را "گياه جواني" يا "نوش دارو" بناميم.

در كتاب هاي سنتي و به عربي ريشه گياه را "جنسه" و "جنسا" مي نامند. به فرانسوي و انگليسي Ginseng و Asiatic ginsengو chinese ginseng گفته مي شود.http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/genn/00.jpg

گياهي است از خانواد? عَشقه Araliaceae كه نام علمي آن Panax ginseng مي باشد.
تركيبات شيميايي

اين گياه داراي گلوكوزيدهاي استروئيدي به نام پاناكيلون، يك ساپونين به نام پاناكسوزيد يا پاناكسين، مواد صابوني، يك اسانس روغني فرار به نام پاناسين و يك هورمون و ويتامين B و ويتامين D، تركيبات استيلني، استرول ها و سرانجام يك گلوكوزيد به نام جينسينگ مي باشد. علاوه بر اين جينسنگ سرشار از ويتامين‌هاي A ، B6 و فلز روي است.
خواص و كاربرد

جينسينگ كره اي گياهي نيرو بخش بوده و در حفظ سلامتي بدن و هماهنگي فعاليت هاي حياتي آن نقش به سزايي دارد. لازم به ذكر است كه خواص اين گياه در ريشه آن وجود دارد.



ساير خواص جينسينگ عبارتند از:

* افزايش توان ذهني

* افزايش قدرت جسماني
جينسينگ

* بهبود فعاليت حافظه

* افزايش شادابي و نشاط

* افزايش قدرت تحمل و پايداريhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/genn/15.jpg

* از بين بردن استرس

* مقابله با پيري و عوارض آن

* تقويت سيستم ايمني بدن

* تنظيم سوخت و ساز (متابوليسم) بدن

* جلوگيري از سردرد

* بهبود بي خوابي و بد خوابي

* كاهش عوارض يائسگي

* برطرف ساختن يا بهبود مشكلات جنسي

* رفع خستگي، ضعف و بي حالي

* افزايش قدرت سيستم قلبي و عروقي

* تنظيم فشار خون (كاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزايش دهنده فشار خون در صورت پايين بودن آن)

* تنظيم سطح قند خون بدن

* مقابله با افسردگي

* تقويت ‌كننده قواي عمومي بدن و به ‌ويژه تقويت ‌كننده توانايي جنسي مردان

* كاهش ميزان و شدت سرماخوردگي در فصل زمستان

خواص فوق به دليل وجود تركيباتي خاص به نام جينسينوسايد( ginsenoside ) در ريشه اين گياه است. هر چه ريشه اين گياه پيرتر شود، تجمع جينسينوسايدها نيز افزايش مي يابد. لذا مي توان گفت با افزايش تدريجي سن گياه خواص درماني و دارويي ريشه آن نيز افزايش مي يابد.

ريشه جينسينگ مي تواند بيشتر از صدها سال زندگي كند. ولي به تدريج تغييراتي در ساختار آن حاصل مي گردد.

شواهد به دست آمده حاكي از آن است كه اين گياه براي از بين بردن آثار ناشي از خستگي و ضعفِ قواي ذهني و جسمي موثر است و براي درمان بيماراني كه از دردهاي سينه (بيماري هاي ريوي) شكايت دارند نيز پيشنهاد مي شود. همچنين اين گياه قادر به از بين بردن تومورها و افزايش طول مدت زندگي افراد است.

مطلب مهم اين است كه علي رغم داشتن خواص درماني، اين گياه عمدتاً نقش حفاظتي و پيشگيري كننده دارد و كمتر به عنوان درمان قطعي و سريع بيماري ها موثر است.
تهيه چاي جينسينگ
 

اين محصول فراروري شده از ريشه گياه جين سينگ كره اي بوده و با كيفيت بالائي فراروري شده اين بسته تقويتي شامل 60 قرص( فراوري جين سينگ) بوده و كاملا گياهي ميباشد و تقويت كننده خوبي خواهد بود براي شما و بهترين هديه براي كسانيكه سلامتي آنها براي شما مهم ميباشد

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/genn/11.jpg   http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/genn/22.jpg


موارد منع مصرف

* مبتلايان به فشار خون بالا

* بيماران قلبي

* مبتلايان به اندومتريوز

* افراد مبتلا به شيزوفرني

* افراد مبتلا به ديابت (بايد مراقب افت قند خون باشند)

* زنان باردار و شيرده (جينسينگ شبيه هورمون استروژن عمل مي كند)

» قيمت: 64,000 تومان


 

 




تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ضد آفتاب ساتبلوك با داشتن SPF 60 كرم مناسبي جهت محافظت تمامي پوستها در مقابل اشعه هاي مضر آفتاب ميباشد.وزن اين كرم 50 ميلي ليتر ميباشد. و به پوست شما شادابيhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/2.jpg و نشاط ويژه اي را مي بخشد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/snailleave300_1.jpg

 سانبلوك كرم برطرف كنندهء چين و چروك , جوش, لك هاي صورت و بدن, سوختگي هاي عميق و تركهاي بعد از زايمان .نيو تو دي محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامي سنين ، از بسيار پايين مانند بچه هاي يك يا دو ساله تا سنين بالا ميباشد، لازم به ذكر است كه اين تركيب اثرات آلرژيك ندارد و تاثير بسيار مثبتي روي از بين بردن سلولهاي پوستي مرده و جايگزين نمودن آنها با سلولهاي جديد دارد. نيو تو دي محصولي توصيه شده براي آكنه ، جوشهاي سر سياه ، زگيل ميباشد. تركيبات ضد آفتاب در كنار ساير مواد موجود مانع شكل گيري نقاط سياه روي پوست ميشود.

مصرف طولاني مدت موجب تسريع درمان ضايعاتي از قبيل حساسيتهاي پوستي، سوختگيها و سائيدگيها ميشود. كرم سانبلوك تهيه شده از عصارهء حلزون ميباشد , حلزون تنها موجودي است كه در ۲۴ ساعت بافت هاي فرسودهء خود را ترميم مينمايد

 

» قيمت: 19,500 تومان

 

 




تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نحوه عملكرد سمناكس Semenax :

 از زماني كه جنس مذكر (مردان) به دنبال يافتن راهي جهت افزايش پاشش مني و همچنين اورگاسم قوي تر بوده اند ، كپسول سمناكس با فرمولاسيون قوي بوجود آمد تا اين خواسته آقايان را برآورده و آنها را در كسب تجربه ها و ستاوردهاي جديد (دستيابي به لذت بيشتر) كمك كند.

يكي از ساختارهاي موفقيت در ذهن انسان زنده داشتن يك رابطه رضايت بخش عالي است. يك فرد هميشه علاقمند است كه تصور مثبتي نسبت به دنيا ، زندگي اطرافش و احساس رضايتي از خود داشته باشد. لذا داشتن يك رابطه رضايت بخش عميقا” با دو جنبه ي اجتماعي و شخصي زندگي فرد گره خورده است.

وقتي تخليه مني صورت مي گيرد آلت جنــ.ــسـي (پنيس) مني را به سمت خارج پمپاژ كرده و بيرون مي ريزد .لذا موجب احساس لذت در بسياري از مردان وزنان مي شود(ارگاسم).

داشتن حجم زيادي از مني در هر بار تخليه از پنيس مي تواند موجب تماس جنــ.ــسـي طولاني تر شود. وقتي ميزان تخليه مني افزايش يابد احساس لذت بيشتري را به دنبال دارد و رضايت فرد از رابطه رضايت بخش بيشتر مي شود.لذا تخليه طولاني تر تجربه ي اوج لذت جنــ.ــسـي (ارگاسم) را در هر دو شريك جنــ.ــسـي افزايش داده و بهتر مي كند.

مني و باروري:

براي يك لقاح طبيعي، وجود يك تخمك ومقدار زيادي اسپرم لازم است. يك مرد متوسط مي تواند بيشتر از صد ها ميليون اسپرم در چند مدت در هر روز توليد كند. فاكتورهايي وجود دارند كه مي توانند روند اسپرم سازي را مختل نموده و اثرات سويي داشته باشند.

فاكتورهايي نظيرسيگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذايي  ،عدم فعاليت جسماني ،گرما و حتي پوشيدن لباس هاي تنگ وچسبان در اطراف ران ها افزايش حجم مني موجب افزايش درصد باروري مي شود.

اگر زوجين قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ي اسپرم توليد شده در هر بار تخليه كاملا”به اندازه ي كيفيت اسپرم مهم است.

آناليز مني مرد يا ارزيابي مني:

بيشتر براي بررسي علل مربوط به مرد در نازايي انجام مي گيرد.

براي ارزيابي ابتدا بايد ۲الي۳ روز از تماس جنــ.ــسـي خود داري شود.

در حالت طبيعي آناليز مني در اين موارد صورت مي گيرد:

- حجم ۲تا۶ ميلي ليتر

- زمان ابكي شدن مني ۳۰دقيقه

- شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ ميليون در هر ميلي ليتر

- درصد اسپرم با حركت به سمت جلوبيش از ۵۰٪

 -پ .هاش  7.7 الي 8.2

-حاوي 90 كپسول سنماكس (سمنكس)

- شكل يا مرفولوژي بيش از ۵۰٪

در صورتي كه نتايج آناليز طبيعي باشد  تقريبا” علل مربوط به مرد در نازايي رد مي شود.

بيشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمايل به افزايش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخي زياد بودن حجم مايع مني ميتواند نشان دهنده سلامت جسمي باشد.صرف نظر از صحت وسقم اين گفته،بدون شك افزايش حجم مني ميتواند لذت ارگاسم رابيشتر و مدت آنرا طولاني تر نمايد.بعلاوه افزايش توليد اسپرم در بيضه ميتواند ميل جنــ.ــسـي شما را هم بيشتر سازد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/semenax/2.jpg

در هر انزال چند اسپرم وجود دارد؟
به طور ميانگين در هر يك چهارم انس از مايع مني در حدود 500 ميليون اسپرم شناور است يا به عبارتي يه اندازه ي 5/2 برابر جمعيت ايالات متحده يك مرد معمولي در طول زندگي اش حدود 18 ليتر مايع مني يا تقريبا 5/1 تريليون اسپرم را به حركت در مي آورد. بنابر اين از نظر تئوري او قادر است 500 برابر جمعيت كره خاكي پدر شود.

كپسول Semenax دقيقا چه عملي را انجام ميدهد ؟

اين كپسولها داراي مجوز و گواهينامه cGMP  (توليد در شرايط مطلوب) ميباشد. سمناكس محصولي است 100% طبيعي و مورد تاييد تمامي پزشكان ميباشد. اين محصول با نسبت دقيق عصاره هاي گياهي فرموله شده ، و اثرات زير را خواهد داشت :

اورگاسم قوي و طولاني مدت (بصورت دائمي و هميشگي) ، افزايش حجم اسپرم ، افزايش تعداد اسپرم (جهت افرادي كه دچار ناباروري هستند) ، افزايش و بهبود قابل توجه رضايت جنــ.ــسـي ، قدرتمند كردن غدد جنــ.ــسـي ، افزايش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوي اسپرم ، معالجه افرادي كه حجم اسپرم كمي دارند ، افزايش باروري و پتانسيل جنــ.ــسـي ، افزايش كيفيت اسپرمها ، بهبود ساخت اسپرم و مني و....

كپسول Semenax™ كپسولي است كه ميزان اسپرم را تا 500 برابر افزايش ميدهد. اين كپسول علاوه بر افزايش حجم اسپرم در زمان انزال ، شدت و قدرت ارگاسم را نيز افزايش ميدهد.

مزايا و نتايج سمناكس :

اين كپسولها داراي مجوز و گواهينامه cGMP  (توليد در شرايط مطلوب) ميباشد. سمناكس محصولي است 100% طبيعي و مورد تاييد تمامي پزشكان ميباشد. اين محصول با نسبت دقيق عصاره هاي گياهي فرموله شده ، و اثرات زير را خواهد داشت :

1.       اورگاسم قوي و طولاني مدت (بصورت دائمي و هميشگي)

2.       افزايش حجم اسپرم

3.       افزايش تعداد اسپرم (جهت افرادي كه دچار ناباروري هستند)

4.       افزايش و بهبود قابل توجه رضايت جنــ.ــسـي

5.       قدرتمند كردن غدد جنــ.ــسـي

6.       افزايش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوي اسپرم

7.       معالجه افرادي كه حجم اسپرم كمي دارند

8.       افزايش باروري و پتانسيل جنــ.ــسـي

9.       افزايش كيفيت اسپرمها

10.   بهبود ساخت اسپرم و مني

11.   تقويت و تنظيم عملكرد غدد جنــ.ــسـي مرد

12.   تنظيم عملكرد بيضه ها و توليد هورمونهاي جنــ.ــسـي

13.   درمان عقيمي و ناباروري هاي ناخواسته

14.   انزال انفجاري همزمان با افزايش چشمگير پرتاب مني

15.   و....

نتايج واقع بينانه : بيشتر مرداني كه از سمناكس استفاده ميكنند اثرات آن را بلافاصله و در كمتر از 2-3 روز احساس ميكنند. با ادامه استفاده نتايج به حداكثر خود خواهد رسيد و تا زماني كه شما بخواهيد خواهد ماند. 

سئوال و جواب:

سمناكس به عنوان بهترين تقويت كننده مايع مني در نظر گرفته شده است. اين محصول كمك ميكند تا مردان از مشكلات كمبود اسپرم و مسايل عدم باروري  رهايي يابند. همچنين اين محصول به افرادي كه تمايل به افزايش ميزان و شدت انزال و اورگاسم قويتر دارند كمك ميكند تا به خواسته خود برسند.

آيا اين محصول فقط مخصوص مرداني است كه مشكل ناباروري دارند ؟

Semenax علاوه بر اينكه مشكلاتي مانند ناباروري مردان از قبيل كمبود تعداد اسپرم و ميزان تحرك كم اسپرم را درمان ميكند ، در عين حال براي مرداني كه مايل به افزايش حجم اسپرم و افزايش شدت پاشش و اورگاسم قوي تر هستند ، مناسب است.

چرا حجم بيشتر مايع مني باعث اورگاسم قويتر ميشود ؟

با افزايش ميزان اسپرم توليدي ، اندام جنــ.ــسـيتان بايد انقباض سخت تري را براي مدت طولاني داشته باشد ، بنابراين اورگاسم چهار يا پنج برابر قويتر خواهد بود و بيشتر طول ميكشد ، اين موضوع سبب لذت فوق العاده زيادي در فرد خواهد شد.

استفاده از اين كپسولها چه مزاياي ديگري دارد ؟

علاوه بر افزايش حجم اسپرم و مايع مني ، باروري افزايش يافته ، بعلاوه اورگاسم قويتر رضايت بيشتر شما را در پي دارد ، بهبود عملكرد جنــ.ــسـي ، افزايش اعتماد به نفس ، افزايش ميل جنــ.ــسـي و....  از ديگر مزاياي اين كپسول ميباشد. همچنين بسياري از مردان گزارش داده اند كه با ادامه مصرف اين محصول مشكلات نعوظ آنها نيز درمان شده است.

تفاوت وياگرا با سمناكس چيست ؟

وياگرا حجم اسپرم و مايع مني را افزايش نميدهد ، وياگرا حالت مخدر دارد و استفاده از آن همراه با عوارض و خطراتي همراه است در حالي كه Semenax يك كپسول 100% طبيعي و بدون عوارض ميباشد و مواد مخدر نيست. Viagra در شرايط خاص نياز به نسحه پزشك دارد اما كپسول سمناكس نياز به نسخه پزشك ندارد.

آيا Semenax كپسول مطمئني است ؟

بله ، يكي از اولين سئوالاتي كه هر فرد در مورد اين كپسول ميپرسد بحث سلامت آن است. سمناكس با پايه اسيدهاي آمينه ساخته شده است. اين اسيدهاي آمينه با اضافه كردن گياهان كنستانتره شده ، براي بدن 100% مفيد و بدون خطر است.

من عمل Vasectomy انجام داده ام آيا ميتوانم از اين محصول استفاده كنم ؟

بله ، با اين شرايط كپسول ميزان مني و حجم پرتاب و... را افزايش ميدهد اما كيفيت و تحرك اسپرم را افزايش نخواهد داد و باروري ايجاد نميكند.

 

نحوه مصرف كپسول Semenax :

 بهترين روش استفاده روزي 3 عدد كپسول همراه با 3 وعده غذايي ميباشد. بهتر است همراه با صبحانه يك عدد ، همراه با ناهار يك عدد و همراه با شام يك عدد خورده شود.

حاوي 90 كپسول سنماكس (سمنكس)

نكات مهم حين استفاده :

اين محصول به دليل محتويات گياهي كه دارد هيچگونه تداخل دارويي ندارد و با هر دارويي قابل استفاده است.

بهتر است از سبزيجات تازه از جمله سير ، پياز ، پيازچه ، تره و....  همچنين ميوه هايي مانند موز و... استفاده نماييد. اين كمك ميكند تا شما هرچه سريعتر به نتيجه مورد نظر خود برسيد.

» قيمت: 139,000 تومان







تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

شارك پاور 2 عددي قرمز رنگ - shark power . شارك پاور كرم افزايش حجم وسايز آلت مردان . داراي هولوگرام نقره اي. صددرصد پلمپ .

 

 كاربرد محصول: بهترين نوع كرم براي مردان با 5 كاربرد فوق العاده عالي و موثر. محصولي بسيار قوي , جديد و با فرمولاسيون پيشرفته . افزايش دهنده قوي , سريع و طولاني مدت زمان نزديكي و ايجاد كننده دير انزالي . افزايش دهنده دائمي قطر , كلفتي و سايز كلي آلت تناسلي مردان بصورت دائمي و مادام العمر . افزايش دهنده مدت و ميزان نعوظ (راست شدن آلت) بصورت بسيار دلچسب و شيرين . افزايش دهنده حجم مني و ميزان پرتاب مني در هنگام انزال (بدليل دارا بودن مواد مغذي و گياهان تقويت كننده) . و همچنين ميزان بالاي ويتامين ايي (Vitamin E) موجود در شارك پاور كرم (Shark Power Cream) كه از طريق پوست آلت براحتي جذب سلولهاي آلت (Corpora Covernosa) و

سلولهاي اپيتليال مي گردد

http://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/shark/chakavak_2007_1.jpg

شارك پاور كرم (Shark Power Cream): ساخت كمپاني بسيار معتبر و مشهور اينورما (Inverma Germany) (مخصوص مردان). داراي تاييديه رسمي از وزارت بهداشت و درمان اتحاديه اروپا CE *** 100% پلمپ شده و داراي هولوگرام نقره اي براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن محصول . *** هشدار : شارك پاوركرم اصلي و اورجينال را فقط با هولوگرام نقره اي كه نشان دهنده اصلي بودن محصول ميباشد، خريداري نماييد. بديهي است  كرم گياهي شارك پاور(Shark Power Cream) با بهره گيري از فرمول قوي گياهي موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انزال و لذت شده و موجب افزايش رضايت در همسرتان مي شود .

دوره درمان شامل دو تيوپ ميباشد بهمين دليل ميتوانيد 2 تيوپ از اين محصول بينظر را از فروشگاه ما تنها با قيمت استثنائي 49000 تومان خريداري نمائيد

برخي از امكانات و قابليتها:
  بزرگ و كلفت كننده دائمي

 داراي هولوگرام نقره اي
 داراي آرم اورجينال بر روي قوطي اصلي
 تاخيرو تقويت را با هم تجربه كنيد.
كلمه شارك پاور بر روي كرم اصل برجسته ميباشد

» قيمت: 49,000 تومان


 




تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ست كامل طلائي و معجزه گر روغن و كرم آلوئه ورا

اين محصول داراي شماره مجوز 1080883 ميباشد

لوسيون و كرم موجود در اين پكيج به پوست شما طراوت غير قابل وصفي ميبخشد كه موجب شادابي و روشن و براق شدن پوست شما و آثار و كليه ناهمواري هاي پوستي شما را بهبود ميبخشد محصولي از كمپاني ايتاليا

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/aloe/2aloe1.jpg

آثار اين محصول:

آلوئه ورا در حفظ رطوبت پوست در پوستهاي خشك كمك كننده است. بعلاوه تركيبات آن در بهبود آثار سوختگي، اثرات ضد التهابي و كاهش اسكار ناشي از زخمها مفيد است.

اين معجزه گر خواص ضد لك ، ضد جوش ، آگنه ، چروك ، گوشت اضافه و آفتاب سوختگي و ضد عفوني كننده دارد

ويتامين هاي موجود در آلوورا A ، B1 ،B2 ، B6 ،B12 ،C ، E و فوليك اسيد ونياسين مي باشد

هر 21 الي 28 روز پوست جديد جايگزين پوست قديمي مي شود آلوورا مي تواند منبعي غني از مواد سازنده را به شما ارائه كند كه همواره پوستي سالم وشاداب داشته باشيد وبا اثرات پيري پوست مقابله كنيد

آلوورا اليتام بخش سوختگي ها ، بريدگيها ، پارگيها ، خراشها وسوزش خفيف پوست مي باشد .

فوايد گياه آلوورا (صبر زرد ) بر پوست :

1- مفيد براي پوستهاي خشك
2- كمك در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واكنشهاي حساسيتي
3- كمك به حفظ سلامت پوست
4- كمك به حفظ قوام پوست
5- روغن آلوئه ورا پوست خشك را براق و درخشنده كند
6- كمك به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
7- كاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اكسيژن رساني به سلولهاي كه باعث افزايش استحكام و قدرت بافت سازي مي شود.

» قيمت: 44,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه پليژر فرانسهhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/jamkonandee/2ok.jpg
كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه حاوي روغن سويا و جينسينگ و موادي همچون آلفاآلفا و فلاوسترون بوده كه طبق تحقيقات به عمل آمده ، درصد ابتلا به سرطان سينه را در بانوان به شدت كاهش مي دهد. اين مواد باعث درخشندگي و جواني و شادابي پوست سينه خواهند شد كه اين عمل از طريق تائيد بر روي بافت همبندي ( پيوندي ) موجب جمع شدت پروتئين كششي موجود در سينه مي گردد
بعد از مدت كوتاهي شاهد كشيده شدن سينه به سمت بالا خواهيد بود
http://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/sineh/4_sine_2.jpg
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود


طريقه مصرف :
كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .

 

هشدار :

 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .

» قيمت: 29,500 تومان

 




تاریخ: پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 2114
بازدید کل : 50573
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن