برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

از بین برنده لکهای صورت،ست كامل طلائي و معجزه گر روغن و كرم آلوئه ورا
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

ست كامل طلائي و معجزه گر روغن و كرم آلوئه ورا

اين محصول داراي شماره مجوز 1080883 ميباشد

لوسيون و كرم موجود در اين پكيج به پوست شما طراوت غير قابل وصفي ميبخشد كه موجب شادابي و روشن و براق شدن پوست شما و آثار و كليه ناهمواري هاي پوستي شما را بهبود ميبخشد محصولي از كمپاني ايتاليا

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/aloe/2aloe1.jpg

آثار اين محصول:

آلوئه ورا در حفظ رطوبت پوست در پوستهاي خشك كمك كننده است. بعلاوه تركيبات آن در بهبود آثار سوختگي، اثرات ضد التهابي و كاهش اسكار ناشي از زخمها مفيد است.

اين معجزه گر خواص ضد لك ، ضد جوش ، آگنه ، چروك ، گوشت اضافه و آفتاب سوختگي و ضد عفوني كننده دارد

ويتامين هاي موجود در آلوورا A ، B1 ،B2 ، B6 ،B12 ،C ، E و فوليك اسيد ونياسين مي باشد

هر 21 الي 28 روز پوست جديد جايگزين پوست قديمي مي شود آلوورا مي تواند منبعي غني از مواد سازنده را به شما ارائه كند كه همواره پوستي سالم وشاداب داشته باشيد وبا اثرات پيري پوست مقابله كنيد

آلوورا اليتام بخش سوختگي ها ، بريدگيها ، پارگيها ، خراشها وسوزش خفيف پوست مي باشد .

فوايد گياه آلوورا (صبر زرد ) بر پوست :

1- مفيد براي پوستهاي خشك
2- كمك در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واكنشهاي حساسيتي
3- كمك به حفظ سلامت پوست
4- كمك به حفظ قوام پوست
5- روغن آلوئه ورا پوست خشك را براق و درخشنده كند
6- كمك به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
7- كاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اكسيژن رساني به سلولهاي كه باعث افزايش استحكام و قدرت بافت سازي مي شود.

» قيمت: 44,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كپسول 60 تايي بيگ بوي دكتر جيمز افزايش دهنده گردش خون در اندام تناسلي

كپسول 60 تايي بيگ بوي دكتر جيمز دوره درمان اين كپسول 60 عدد ميباشد

كپسول گياهي بيگ بوي - درمان انزال و نعوظ ،

پاسخ تمامي خواسته هاي شما را دكتر جيمز با كپسول معروف و 100% گياهي خود داده است. Big Boy Capsule يكي از بهترين و كمياب ترين كپسولهاي موجود در بازار است كه هيچ اثر منفي ندارد و بصورت تخصصي از گياهان دارويي كشور تايلند استفاده ميكند.

شايد نام اين محصول براي آن دسته از افرادي كه كمي در ارتباط با محصولاتي از اين قبيل به جستجو و تحقيق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد.  Big Boy Capsuleيكي از محبوب ترين و قدرتمندترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنــ.ـسي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد.

http://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/bigb/bigboy186.jpghttp://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/bigb/766211_bigboy.jpg

اين كپسول ، محصول كمپاني انگليسي What is Green Co., LTDبوده و بيش از 40 سال است كه به عنوان يكي از برترين لابراتوارها در جهت رفع مشكلات جنــ.ـسي در آقايان ، به فعاليت مشغول است. محصول مذكور به شدت در كشور هاي عربي اروپايي پر طرفدار بوده و لذا گروه پزشكي مديكال مفتخر است كه براي اولين بار در ايران نسبت به توزيع اين محصول مرغوب اقدام كند.

مكمل جنــ.ـسيBIG BOY CAPSULE داراي مواد غني شده محرك جنــ.ـسي گياهي(Aphrodisiac Herbals) ميباشد كه برگرفته از فرهنگ ها و تمدن هاي كهن آسيا (تايلند) ، اروپا و آمريكاي جنوبي براي درمان عقيمي ، تحريك فعاليت هاي جنــ.ـسي ، نگهداري حالت نعوظ آلت در هنگام نزديكي و افزايش تعداد و توليد اسپرم هاي ترشحي در بيضه ها بوده كه سال هاي متمادي از آنها بهره گرفته ميشده است. اين مكمل اتساع عروقي(Vasodilatation) ، نسوج پيراموني آلت تناسلي را افزايش داده و از اين طريق موجب بهبود و درمان مشكلات شرياني نظير شق پذيري آلت(Arterial Erectile Dysfunction)  ميگردد. از سوي ديگر بدون آنكه هيچگونه تاثيري در فشار خون سيستماتيك بدن داشته باشد ، شدت جريان خون را در سرخ رگ ها و سياه رگ هاي مستقر در آلت تناسلي با تاثير مستقيم بر سلول هاي اپيتليال داخل عروقي(Epithelial Cells)  بهبود مي بخشد.

همانطور كه ذكر شد اين كپسول از طبيعي ترين و مرغوب ترين گياهان ساخته ميشود. گروه پژوهشي تخصصي كمپاني What is Green Co.,Ltd.بيش از 40 سال است كه در مورد راهكارهاي مختلف حل مشكلات و مسائل جنــ.ـسي ، سرگرم تحقيق و پژوهش ميباشد.

در اين رابطه ، اين تيم پژوهشي تمامي تركيبات طبيعي و موثر كه براي هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن هاي مختلف سراسر دنيا جهت غلبه بر مشكلات جنــ.ـسي مورد استفاده بوده را به كار گرفته است(با منشا گياهان تايلند).

اين مكمل از تركيبات صد درصد گياهي تشكيل شده و عاري از هرگونه مواد مصنوعي و شيميايي ميباشد كه اين موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبي در اثر استفاده از اين دارو را ازميان ميبرد. به علاوه تجربه بيش از 10 سال مصرف نتيجه بخش و بدون آثار سوء در كليه كشور هاي آسيايي ، اروپايي و.... به انضمام فراگيري و رشد سريع آن در ميان تمامي فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در كنار تاييديه هاي مراجع قانوني و بين المللي ، بروز هرگونه عارضه جانبي را كه از عوارض جانبي طولاني مدت بسياري از دارو هاي شيميايي ميباشند را به علت تكيه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبيعي و گياهي ، غير ممكن ميسازد.

اين كپسول ها 100% گياهي ميباشند و تا كنون در جدول رده بندي كيفيت جهاني جزء اولين رتبه ها بوده و محصولي با جواب دهي فوق العاده بالا ميباشد. اين محصول حاوي 60 كپسول كاملا گياهي ميباشد كه تحت نظر پزشكان و متخصصان آمريكايي توليد و به بازار عرضه شده است. از خواص منحصر به فرد اين دارو ميتوان به افزايش چشمگير طول آلت و افزايش خون رساني و در نتيجه آهنين شدن آلت و افزايش ميل جنــ.ـسي و بالا رفتن ميزان اسپرم اشاره كرد.

با اين محصول قادر خواهيد بود نيمه پنهان و دور از دسترس قدرت جنــ.ـسي خود را عيان كرده و زمان نزديكي جنــ.ـسي را به حداكثر برسانيد. فرمول كاملا گياهي و در عين حال ويژه اين محصول با دارا بودن هورمون مردانه با منشاء گياهي و گياهاني كه از ديرباز در  جنوب شرقي آسيا ، آمريكاري لاتين و.... براي تقويت جنــ.ـسي شناخته شده و مورد استفاده بوده اند به شما قدرت، توانايي و تحمل جنــ.ـسي بيشتر به اضافه احساس لذت فوق العاده مي دهد. اين محصول جايگزين طبيعي و بي خطري براي وياگرا ، ويگركس و ساير قرصهاي شيميايي ميباشد.

واقعيت ها :

بهترين محصول آن چيزي است كه واقعا جواب دهي داشته باشد و اثر كند. نتايجي كه از مصرف اين كپسول حاصل ميشود عبارت است از :

1. افزايش سايز آلت تناسلي به شكل دائمي ، بي خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشكل و درد (در طولاني مدت - مصرف بيش از 6 ماه)

2. افزايش پتانسيل و توانايي جنــ.ـسي (پس از 3 روز استفاده)

3. افزودن به سختي آلت تناسلي در حالت نعوظ  (پس از 3 روز استفاده)

4. افزودن به حالت شق پذيري هر چه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريك جنــ.ـسي  (Bigger Harder Erection) كه از آن به عنوان سختي صخره ياد ميشود.

5. تسلط بر زمان ، قدرت و كيفيت نزديكي و انزال.

6. افزايش گردش خون در اندام تناسلي كه بهبود وضعيت جنــ.ـسي فرد را به همراه دارد و همچنين قدرت اورگاسم يا اوج لذت جنــ.ـسي را بالا ميبرد.

7. افزايش ميزان و شدت جريان خون در مناطق جنــ.ـسي و پر خون گرديدن كامل حوضچه هاي اسفنجي در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع كننده عروقي (Vasodilators) كه بر روي بافت هاي پيراموني آلت تاثير ميگذارند.

8. درمان انزال زودرس در طولاني مدت(جلوگيري از انزال زود هنگام و افزايش زمان مقاربت)

9. بهبود وضعيت جنــ.ـسي فرد

10. تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنــ.ـسي و بيضه ها

11. داراي تاييديه پزشكي در آسيا ، اروپا و آمريكا

12. پيشنهاد شده توسط تمامي پزشكان و تمامي مصرف كنندگان اين كپسول.  

 روش استفاده :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد. در حالت كلي مصرف دو الي چهار عدد كپسول در روز ترجيحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول قبل از صبحانه و يك يا دو عدد ديگر قبل از شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد.

» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ضد آفتاب ساتبلوك با داشتن SPF 60 كرم مناسبي جهت محافظت تمامي پوستها در مقابل اشعه هاي مضر آفتاب ميباشد.وزن اين كرم 50 ميلي ليتر ميباشد. و به پوست شما شادابيhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/2.jpg و نشاط ويژه اي را مي بخشد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/snailleave300_1.jpg

 سانبلوك كرم برطرف كنندهء چين و چروك , جوش, لك هاي صورت و بدن, سوختگي هاي عميق و تركهاي بعد از زايمان .نيو تو دي محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامي سنين ، از بسيار پايين مانند بچه هاي يك يا دو ساله تا سنين بالا ميباشد، لازم به ذكر است كه اين تركيب اثرات آلرژيك ندارد و تاثير بسيار مثبتي روي از بين بردن سلولهاي پوستي مرده و جايگزين نمودن آنها با سلولهاي جديد دارد. نيو تو دي محصولي توصيه شده براي آكنه ، جوشهاي سر سياه ، زگيل ميباشد. تركيبات ضد آفتاب در كنار ساير مواد موجود مانع شكل گيري نقاط سياه روي پوست ميشود.

مصرف طولاني مدت موجب تسريع درمان ضايعاتي از قبيل حساسيتهاي پوستي، سوختگيها و سائيدگيها ميشود. كرم سانبلوك تهيه شده از عصارهء حلزون ميباشد , حلزون تنها موجودي است كه در ۲۴ ساعت بافت هاي فرسودهء خود را ترميم مينمايد

 

» قيمت: 19,500 تومان

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

مجوز بهداشت : 1228107276

اين اسپري براي افرادي به كار ميرود كه مدت زمان رابطه جنــ.ـسـ.ـي براي آنها مهم است و ميخواهند خود را قدرتمند و بدون مشكل جلوه دهند و از روابط طولاني جنسي لذت كامل ببرند. اين اسپري محصول شركت يكي از معتبرترين شركتهاي ساخت محصولات جنسي ميباشد. اين اسپري با تاثير فوق العاده اي كه دارد زمان رابطه شما و شريك جنسيتان را به مدت 30 تا 45 دقيقه افزايش ميدهد و باعث ميشود اضطراب شما كم شده ، و در نتيجه بتوانيد اعتماد به نفس خود را بازيابيد و كم كم مدت طبيعي آميزش را بدست آوريد. اين اسپري باعث ميشود شما اطمينان خاطر داشته باشيد كه حداقل تا 30 الي 40 دقيقه هيچ انزالي اتفاق نمي افتد و ميتوانيد به راحتي رابطه جنسي خود را ادامه دهيد و از آن لذت ببريد.اين اسپري با دوز بسيار مناسب و اثر بخشي حدود 30 الي 45 دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد.اين اسپري عملكرد 100% تضميني دارد ، و بدون عوارض ميباشد.

روش مصرف :

  1. ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشوييد تا قدرت جذب پوست شما افزايش يابد.
  2. پس از خشك كردن كامل ، اسپري را روي سر آلت بماليد. (پس از 2-3 دقيقه بايد حساسيت سر آلت شما كم شده باشد. اين كم شدن حساسيت سر آلت شما باعث طولاني تر شدن مدت عمل جنــ.ـسـ.ـي شما خواهد شد. پس از گذشت 5 الي 10 دقيقه از ماليدن اسپري ، آلت شما بسيار سفت و كمي بزرگتر خواهدشد و مدت نزديكي شما نيز طولاني تر ميشود.)

نكته 1 : هنگام استفاده از مواد بي حسي بياد داشته باشيد كه حتما چند دقيقه قبل از انجام نزديكي بايد آلت خود را چند بار با آب بشوييد يا اينكه از گاندوم استفاده نماييد زيرا اين مواد خيلي سريع از طريق مخاط وااژن جذب شده و باعث بي حسي آن ميشود در نتيجه شريك جنــ.ـسـ.ـي شما هيچ لذتي از آميزش نميبرد و يا اينكه ديرتر ارضاء خواهد شد و نتيجه معكوس خواهيد گرفت . در صورت استفاده از مواد بي حسي بايد به وضعيت طرف مقابل نيز توجه داشته باشيد . بعضي ها خوشحال از اينكه ديگر انزال زودرس ندارند ، مدت طولاني پشت سر هم نزديكي كرده و باعث آسيب مخاط وااژن و احساس درد و ناراحتي در طرف مقابل ميشوند. به همين خاطر ممكن است دفعه آينده ، ديگر اسپري خود را در كشو كنار تختخواب پيدا نكنيد !!

نكته 2 : اگر از اسپري بصورت صحيح استفاده كنيد هم شما و هم شريك جنــ.ـسـ.ـيتان از روابط لذت خواهيد برد و براي بيش از 30 بار ، قابل استفاده خواهد بود.

پرسش و پاسخ :

1. مواد فعال اين اسپري ها چيست ؟

كلا در اين اسپري ها 5% مواد بي حس كننده وجود دارد. بقيه مواد تشكيل دهنده گاز و ويتامين و... ميباشد.

2. بعد از استفاده از اين اسپري چه مدت زمان طول ميكشد تا اثر كند ؟

اين اسپري چند دقيقه پس از استفاده شروع به اثر دهي ميكند.

3. اين اسپري ها چقدر به زمان رابطه اضاف ميكند ؟

نتيجه آن بستگي 100% به فردي دارد كه آن را استفاده ميكند. اما ميانگين نرمال آن بين 30 تا 45 دقيقه ميباشد. (براي هر بار مصرف)

4. آيا استفاده از اين اسپري اثر جانبي هم دارد ؟

استفاده زياد از حد از هر چيزي پيامدهاي منفي دارد. ما هيچ گاه نميتوانيم بگوييم محصولي اثر منفي ندارد. اما متعادل مصرف كردن آن باعث رفع مشكل ميشود و آسيب خاصي به بدن وارد نميكند. در مورد اين اسپري بايد گفت اگر بيش از 10 بار اسپري كردن در 24 ساعت باشد موجب ضرر خواهد شد . ضمنا استفاده از اسپريهاي تقلبي باعث پيامدهاي جبران ناپذيري از جمله از دست دادن كنترل ادرار خواهد شد. بنابراين سعي كنيد از هركجا محصول خود را خريداري ميكنيد حتما به اين موضوع توجه كنيد.

» قيمت: 18,500 تومان

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم پف صورت و گردن و ضد پيري مرواريد سياه


 
كرم مرواريد سياه لاو استريت ضد پيري

مجوز بهداشت: 100241012009

اين كرم ساخته شده از مواد طبيعي و دريايي و با امولسيون هاي تركيب شده به پوست كمك مي كند تا به آن حالت و پف دهد اين كرم پوست را نرم ، زيبا ، شاداب ، سفيد و روشن مي كند . توضيحي مختصر درباره پوست : پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشيد ، آلودگي هوا و گرد و غبار قرار ميگيرد كه مجموع اين عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهاي ملانين كه رنگدانه هاي پوست ميباشد را تغيير داده و رنگ آنها را كدر ، تيره و خسته نشان ميدهد ! و پوست را نيز به همين حالت در مي آورد حال اين كرم چه عملكردي دارند ؟

 

اين كرم تنها مواد لايه بردار بدون اسيد و شن ميباشد كه كار آن فقط برداشت سلولهاي مرده پوست شما و تميز كردن منافذ پوست ( توجه داشته باشيد منافذ را باز نمي كند ) جهت اكسيژن رساني و تهويه مي باشد چربي اضافه پوست كه در مواردي باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهاي گونه ها و پيشاني ميباشد را از بين ميبرد ! و همچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست ميباشد و پوست صورت شما را صاف و تميز و لطيف ميكند .

 

بهترين كرم پف صورت پف صورت

 

كرم از راه منافذ پوست كه تميز و پاك شده اند وارد پوست شده و سلولهاي ملانين غير طبيعي ، كه بر اثر عوامل ذكر شده تغيير يافته اند را ميشكند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زيبا ، روشن ، شفاف و سفيد مي كند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ويتامينهاي موجود در آن تيرگي و چين و چروك دور چشم و مناطق به مرور كمتر و از بين ميبرد . جالب اينكه اين كرم آنتي باكتريال نيز مي باشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگيري كرده و ميتوان از آن بعنوان يك كرم روزانه نيز استفاده كرده و ديگر نيازي به هيچ كرم پودر يا پنكك نخواهيد داشت ! يك پك فوق العاده براي همه ، حتي آقايان ! بر گرفته ازاعماق دريا داراي 2 تاييديه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زيبايي كه اين كرم به شما ميدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود ميباليد . . .

» قيمت: 28,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه پليژر فرانسهhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/jamkonandee/2ok.jpg
كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه حاوي روغن سويا و جينسينگ و موادي همچون آلفاآلفا و فلاوسترون بوده كه طبق تحقيقات به عمل آمده ، درصد ابتلا به سرطان سينه را در بانوان به شدت كاهش مي دهد. اين مواد باعث درخشندگي و جواني و شادابي پوست سينه خواهند شد كه اين عمل از طريق تائيد بر روي بافت همبندي ( پيوندي ) موجب جمع شدت پروتئين كششي موجود در سينه مي گردد
بعد از مدت كوتاهي شاهد كشيده شدن سينه به سمت بالا خواهيد بود
http://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/sineh/4_sine_2.jpg
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود


طريقه مصرف :
كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .

 

هشدار :

 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .

» قيمت: 29,500 تومان

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ك

ابزاري مناسب براي افرادي كه در حآلـ.ــت نعوظ ، آلـ.ــت آنها با آن تناسب خاص و معمول ، سخت و راست نمي باشد . اين دستگاه به آنها كمك مي كند كه با كشيدگي آلـ.ــت در طول مدت زمان خاص و معين آلـ.ــت سختي خود را بدست آورد و بافت اسفنجي آلـ.ــت توانايي خود را در افزايش مقدار حجم خون در حآلـ.ــت نعوظ را افزايش مي دهد و باعث افزايش قطر و اندازه آلـ.ــت تناسلي مي شود . اين محصول همچنين باعث رشد طول آلـ.ــت ميباشد و در كشورهاي اروپايي و آمريكايي بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. اين محصول به دليل روش خاص و كششي باعث رشد طولي آلـ.ــت شما بصورت هميشگي خواهد شد. (داراي چندين جايزه بين المللي).

http://asdiafpars.uploadasiapars.info/aks/lbox/s85l8c8bj6c68c5rm3n.gif


دستگاه كشنده عـضو تناسلي Medical Extender وسيله اي است كه براساس كشش عمل مي نمايد . اين وسيله متشكل از يك حلقه ي پلاستيكي است كه به دو ميله ي ديناميكي متصل است. در بالاي اين دوميله يك حلقه پلاستيكي همراه با نوار سيليكوني تعبيه شده است. نوار سيليكوني گلانس آلـ.ــت (كلاهك آلـ.ــت) رادر قسمت خاص خودش نگه مي دارد.

اين دستگاه بر اساس روش كشش به بدن كمك ميكند تا بتواند بصورت طبيعي سايز آلـ.ــت تناسلي را افزايش دهد . (اين دستگاه همه سيستمهاي موجود در عضو تناسلي را تقويت كرده از جمله : سيستم عصبي ، ماهيچه اسفنجي و...). به وسيله ي استفاده از اين دستگاه و يكسري درمانهاي تكميلي توسط پزشك، قادر به بهبود مكانيزم نعـوظ و انزال خود خواهند بود. (اين درمانها پس از خريد محصول توسط پشتيبان سايت براي شما توضيح داده خواهد شد)

در پزشكي مدرن از اين روش براي ايجاد بافت جديد در پيوند پوست ، افـزايش طول استخوان وايجاد پوست نو (داراي مو) براي پوشانـدن نواحي طاس و بي مو اسـتفــاده ميشود. البته از قـديـم از اين روش استفاده مي شد. مثلا" زنان بيرماني براي درازكردن گردن خود از اين متد استفاده مي كردند در جوامع و فرهنگهاي قديمي از كشش براي بزرگ كردن اندامهــاي گوناگون بدن استفاده ميشود. مثلا" زنان قبيله ي پادوانگ (padouang) در برمـه كه به زنان زرافـه اي معــروف شده اند با استفـــاده ازروش كشش، گـردن خود را دراز مي كنند يا قـبايلي در آفريقا وآمازون با استفاده از هـمين روش لبها وگوشهاي خود را بزرگ مي كنند.آنها براي اين كار وزنه هايي را به قسمتهاي مورد نظر بدن خود آويزان مي كنند.

مزاياي اصلي دستگاه بصورت زير ميباشد :
افزايش طول عضو تناسلي 4 تا 5 سانت
افزايش قطر 1.5 تا 2 سانت
درمان زودانزالي (شل بودن كمر) به مدت 10 الي 20 دقيقه
درمان مشكلات نعوظ (عدم سفتي لازم در زمان نزديكي)
درمان بيماري پيروني (انحراف يا شكستگي آلـ.ــت)
* تمامي نتايج بصورت دائمي ، مادام العمر و بدون بازگشت ميباشد. استفاده از اين دستگاه سالها صورت گرفته و از همه نظر كارآيي خود را پس داده است.
 

http://asdiafpars.uploadasiapars.info/aks/lbox/Arman95111_12.jpg


نحوه استفاده از دستگاه (X4 Extender) :
اين وسيله براحتي قابل جاگذاري و برداشتن از روي آلـ.ــت در ظرف كمتـــر از يك دقيقــه مـــيباشد كه هيچگونه وقتي از شما به خود اختصاص نخواهد داد ، بطوريـكه به سهولت قابل استفــاده ميباشد . به نحويكه در هنگام پوشيدن از روي شلوار نمايان نيست و هيچ مزاحمتي جهت راه رفتن ، نشستن ، ايستادن و رانندگي شما ايجاد نميكند .

دستگاه (X4 Extender) محصولي است با مجوزهاي زير :
بسيار قوي و جديد و با تكنولوژي پيشرفته تحت ليسانس كشور اسپانيا .
داراي مجوزها و تائيديه هاي بسيار معتبر بين المللي
تاييده GMP in A Class توليد در شرايط عالي
تاييديه CE اروپا جهت توليد عالي و رضايت مشتريان (كارآيي بالا و بدون عوارض)
تاييديه FDA آمريكا در مجموعه بهترين نوع تجهيزات پزشكي
مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي ايران
مجوز سازمان نظام پزشكي و اداره كل تجهيزات پزشكي ايران
مجوز توليد ، توزيع ، تبليغات در ايران با رعايت قوانين اسلامي
داراري حكم شرعي و استفتاء از مراجع تقليد نسبت به توزيع و فروش
و..... .


سوال و جوابهاي مربوط به استفاده از دستگاه (X4 Extender) :
1) سئوال : اين دستگاه بر اساس چه اصولي كار مي كند ؟
پاسخ : اين دستگاه بر مبناي اصل طبي كشش (traction) كار ميكند . يعني هرگاه آلـ.ــت به نحو كنترل شده اي تحت كشش قرار گيرد و اين كشش تدريجاً افزايش يابد ، موجب رشد ليگامانهاي نگهدارنده Corpus Cavernous و بقيه بافتهاي آلـ.ــت ميشود .

2) سئوال : آيا قبلا هم از كشش در پزشكي استفاده شده است ؟
پاسخ : بله ، در پزشكي مدرن از اين روش براي ايجاد بافت جديد در پيوند پوست ، افزايش طول استخوان و ايجاد پوست نو (داراي مو) براي پوشاندن نواحي طاس و بي مو استفاده ميشود . البته از قديم از اين روش استفاده ميشده ، مثلا زنان بيرماني براي دراز كردن گردن خود و نيز بعضي از قبايل آفريقائي براي بزرگ كردن لبهاي خود از اين متد استفاده ميكردند . در جوامع و فرهنگ هاي قديمي از كشش براي بزرگ كردن اندامهاي گوناگون بدن استفاده ميشود . مثلا زنان قبيله پادونگ در برمه كه به زنان زرافه اي معروف شده اند , با استفاده از روش كشش ، گردن خود را دراز ميكنند يا قبايلي در آفريقا و آمازون با استفاده از همين روش لبهاي خود را بزرگ ميكنند . آنها براي اين كار وزنه هايي را به قسمتهي مورد نظربدن خود آويزان ميكنند .

3) سئوال : بيشترين افزايش طول آلـ.ــت (با استفاده از اين روش) چقدر است ؟
پاسخ : بستگي به شخص دارد ولي به طور تقريبي 2 تا 5 سانتيمتر افزايش طول در تعداد زيادي از مصرف كنندگان گزارش شده است .

4) سئوال : حداقل افزايش طول آلـ.ــت چقدر است ؟
پاسخ : حداقل يك و نيم سانتيمتر است .

5) سئوال : آيا اين افزايش طول ، هم در حآلـ.ــت عادي و هم در حآلـ.ــت نعوظ وجود دارد ؟
پاسخ : بله ، اين افزايش طول در هر دوحآلـ.ــت مشهود است .

6) سئوال : آيا اين روش به اصلاح انحني آلـ.ــت كمك ميكند ؟
پاسخ : بله ، در مد ت 6 تا 7 ماه ميتوان تا 70% انحناي آلـ.ــت را بر طرف كرد و بهبودي بسيار محسوسي را شاهد بود .

7) سئوال : آيا اين افزايش طول و بقيه تغييرات دائمي و پايدار خواهد بود ؟
پاسخ : بله ، زيرا بافت سلولي آلـ.ــت رشد كرده و ترميم پيدا ميكند .

8) سئوال : آيا افزايش طول آلـ.ــت باعث لاغر شدن آن ميشود ؟
پاسخ : خير ، رشد آلـ.ــت هم در طول و هم در قطر آن صورت ميگيرد چون واقعا بافت تازه اي ايجاد ميشود و چون بافت جديد حجم دارد بنابراين تاثيرات آن را در قطر نيز شاهد خواهيد بود.

9) سئوال : سن مناسب براي استفاده از دستگاه در چه زماني است ؟
پاسخ : از 18 سالگي به بعد ؛ مردان مسن نيز مي توانند از دستگاه استفاده كنند . مطالعات نشان داده كه حتي مردان 60 يا 70 ساله نيز مي توانند از اين روش بهره ببرند , زيرا عمل كشش موجب تحريك رشد بافت در هر سني ميشود .

*** سوالات مربوط به روش كار دستگاه و كاربرد آن :
1) سئوال : آيا استفاده از دستگاه درد دارد ؟
پاسخ : خير ، اين وسيله يك ابزار مكانيكي بدون درد است . در ابتدا شخص وجود آن را حس مي كند اما پس از مدت كوتاهي (حدود 3 روز استفاده) حتي وجود آنرا در زير لباس خود احساس نخواهد كرد .

2) سئوال : آيا هنگام ادرار يا اجابت مزاج بايد دستگاه را درآورد ؟
پاسخ : بله و سپس مجدداً دستگاه را بپوشيد .

3) سئوال : چگونه ميتوان از دستگاه استفاده كرد ، بدون اينكه اعضاء خانواده ام متوجه موضوع شوند ؟
پاسخ : از آن حين كار يا مواقعي كه خارج از منزل هستيد استفاده كنيد .

4) سئوال : آيا مي توان در طول شب نيز از آن استفاده كرد ؟
پاسخ : بله ، اگر چه بسياري از افرادي كه اين كار را ميكنند ، صبح موقع بيدار شدن متوجه مي شوند كه دستگاه كمي جابجا شده ، اين جابجائي به علت غلت خوردن حين خواب يا نعوظ در زمان خواب است . در اين صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت بايد از آن استفاده كرد . توصيه ما اين است كه در روزهاي اول ، از آن در موقع خواب استفاده نشود .

5) سئوال : اگر حين پوشيدن دستگاه ، دچار نعوظ شوم چه اتفاقي ميافتد ؟
پاسخ : هيچ طوري نمي شود ، كمي احساس فشار خواهيد كرد اما درد نخواهيد داشت .

6) سئوال : آيا هنگام استفاده از اين دستگاه ، مي توانم شلوار جين يا تنگ بپوشم ؟
پاسخ : اگر شلوار خيلي تنگ نباشد مشكلي پيش نميآيد .

7) سئوال : اگر كار من طوري باشد كه بايد مدت طولاني بنشينم ، آيا مي توانم از آن استفاده كنم ؟
پاسخ : بله ، دستگاه قابليت تا شدن را نيز دارا مي باشد و شما مي توانيد آلـ.ــت را رو به بالا يا رو به پائين قرار دهيد

8) سئوال : آيا اگر آب به دستگاه بخورد ، زنگ ميزند ؟ يا ميتوان آنرا شست ؟
پاسخ : اين دستگاه زنگ نميزند , و براحتي قابل شستشو ميباشد . تائيديه اروپا (EUC) تضمين ميكند كه اين دستگاه عاري از هرگونه عيب و نقصي است .

9) سئوال : آيا موهاي اطراف آلـ.ــت بايد تميز شود ؟
پاسخ : اجباري در اين امر نيست ، ولي طبيعتا" اگر آلـ.ــت تميز و بدون موهاي زائد باشد بهتر است .

10) سئوال : مبناي كار دستگاه چيست ؟ آيا باتري لازم دارد ؟ يا شوك الكتريكي مي دهد ؟
پاسخ : اين دستگاه كاملا مكانيكي است . اين دستگاه براي كشش آلـ.ــت (زمانيكه در حآلـ.ــت نعوظ نباشد) به كار ميرود و به هيچ باتري يا برقي نياز نداشته و بنابراين شوك الكتريكي ايجاد نمينمايد .

*** سوآلـ.ــتي كه در حين استفاده از دستگاه پرسيده اند :
1) سئوال : آيا انجام مشاوره با يك پزشك قبل از شروع به استفاده از دستگاه (X4 Extender) لازم است ؟
پاسخ : خير ، فقط آن عده از افرادي كه به مداواي طبي خاصي نياز دارند ، بهتر است اين كار را انجام دهند .

2) سئوال : اگر پس از حصول نتيجه و افزايش طول آلـ.ــت ، باز هم به استفاده از دستگاه ادامه دهيم چه اتفاقي ميآفتد ؟
پاسخ : كمي ديگر هم به طول آلـ.ــت ميتوان اضافه كرد ، اما اين افزايش طول ثانوي بوده و به آهستگي حاصل خواهد شد .

3) سئوال : آيا ممكن است كه اصلا" هيچ افزايش طولي صورت نگيرد يا مقدار آن بسيار اندك باشد ؟
پاسخ : خير ، طبق تجربه ما ، احتمال عدم موفقيت در افزايش طول تنها 5/2 درصد است .

4) سئوال : تناوب زمان استفاده و استراحت (عدم) استفاده از دستگاه چگونه است ؟
پاسخ : اين دستگاه بايد روزي 4 تا 8 ساعت پوشيده شود . البته ميتوان اين زمان را بيشتر كرد . توصيه ما اين است كه هر 2 ساعت يكبار به بافت آلـ.ــت استراحت داده شود و دستگاه از روي آلـ.ــت برداشته شود . اين زمان مناسبي براي استفاده از توآلـ.ــت است . ضمنا" لازم نيست از جدول زماني خيلي دقيقي پيروي كنيد ، زيرا زمان تناوب به حساسيت فرد بستگي دارد .

5) سئوال : اگر يك روز از دستگاه استفاده نكنيم چه ميشود ؟
پاسخ : هيچ مشكلي پيش نميآيد .

6) سئوال : پس از اتمام دوره ، آيا باز هم بايد به استفاده از دستگاه ادامه دهم تا به حداكثر افزيش طول آلـ.ــت برسيم ؟
پاسخ : خير , اين كار لازم نيست زيرا حداكثر افزايش طول آلـ.ــت طي همان دوره صورت ميگيرد هرچند كه استفاده بيشتر بازهم موثر است ولي نه به اندازه تاثيرات قبلي..

7) سئوال : آيا دستگاه داراي دفترچه و CD تصويري آموزشي به زبان فارسي هست ؟
پاسخ : بلي , دستگاه داراي دفترچه , كاتالوگ كامل و CD تصويري آموزشي به زبان فارسي نيز ميباشد كه به همراه محصول تقديم شما عزيزان ميگردد .

تاثير مگنت بر روي مايعات بدن و خون

مطالعات نشان داده اند كه تاثيرات تماس مغناطيسي با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون مي شود و در نتيجه جريان ضعيفي ايجاد مي كند . اين افزايش از نظر تعداد كانون هاي بلور سازي كه به وجود مي آورند ، نسبت مستقيمي با قدرت ميدان آهن ربايي دارند. روند يونيزاسيون ( يعني جدا شدن اتم ها و ملكولها به ذرات باردار الكتريكي ) نيز سريعتر انجام مي شود.

اين امر خطر انعقاد خون در رگها را كاهش مي دهد و باعث جريان في البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سياه رگها مي شود .جريان مغناطيسي ايجاد شده در خون منجر به افزايش گلبولهاي فاسد غير فعال خون شده و آنها را تقويت مي كند. حركت هموگلوبين در رگهاي خوني سريع مي شود و رسوبات كلسيم و كلسترول خون به حداقل مي رسد.

علاوه بر اين ، خاصيت مغناطيسي ، تاثير مشابهي بر همه مايعات ديگر بدن دارد. اين امر همچنين به ترشح هورمون ها كمك مي كند. گلبولهاي سفيد و سلول جديد مي سازد و بافتها را دوباره جوان كرده و بر كدهاي ژنتيكي نيز تاثير پايدار مي گذارد.

در طراحي جديد اين محصول با اضافه كردن خاصيت مگنت مغناطيسي ، راندمان دستگاه بسيار افزايش يافته است ، ترميم و افزايش طول آلـ.ــت با سرعت بيشتري به وقوع ميپوندد.

پكيج كامل دستگاه سوپر گلد اكستندر شامل : دستگاه اكستندر بصورت كامل مگنت دار + دفترچه آموزشي به زبان فارسي + 2 عدد پايه با سايز بزرگتر + CD آموزشي تصويري + 2 عدد كرم بزرگ كننده آلـ.ــت كه تاثير دستگاه را دو چندان مينمايد + كاندم هديه از سوي كمپاني با طعم هاي مختلف + يك دستگاه ويبراتور تاخيري + برگه گارانتي 1 ساله كه مهر رسمي برجسته دارد. (موارد ذكر شده بر روي تمامي دستگاههاي اين شركت وجود دارد و براي بالا رفتن راندمان دستگاه الزامي ميباشد.) مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ك
 

» قيمت: 112,000 تومان



منبع:
http://kharidonline.info

 




تاریخ: چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

» قيمت: 35,000 تومان
 
 



تاریخ: چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

مجوز بهداشت : 8408-41032 /7/ك-41406 / 7/ك-39468 /7 /ك

نام محصول: ژل 8 كاره جاگوار- خانمها با هولوگرام طلائي 7 رنگ

كاربرد: ژل 8 كاره تنگ كننده خانمها-ضد عفوني كننده

ژل 8 كاره جاگوار بانوان محصولي صد در صد طبيعي و گياهي است كه باعث تنگ شدن واژن و كوچك شدن آن مي شود.

 اين ژل خاصيت ضد باكتريايي دارد و از تجمع قارچها و عفونت و باكتري جلوگيري مي نمايد.

 ژل جگوار موجب تازگي بخشيدن به واژن در طي عادت ماهيانه است وباعث كاهش سوختگي و التهابات وكاهش بوي نا مطبوع مي گردد

 نگه داشتن بالانس طبيعي واژن نيز عملكرد ديگر اين محصول است تا بانو و شريك جـ.ـنـــ.ـسي او از روابط لذت بخش و سالم تر و رضايت آورتري برخوردار شوند.

اين ژل  تحت ليسانس و مجوز كارخانه L.L.C فرانسه فراوري ساخته شده است

 اين ژل فقط براي استعمال خارجي است و در طول يك دوره استفاده تاثير بسيار مطلوب و مناسبي دارد.

 

برخي از امكانات و قابليتها:

ژل 8 كاره تنگ كننده خانمها
تنگ كننده واژن در خانمها
ضد عفوني كننده
خالي از باكتري
خالي از التهاب و خارش
پاك نمون و جلوگيري از هر گونه تجمع قارچي
تازگي بخشيدن به واژن در طي عادت ماهيانه
كاهش سوختگي و التهابات

» قيمت: 25,900 تومان




تاریخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

شارك پاور 2 عددي قرمز رنگ - shark power . شارك پاور كرم افزايش حجم وسايز آلت مردان . داراي هولوگرام نقره اي. صددرصد پلمپ .

 

 كاربرد محصول: بهترين نوع كرم براي مردان با 5 كاربرد فوق العاده عالي و موثر. محصولي بسيار قوي , جديد و با فرمولاسيون پيشرفته . افزايش دهنده قوي , سريع و طولاني مدت زمان نزديكي و ايجاد كننده دير انزالي . افزايش دهنده دائمي قطر , كلفتي و سايز كلي آلت تناسلي مردان بصورت دائمي و مادام العمر . افزايش دهنده مدت و ميزان نعوظ (راست شدن آلت) بصورت بسيار دلچسب و شيرين . افزايش دهنده حجم مني و ميزان پرتاب مني در هنگام انزال (بدليل دارا بودن مواد مغذي و گياهان تقويت كننده) . و همچنين ميزان بالاي ويتامين ايي (Vitamin E) موجود در شارك پاور كرم (Shark Power Cream) كه از طريق پوست آلت براحتي جذب سلولهاي آلت (Corpora Covernosa) و

سلولهاي اپيتليال مي گردد

http://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/shark/chakavak_2007_1.jpg

شارك پاور كرم (Shark Power Cream): ساخت كمپاني بسيار معتبر و مشهور اينورما (Inverma Germany) (مخصوص مردان). داراي تاييديه رسمي از وزارت بهداشت و درمان اتحاديه اروپا CE *** 100% پلمپ شده و داراي هولوگرام نقره اي براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن محصول . *** هشدار : شارك پاوركرم اصلي و اورجينال را فقط با هولوگرام نقره اي كه نشان دهنده اصلي بودن محصول ميباشد، خريداري نماييد. بديهي است  كرم گياهي شارك پاور(Shark Power Cream) با بهره گيري از فرمول قوي گياهي موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انزال و لذت شده و موجب افزايش رضايت در همسرتان مي شود .

دوره درمان شامل دو تيوپ ميباشد بهمين دليل ميتوانيد 2 تيوپ از اين محصول بينظر را از فروشگاه ما تنها با قيمت استثنائي 49000 تومان خريداري نمائيد

برخي از امكانات و قابليتها:
  بزرگ و كلفت كننده دائمي

 داراي هولوگرام نقره اي
 داراي آرم اورجينال بر روي قوطي اصلي
 تاخيرو تقويت را با هم تجربه كنيد.
كلمه شارك پاور بر روي كرم اصل برجسته ميباشد

» قيمت: 49,000 تومان


 




تاریخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نام محصول: قرص گياهي افزايش قدنچرال ولت

ساخت كشو آمريكا - جلوگيري از پوكي استخوان - سرشار از كلسيم و منيزيم

قرص افزايش قد نچرال ولت

  calcium magnesium zinc 

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/ghadn/427476_ghad.jpg

كشور وشركت توليد كننده:شركت Natural Wealth - آمريكا  

  100 عدد قرص در هر بسته توجه تعداد واقعي اين محصول 100 عددي ميباشد

مصرف روزانه قرص گياهي افزايش قدنچرال ولت  : سه عدد قرص 

قرص افزايش قد نچرال ولت جهت بلندتر شدن قد و افزايش تراكم استخواني

ترشح هورمونها جهت افزايش قد از 15 تا 35 سال مي باشد

  اين قرص ها باعث استحكام استخوان، بهبود ماهيچه، ترميم زخم، كمك به سيستم عصبي،‌ تنظيم فشار خون و توليد انرژي مي شود. اين قرص ها داراي كلسيم هستند كه مهمترين و اولين ماده براي قوي كردن استخوان ها است. همچنين بدن از كلسيم براي كمك به انقباض ماهيچه ها و بهبود سيستم عصبي و نخايي استفاده مي كند كه اين كلسيم را از استخوان دريافت مي كند. كلسيم و منيزيم نقش اساسي را در ساختار مواد معدني استخوان ايفا مي كنند.روي نيز براي تقسيم شدن و رشد سلول ها ضروري است

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/ghadn/930272_412133_ghad.jpg

جلوگيري از پوكي استخوان  كلسيم و منيزم به همراه هم در بدن واكنش مي دهند و منيزيم به جذب كلسيم در استخوان كمك مي كند. ماده روي كه در اين محصول وجود دارد باعث فشرده تر و سفت تر شدن بافت استخوان مي شود. روي همچنين ايمني بدن را افزايش مي دهد و كلسيم نيز عملكرد قلب، كليه، تنفس را طبيعي كرده و باعث انعقاد خون مي شود. كلسيم اين محصول در 60 دقيقه جذب بدن مي شود و با تغذيه مناسب و ورزش منظم خطر ابتلا به پوكي استخوان را كاهش مي دهد. اين مواد در بدن توليد نمي شوند و بايد از طريق غذاها و قرص ها وارد بدن شوند. 

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/ghadn/1308589126.jpg

زنان باردار و شير ده بايد قبل از مصرف با پزشك مشورت كنند.

اگر سنگ كليه داريد و يا داشته ايد، داراي مشكل تيروئيدي هستيد و يا دارويي مصرف مي كنيد، قبل از مصرف اين قرص با پزشك مشورت كنيد. 

افراد زير 15 سال استفاده نكنند.  دور از دسترس كودكان قرار گرفته شود.

» قيمت: 95,000 تومان

 

 قرص گياهي افزايش قد,قرص گياهي نچرال ولت,جلوگيري از پوكي استخوان,قرص افزايش قد نچرال ولت,قرص افزايش قد ,قرص نچرال ولت,Natural Wealth,ترشح هورمون افزايش قد,بلندتر شدن قد, افزايش تراكم استخواني,نچرال ولت,افزايش قد,استحكام استخوان, بهبود ماهيچه,ترميم زخم,تقويت سيستم عصبي,تنظيم فشار خون ,توليد انرژي,قوي كردن استخوان ها,بهبود سيستم نخايي,درمان كمبود كلسيم , درمان كمبود منيزيم,سفت تر شدن استخوان,افزايش ايمني بدن,درمان پوكي استخوان,چگونگي قد بلند شدن ,درمان كوتاهي قد, قد بلند شدن, قد ,قد كوتاه, بلند قد

 




تاریخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

با توجه به اينكه تناسب اندام را با معيار باسن فرد در نظر ميگيرند و لذا افرادي كه از باسن هاي مناسب برخوردارند معمولا ميتوانند به راحتي بهترين لباسها را بپوشند و لباس بر تن آنها بسيارhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/basan/1.jpg خوش فرم خواهد بود. از اين جهت اكثر خانمها از داشتن باسني بد فرم داراي دغدغه فكري ميباشند و به دنبال راهي مطمئن و كم هزينه براي رفع اين مشكل هستند

 استفاده از قرصهاي افزايش سايز باسن داراي عوارض جانبي و تاثير بر وزن بدن دارد اما....

اين كرم از مواد ۱۰۰% گياهي و طبيعي ساخته شده كه به شما كمك ميكنمايد كه باسني خوش فرم و بزرگ داشته باشيد و اين روياي هميشگي را به حقيقت بپيونديد .

سينه و باسن دو ركن اساسي در زيبايي هر زني ميباشد و اگر اين دو مورد درست باشد و به اندازه و فرم مورد نظر و ايده آل رسيده باشد ميتوانيد بگوييد كه داراي اندامي جذاب و زيبا هستيد .زيرا اين دو قسمت جزو حساس ترين و زيباترين اندام يك زن است كه زيبايي هيكل او را تضمين مينمايد .

كرم ساخته شده از گياهان طبيعي كه به سفت شدن و بالا رفتن باسن كمك مي كند. خط هاي سياه را از بين مي برد و پوست را به حالت بالانس طبيعي در مي آورد. اين ژل بهترين محصول ار محصولات تاج مي باشد.

اين محصول جايگزيني خوب و ارزان براي كساني است كه قصد انجام عمل هاي زيبايي را دارند و به راحتي مي توانند با اين محصول به نتيجه دلخواه برسند و در كمترين زمان شاهد افزايش نسبي سايز باسن خود و خوش فرمي آن خواهند بود.

اين محصول تركهاي ريز پوست را گرفته و پوست را به سبب داشتن ويتامينهاي گوناگون لطيف و زيبا مينمايد. مناسب براي كساني كه مايلند در قسمت باسن خود افزايش سايز ايجاد نمايند و آنرا جذاب و شوهر پسند كنند

» قيمت: 34,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info/

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ك

ابزاري مناسب براي افرادي كه در حآلـ.ــت نعوظ ، آلـ.ــت آنها با آن تناسب خاص و معمول ، سخت و راست نمي باشد . اين دستگاه به آنها كمك مي كند كه با كشيدگي آلـ.ــت در طول مدت زمان خاص و معين آلـ.ــت سختي خود را بدست آورد و بافت اسفنجي آلـ.ــت توانايي خود را در افزايش مقدار حجم خون در حآلـ.ــت نعوظ را افزايش مي دهد و باعث افزايش قطر و اندازه آلـ.ــت تناسلي مي شود . اين محصول همچنين باعث رشد طول آلـ.ــت ميباشد و در كشورهاي اروپايي و آمريكايي بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. اين محصول به دليل روش خاص و كششي باعث رشد طولي آلـ.ــت شما بصورت هميشگي خواهد شد. (داراي چندين جايزه بين المللي).

http://asdiafpars.uploadasiapars.info/aks/lbox/s85l8c8bj6c68c5rm3n.gif


دستگاه كشنده عـضو تناسلي Medical Extender وسيله اي است كه براساس كشش عمل مي نمايد . اين وسيله متشكل از يك حلقه ي پلاستيكي است كه به دو ميله ي ديناميكي متصل است. در بالاي اين دوميله يك حلقه پلاستيكي همراه با نوار سيليكوني تعبيه شده است. نوار سيليكوني گلانس آلـ.ــت (كلاهك آلـ.ــت) رادر قسمت خاص خودش نگه مي دارد.

اين دستگاه بر اساس روش كشش به بدن كمك ميكند تا بتواند بصورت طبيعي سايز آلـ.ــت تناسلي را افزايش دهد . (اين دستگاه همه سيستمهاي موجود در عضو تناسلي را تقويت كرده از جمله : سيستم عصبي ، ماهيچه اسفنجي و...). به وسيله ي استفاده از اين دستگاه و يكسري درمانهاي تكميلي توسط پزشك، قادر به بهبود مكانيزم نعـوظ و انزال خود خواهند بود. (اين درمانها پس از خريد محصول توسط پشتيبان سايت براي شما توضيح داده خواهد شد)

در پزشكي مدرن از اين روش براي ايجاد بافت جديد در پيوند پوست ، افـزايش طول استخوان وايجاد پوست نو (داراي مو) براي پوشانـدن نواحي طاس و بي مو اسـتفــاده ميشود. البته از قـديـم از اين روش استفاده مي شد. مثلا" زنان بيرماني براي درازكردن گردن خود از اين متد استفاده مي كردند در جوامع و فرهنگهاي قديمي از كشش براي بزرگ كردن اندامهــاي گوناگون بدن استفاده ميشود. مثلا" زنان قبيله ي پادوانگ (padouang) در برمـه كه به زنان زرافـه اي معــروف شده اند با استفـــاده ازروش كشش، گـردن خود را دراز مي كنند يا قـبايلي در آفريقا وآمازون با استفاده از هـمين روش لبها وگوشهاي خود را بزرگ مي كنند.آنها براي اين كار وزنه هايي را به قسمتهاي مورد نظر بدن خود آويزان مي كنند.

مزاياي اصلي دستگاه بصورت زير ميباشد :
افزايش طول عضو تناسلي 4 تا 5 سانت
افزايش قطر 1.5 تا 2 سانت
درمان زودانزالي (شل بودن كمر) به مدت 10 الي 20 دقيقه
درمان مشكلات نعوظ (عدم سفتي لازم در زمان نزديكي)
درمان بيماري پيروني (انحراف يا شكستگي آلـ.ــت)
* تمامي نتايج بصورت دائمي ، مادام العمر و بدون بازگشت ميباشد. استفاده از اين دستگاه سالها صورت گرفته و از همه نظر كارآيي خود را پس داده است.
 

http://asdiafpars.uploadasiapars.info/aks/lbox/Arman95111_12.jpg


نحوه استفاده از دستگاه (X4 Extender) :
اين وسيله براحتي قابل جاگذاري و برداشتن از روي آلـ.ــت در ظرف كمتـــر از يك دقيقــه مـــيباشد كه هيچگونه وقتي از شما به خود اختصاص نخواهد داد ، بطوريـكه به سهولت قابل استفــاده ميباشد . به نحويكه در هنگام پوشيدن از روي شلوار نمايان نيست و هيچ مزاحمتي جهت راه رفتن ، نشستن ، ايستادن و رانندگي شما ايجاد نميكند .

دستگاه (X4 Extender) محصولي است با مجوزهاي زير :
بسيار قوي و جديد و با تكنولوژي پيشرفته تحت ليسانس كشور اسپانيا .
داراي مجوزها و تائيديه هاي بسيار معتبر بين المللي
تاييده GMP in A Class توليد در شرايط عالي
تاييديه CE اروپا جهت توليد عالي و رضايت مشتريان (كارآيي بالا و بدون عوارض)
تاييديه FDA آمريكا در مجموعه بهترين نوع تجهيزات پزشكي
مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي ايران
مجوز سازمان نظام پزشكي و اداره كل تجهيزات پزشكي ايران
مجوز توليد ، توزيع ، تبليغات در ايران با رعايت قوانين اسلامي
داراري حكم شرعي و استفتاء از مراجع تقليد نسبت به توزيع و فروش
و..... .


سوال و جوابهاي مربوط به استفاده از دستگاه (X4 Extender) :
1) سئوال : اين دستگاه بر اساس چه اصولي كار مي كند ؟
پاسخ : اين دستگاه بر مبناي اصل طبي كشش (traction) كار ميكند . يعني هرگاه آلـ.ــت به نحو كنترل شده اي تحت كشش قرار گيرد و اين كشش تدريجاً افزايش يابد ، موجب رشد ليگامانهاي نگهدارنده Corpus Cavernous و بقيه بافتهاي آلـ.ــت ميشود .

2) سئوال : آيا قبلا هم از كشش در پزشكي استفاده شده است ؟
پاسخ : بله ، در پزشكي مدرن از اين روش براي ايجاد بافت جديد در پيوند پوست ، افزايش طول استخوان و ايجاد پوست نو (داراي مو) براي پوشاندن نواحي طاس و بي مو استفاده ميشود . البته از قديم از اين روش استفاده ميشده ، مثلا زنان بيرماني براي دراز كردن گردن خود و نيز بعضي از قبايل آفريقائي براي بزرگ كردن لبهاي خود از اين متد استفاده ميكردند . در جوامع و فرهنگ هاي قديمي از كشش براي بزرگ كردن اندامهاي گوناگون بدن استفاده ميشود . مثلا زنان قبيله پادونگ در برمه كه به زنان زرافه اي معروف شده اند , با استفاده از روش كشش ، گردن خود را دراز ميكنند يا قبايلي در آفريقا و آمازون با استفاده از همين روش لبهاي خود را بزرگ ميكنند . آنها براي اين كار وزنه هايي را به قسمتهي مورد نظربدن خود آويزان ميكنند .

3) سئوال : بيشترين افزايش طول آلـ.ــت (با استفاده از اين روش) چقدر است ؟
پاسخ : بستگي به شخص دارد ولي به طور تقريبي 2 تا 5 سانتيمتر افزايش طول در تعداد زيادي از مصرف كنندگان گزارش شده است .

4) سئوال : حداقل افزايش طول آلـ.ــت چقدر است ؟
پاسخ : حداقل يك و نيم سانتيمتر است .

5) سئوال : آيا اين افزايش طول ، هم در حآلـ.ــت عادي و هم در حآلـ.ــت نعوظ وجود دارد ؟
پاسخ : بله ، اين افزايش طول در هر دوحآلـ.ــت مشهود است .

6) سئوال : آيا اين روش به اصلاح انحني آلـ.ــت كمك ميكند ؟
پاسخ : بله ، در مد ت 6 تا 7 ماه ميتوان تا 70% انحناي آلـ.ــت را بر طرف كرد و بهبودي بسيار محسوسي را شاهد بود .

7) سئوال : آيا اين افزايش طول و بقيه تغييرات دائمي و پايدار خواهد بود ؟
پاسخ : بله ، زيرا بافت سلولي آلـ.ــت رشد كرده و ترميم پيدا ميكند .

8) سئوال : آيا افزايش طول آلـ.ــت باعث لاغر شدن آن ميشود ؟
پاسخ : خير ، رشد آلـ.ــت هم در طول و هم در قطر آن صورت ميگيرد چون واقعا بافت تازه اي ايجاد ميشود و چون بافت جديد حجم دارد بنابراين تاثيرات آن را در قطر نيز شاهد خواهيد بود.

9) سئوال : سن مناسب براي استفاده از دستگاه در چه زماني است ؟
پاسخ : از 18 سالگي به بعد ؛ مردان مسن نيز مي توانند از دستگاه استفاده كنند . مطالعات نشان داده كه حتي مردان 60 يا 70 ساله نيز مي توانند از اين روش بهره ببرند , زيرا عمل كشش موجب تحريك رشد بافت در هر سني ميشود .

*** سوالات مربوط به روش كار دستگاه و كاربرد آن :
1) سئوال : آيا استفاده از دستگاه درد دارد ؟
پاسخ : خير ، اين وسيله يك ابزار مكانيكي بدون درد است . در ابتدا شخص وجود آن را حس مي كند اما پس از مدت كوتاهي (حدود 3 روز استفاده) حتي وجود آنرا در زير لباس خود احساس نخواهد كرد .

2) سئوال : آيا هنگام ادرار يا اجابت مزاج بايد دستگاه را درآورد ؟
پاسخ : بله و سپس مجدداً دستگاه را بپوشيد .

3) سئوال : چگونه ميتوان از دستگاه استفاده كرد ، بدون اينكه اعضاء خانواده ام متوجه موضوع شوند ؟
پاسخ : از آن حين كار يا مواقعي كه خارج از منزل هستيد استفاده كنيد .

4) سئوال : آيا مي توان در طول شب نيز از آن استفاده كرد ؟
پاسخ : بله ، اگر چه بسياري از افرادي كه اين كار را ميكنند ، صبح موقع بيدار شدن متوجه مي شوند كه دستگاه كمي جابجا شده ، اين جابجائي به علت غلت خوردن حين خواب يا نعوظ در زمان خواب است . در اين صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت بايد از آن استفاده كرد . توصيه ما اين است كه در روزهاي اول ، از آن در موقع خواب استفاده نشود .

5) سئوال : اگر حين پوشيدن دستگاه ، دچار نعوظ شوم چه اتفاقي ميافتد ؟
پاسخ : هيچ طوري نمي شود ، كمي احساس فشار خواهيد كرد اما درد نخواهيد داشت .

6) سئوال : آيا هنگام استفاده از اين دستگاه ، مي توانم شلوار جين يا تنگ بپوشم ؟
پاسخ : اگر شلوار خيلي تنگ نباشد مشكلي پيش نميآيد .

7) سئوال : اگر كار من طوري باشد كه بايد مدت طولاني بنشينم ، آيا مي توانم از آن استفاده كنم ؟
پاسخ : بله ، دستگاه قابليت تا شدن را نيز دارا مي باشد و شما مي توانيد آلـ.ــت را رو به بالا يا رو به پائين قرار دهيد

8) سئوال : آيا اگر آب به دستگاه بخورد ، زنگ ميزند ؟ يا ميتوان آنرا شست ؟
پاسخ : اين دستگاه زنگ نميزند , و براحتي قابل شستشو ميباشد . تائيديه اروپا (EUC) تضمين ميكند كه اين دستگاه عاري از هرگونه عيب و نقصي است .

9) سئوال : آيا موهاي اطراف آلـ.ــت بايد تميز شود ؟
پاسخ : اجباري در اين امر نيست ، ولي طبيعتا" اگر آلـ.ــت تميز و بدون موهاي زائد باشد بهتر است .

10) سئوال : مبناي كار دستگاه چيست ؟ آيا باتري لازم دارد ؟ يا شوك الكتريكي مي دهد ؟
پاسخ : اين دستگاه كاملا مكانيكي است . اين دستگاه براي كشش آلـ.ــت (زمانيكه در حآلـ.ــت نعوظ نباشد) به كار ميرود و به هيچ باتري يا برقي نياز نداشته و بنابراين شوك الكتريكي ايجاد نمينمايد .

*** سوآلـ.ــتي كه در حين استفاده از دستگاه پرسيده اند :
1) سئوال : آيا انجام مشاوره با يك پزشك قبل از شروع به استفاده از دستگاه (X4 Extender) لازم است ؟
پاسخ : خير ، فقط آن عده از افرادي كه به مداواي طبي خاصي نياز دارند ، بهتر است اين كار را انجام دهند .

2) سئوال : اگر پس از حصول نتيجه و افزايش طول آلـ.ــت ، باز هم به استفاده از دستگاه ادامه دهيم چه اتفاقي ميآفتد ؟
پاسخ : كمي ديگر هم به طول آلـ.ــت ميتوان اضافه كرد ، اما اين افزايش طول ثانوي بوده و به آهستگي حاصل خواهد شد .

3) سئوال : آيا ممكن است كه اصلا" هيچ افزايش طولي صورت نگيرد يا مقدار آن بسيار اندك باشد ؟
پاسخ : خير ، طبق تجربه ما ، احتمال عدم موفقيت در افزايش طول تنها 5/2 درصد است .

4) سئوال : تناوب زمان استفاده و استراحت (عدم) استفاده از دستگاه چگونه است ؟
پاسخ : اين دستگاه بايد روزي 4 تا 8 ساعت پوشيده شود . البته ميتوان اين زمان را بيشتر كرد . توصيه ما اين است كه هر 2 ساعت يكبار به بافت آلـ.ــت استراحت داده شود و دستگاه از روي آلـ.ــت برداشته شود . اين زمان مناسبي براي استفاده از توآلـ.ــت است . ضمنا" لازم نيست از جدول زماني خيلي دقيقي پيروي كنيد ، زيرا زمان تناوب به حساسيت فرد بستگي دارد .

5) سئوال : اگر يك روز از دستگاه استفاده نكنيم چه ميشود ؟
پاسخ : هيچ مشكلي پيش نميآيد .

6) سئوال : پس از اتمام دوره ، آيا باز هم بايد به استفاده از دستگاه ادامه دهم تا به حداكثر افزيش طول آلـ.ــت برسيم ؟
پاسخ : خير , اين كار لازم نيست زيرا حداكثر افزايش طول آلـ.ــت طي همان دوره صورت ميگيرد هرچند كه استفاده بيشتر بازهم موثر است ولي نه به اندازه تاثيرات قبلي..

7) سئوال : آيا دستگاه داراي دفترچه و CD تصويري آموزشي به زبان فارسي هست ؟
پاسخ : بلي , دستگاه داراي دفترچه , كاتالوگ كامل و CD تصويري آموزشي به زبان فارسي نيز ميباشد كه به همراه محصول تقديم شما عزيزان ميگردد .

تاثير مگنت بر روي مايعات بدن و خون

مطالعات نشان داده اند كه تاثيرات تماس مغناطيسي با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون مي شود و در نتيجه جريان ضعيفي ايجاد مي كند . اين افزايش از نظر تعداد كانون هاي بلور سازي كه به وجود مي آورند ، نسبت مستقيمي با قدرت ميدان آهن ربايي دارند. روند يونيزاسيون ( يعني جدا شدن اتم ها و ملكولها به ذرات باردار الكتريكي ) نيز سريعتر انجام مي شود.

اين امر خطر انعقاد خون در رگها را كاهش مي دهد و باعث جريان في البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سياه رگها مي شود .جريان مغناطيسي ايجاد شده در خون منجر به افزايش گلبولهاي فاسد غير فعال خون شده و آنها را تقويت مي كند. حركت هموگلوبين در رگهاي خوني سريع مي شود و رسوبات كلسيم و كلسترول خون به حداقل مي رسد.

علاوه بر اين ، خاصيت مغناطيسي ، تاثير مشابهي بر همه مايعات ديگر بدن دارد. اين امر همچنين به ترشح هورمون ها كمك مي كند. گلبولهاي سفيد و سلول جديد مي سازد و بافتها را دوباره جوان كرده و بر كدهاي ژنتيكي نيز تاثير پايدار مي گذارد.

در طراحي جديد اين محصول با اضافه كردن خاصيت مگنت مغناطيسي ، راندمان دستگاه بسيار افزايش يافته است ، ترميم و افزايش طول آلـ.ــت با سرعت بيشتري به وقوع ميپوندد.

پكيج كامل دستگاه سوپر گلد اكستندر شامل : دستگاه اكستندر بصورت كامل مگنت دار + دفترچه آموزشي به زبان فارسي + 2 عدد پايه با سايز بزرگتر + CD آموزشي تصويري + 2 عدد كرم بزرگ كننده آلـ.ــت كه تاثير دستگاه را دو چندان مينمايد + كاندم هديه از سوي كمپاني با طعم هاي مختلف + يك دستگاه ويبراتور تاخيري + برگه گارانتي 1 ساله كه مهر رسمي برجسته دارد. (موارد ذكر شده بر روي تمامي دستگاههاي اين شركت وجود دارد و براي بالا رفتن راندمان دستگاه الزامي ميباشد.) مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ك
 

» قيمت: 112,000 تومان



منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه پليژر فرانسهhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/jamkonandee/2ok.jpg
كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه حاوي روغن سويا و جينسينگ و موادي همچون آلفاآلفا و فلاوسترون بوده كه طبق تحقيقات به عمل آمده ، درصد ابتلا به سرطان سينه را در بانوان به شدت كاهش مي دهد. اين مواد باعث درخشندگي و جواني و شادابي پوست سينه خواهند شد كه اين عمل از طريق تائيد بر روي بافت همبندي ( پيوندي ) موجب جمع شدت پروتئين كششي موجود در سينه مي گردد
بعد از مدت كوتاهي شاهد كشيده شدن سينه به سمت بالا خواهيد بود
http://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/sineh/4_sine_2.jpg
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود


طريقه مصرف :
كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .

 

هشدار :

 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .

» قيمت: 29,500 تومان

 




تاریخ: شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
 

بهترين قطره مكمل درماني دوره اي سردي جنسي در سال 2010


اسپانيش جرمني دراپ مي تواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جـ.ـنـ.ـسي شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي آماده سازد. اين محصول اصل آلمان و بسيار غليظ و با كيفيت ميباشد

شيوه مصرف : تنها كافي است مقداري از آن را در يك نوشيدني بريزيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. (فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي با او داريد. (شروع اثرات قبل از نزديكي و اوج تاثير پس از تحريك توسط شما قابل مشاهده است.)

 

برخي از امكانات و قابليتها:
 
روابط زناشويي بهتر ، زندگي شادابتر با حرارت بخشيدن فوق العاده به اشتياق به رابطه در زوجه
راه حلي طبيعي براي دستيابي به تعادل آميـ.ـزشي ( مخصوص زوجه)
افزايش بنيه و بازيافت تمايل شديد به رابطه جـ.ـنــسـ.ـي
پرخون گرديدن بافت كليتوريس(تنگ شدن آلت زنانه)
كاهش فواصل بين هر نزديگي و زمان دستيابي به كلايمكس
تقويت قدرت اورگاسم و سهل تر نمودن دستيابي به اورگاسم پي در پي
بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي واژن بوسيله تشديد جريان خون
تنظيم ترشح هورمونهاي جـ.ـنـ.ـسي جهت تعديل پاسخ اندام تنا.سلي زنانه به تحريك
تنظيم مدت قائدگي
 

» قيمت: 28,500 تومان






تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
 

بهترين قطره مكمل درماني دوره اي سردي جنسي در سال 2010


اسپانيش جرمني دراپ مي تواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جـ.ـنـ.ـسي شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي آماده سازد. اين محصول اصل آلمان و بسيار غليظ و با كيفيت ميباشد

شيوه مصرف : تنها كافي است مقداري از آن را در يك نوشيدني بريزيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. (فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي با او داريد. (شروع اثرات قبل از نزديكي و اوج تاثير پس از تحريك توسط شما قابل مشاهده است.)

 

برخي از امكانات و قابليتها:
 
روابط زناشويي بهتر ، زندگي شادابتر با حرارت بخشيدن فوق العاده به اشتياق به رابطه در زوجه
راه حلي طبيعي براي دستيابي به تعادل آميـ.ـزشي ( مخصوص زوجه)
افزايش بنيه و بازيافت تمايل شديد به رابطه جـ.ـنــسـ.ـي
پرخون گرديدن بافت كليتوريس(تنگ شدن آلت زنانه)
كاهش فواصل بين هر نزديگي و زمان دستيابي به كلايمكس
تقويت قدرت اورگاسم و سهل تر نمودن دستيابي به اورگاسم پي در پي
بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي واژن بوسيله تشديد جريان خون
تنظيم ترشح هورمونهاي جـ.ـنـ.ـسي جهت تعديل پاسخ اندام تنا.سلي زنانه به تحريك
تنظيم مدت قائدگي
 

» قيمت: 28,500 تومان






تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
 

بهترين قطره مكمل درماني دوره اي سردي جنسي در سال 2010


اسپانيش جرمني دراپ مي تواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جـ.ـنـ.ـسي شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي آماده سازد. اين محصول اصل آلمان و بسيار غليظ و با كيفيت ميباشد

شيوه مصرف : تنها كافي است مقداري از آن را در يك نوشيدني بريزيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. (فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي با او داريد. (شروع اثرات قبل از نزديكي و اوج تاثير پس از تحريك توسط شما قابل مشاهده است.)

 

برخي از امكانات و قابليتها:
 
روابط زناشويي بهتر ، زندگي شادابتر با حرارت بخشيدن فوق العاده به اشتياق به رابطه در زوجه
راه حلي طبيعي براي دستيابي به تعادل آميـ.ـزشي ( مخصوص زوجه)
افزايش بنيه و بازيافت تمايل شديد به رابطه جـ.ـنــسـ.ـي
پرخون گرديدن بافت كليتوريس(تنگ شدن آلت زنانه)
كاهش فواصل بين هر نزديگي و زمان دستيابي به كلايمكس
تقويت قدرت اورگاسم و سهل تر نمودن دستيابي به اورگاسم پي در پي
بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي واژن بوسيله تشديد جريان خون
تنظيم ترشح هورمونهاي جـ.ـنـ.ـسي جهت تعديل پاسخ اندام تنا.سلي زنانه به تحريك
تنظيم مدت قائدگي
 

» قيمت: 28,500 تومان






تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

عطر 212vip پر فروشترين عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولي از كشور اسپانيا با رايحه دلنشين جذابيت وصف ناپديري را به شما خواهد داد

http://up.kingiran.com/up/212v/1002308_0001-original.jpg http://up.kingiran.com/up/212v/1.jpg

مقدار مايع: 80ml

كشور سازنده: اسپانيا

مدل: زنانه

براي مشاهده محصول در فروشگاه معتبر خارجي و ديدن قيمت و شكل محصول كليك نمائيد

» قيمت: 57,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

عطر محرك 212 اسپورت ويژه آقايان ساخت آمريكا

بهترين محرك جنســ.ــي براي آقاياني كه عاشق جذب شدن همسرانشان و زوم
شدنشان روي رايحه آنهاست مي‌باشد
با اثر گذاري بر سيستم عصبي و واكنش هورموني اين محرك پر فروش ترين
رايحه جهان شناخته شده است.
اين محصول را براي همسرانتان بخريد
محصولي فوق العاده، با دوام بسيار بالا
جذابيت خود را از همين لحظه زياد كنيد

http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/atrmen/1131529-p-D0ETAILED.jpg


 

براي آنان كه دوستدار جذب ، تحريك پذيري و جلب توجه ديگران هستند ...!
محصول پرفروش سال 2010 براي تمام مردم جهان
معرفي شده به عنوان محصول هورموني محرك سال 2010
عطر ادو پرفيوم بسيار خوشبو بارايحه اي دل چسب ونشاط آور
عطر ادو پرفيوم تركيبي از بهترين اسانسهاي دنيا است
و نيرو بخش و بسيار پرطرفدار مي باشد

توجه محصول اصل بايد كاملا مشابه عكس فوق باشد

ساخت آمريكا مقدار مايع 100ml

اين محصول داراي گارانتي كيفيت و قيمت حداقل 30% زير قيمت بازار ميباشد

تضمين اصلي بودن با گارانتي برگشت هزينه

» قيمت: 32,500 تومان


 




تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

محصول جديد و پرطرفدار سال 1388 در ايران معرفي شده

 بر اساس روانشناسي عطر ،رايحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت ميباشد. 

 اين عطرها بسيار خوشبو با رايحه اي تركيبي بر اساس روانشناسي

عطرها , رنگها , گلها , شخصيتها

براي هر ماه و بر اساس طالع بيني هاي

هندي , چيني , ايراني , مصري , يوناني

طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان

 اين عطرها به تمامي زنان و مرداني كه به احساسات خود

و همسرشان اهميت ميدهند سفارش شده است و بهترين عطر به

عنوان اكسير آرامش بخش براي تمامي افراد پيش بيني شده است

عطر متولدين فروردين :

   12000  تومان

عطر متولدين ارديبهشت :

   12000  تومان

عطر متولدين خرداد :  

   12000  تومان

عطر متولدين تير :  

   12000  تومان

عطر متولدين مرداد :  

   12000  تومان

عطر متولدين شهريور :  

   12000  تومان

عطر متولدين مهر :  

   12000  تومان

عطر متولدين آبان :  

   12000  تومان

عطر متولدين آذر :  

   12000  تومان

عطر متولدين دي :  

   12000  تومان

عطر متولدين بهمن :  

   12000  تومان

عطر متولدين اسفند :  

   12000  تومان

هر شيشه عطر به همراه  1 كتاب و 1 سي دي ارائه مي شود.

 

اين محصولات از تركيبات عطرهاي متناسب با سليقه هاي افراد متفاوت

تهيه شده است به همين دليل پرفروشترين محصول ماه هاي اخير شناخته شده.

براي هر ماه و بر اساس عطر هاي مورد علاقه شخصيتهاي معروف جهان

متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچيني از كمپانيهاي معتبر و بزرگ فرانسوي

مي باشد و به اكسير آرامش بخش نيز لقب گرفته است.  .

 

 

اين محصول داراي شماره مجوز 54320 و 9786005096026: ISBN ميباشد


منبع:

http://onlinkharid.eshopfa.biz

 

 




تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كپسول 60 تايي بيگ بوي دكتر جيمز افزايش دهنده گردش خون در اندام تناسلي

كپسول 60 تايي بيگ بوي دكتر جيمز دوره درمان اين كپسول 60 عدد ميباشد

كپسول گياهي بيگ بوي - درمان انزال و نعوظ ،

پاسخ تمامي خواسته هاي شما را دكتر جيمز با كپسول معروف و 100% گياهي خود داده است. Big Boy Capsule يكي از بهترين و كمياب ترين كپسولهاي موجود در بازار است كه هيچ اثر منفي ندارد و بصورت تخصصي از گياهان دارويي كشور تايلند استفاده ميكند.

شايد نام اين محصول براي آن دسته از افرادي كه كمي در ارتباط با محصولاتي از اين قبيل به جستجو و تحقيق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد.  Big Boy Capsuleيكي از محبوب ترين و قدرتمندترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنــ.ـسي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد.

http://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/bigb/bigboy186.jpghttp://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/bigb/766211_bigboy.jpg

اين كپسول ، محصول كمپاني انگليسي What is Green Co., LTDبوده و بيش از 40 سال است كه به عنوان يكي از برترين لابراتوارها در جهت رفع مشكلات جنــ.ـسي در آقايان ، به فعاليت مشغول است. محصول مذكور به شدت در كشور هاي عربي اروپايي پر طرفدار بوده و لذا گروه پزشكي مديكال مفتخر است كه براي اولين بار در ايران نسبت به توزيع اين محصول مرغوب اقدام كند.

مكمل جنــ.ـسيBIG BOY CAPSULE داراي مواد غني شده محرك جنــ.ـسي گياهي(Aphrodisiac Herbals) ميباشد كه برگرفته از فرهنگ ها و تمدن هاي كهن آسيا (تايلند) ، اروپا و آمريكاي جنوبي براي درمان عقيمي ، تحريك فعاليت هاي جنــ.ـسي ، نگهداري حالت نعوظ آلت در هنگام نزديكي و افزايش تعداد و توليد اسپرم هاي ترشحي در بيضه ها بوده كه سال هاي متمادي از آنها بهره گرفته ميشده است. اين مكمل اتساع عروقي(Vasodilatation) ، نسوج پيراموني آلت تناسلي را افزايش داده و از اين طريق موجب بهبود و درمان مشكلات شرياني نظير شق پذيري آلت(Arterial Erectile Dysfunction)  ميگردد. از سوي ديگر بدون آنكه هيچگونه تاثيري در فشار خون سيستماتيك بدن داشته باشد ، شدت جريان خون را در سرخ رگ ها و سياه رگ هاي مستقر در آلت تناسلي با تاثير مستقيم بر سلول هاي اپيتليال داخل عروقي(Epithelial Cells)  بهبود مي بخشد.

همانطور كه ذكر شد اين كپسول از طبيعي ترين و مرغوب ترين گياهان ساخته ميشود. گروه پژوهشي تخصصي كمپاني What is Green Co.,Ltd.بيش از 40 سال است كه در مورد راهكارهاي مختلف حل مشكلات و مسائل جنــ.ـسي ، سرگرم تحقيق و پژوهش ميباشد.

در اين رابطه ، اين تيم پژوهشي تمامي تركيبات طبيعي و موثر كه براي هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن هاي مختلف سراسر دنيا جهت غلبه بر مشكلات جنــ.ـسي مورد استفاده بوده را به كار گرفته است(با منشا گياهان تايلند).

اين مكمل از تركيبات صد درصد گياهي تشكيل شده و عاري از هرگونه مواد مصنوعي و شيميايي ميباشد كه اين موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبي در اثر استفاده از اين دارو را ازميان ميبرد. به علاوه تجربه بيش از 10 سال مصرف نتيجه بخش و بدون آثار سوء در كليه كشور هاي آسيايي ، اروپايي و.... به انضمام فراگيري و رشد سريع آن در ميان تمامي فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در كنار تاييديه هاي مراجع قانوني و بين المللي ، بروز هرگونه عارضه جانبي را كه از عوارض جانبي طولاني مدت بسياري از دارو هاي شيميايي ميباشند را به علت تكيه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبيعي و گياهي ، غير ممكن ميسازد.

اين كپسول ها 100% گياهي ميباشند و تا كنون در جدول رده بندي كيفيت جهاني جزء اولين رتبه ها بوده و محصولي با جواب دهي فوق العاده بالا ميباشد. اين محصول حاوي 60 كپسول كاملا گياهي ميباشد كه تحت نظر پزشكان و متخصصان آمريكايي توليد و به بازار عرضه شده است. از خواص منحصر به فرد اين دارو ميتوان به افزايش چشمگير طول آلت و افزايش خون رساني و در نتيجه آهنين شدن آلت و افزايش ميل جنــ.ـسي و بالا رفتن ميزان اسپرم اشاره كرد.

با اين محصول قادر خواهيد بود نيمه پنهان و دور از دسترس قدرت جنــ.ـسي خود را عيان كرده و زمان نزديكي جنــ.ـسي را به حداكثر برسانيد. فرمول كاملا گياهي و در عين حال ويژه اين محصول با دارا بودن هورمون مردانه با منشاء گياهي و گياهاني كه از ديرباز در  جنوب شرقي آسيا ، آمريكاري لاتين و.... براي تقويت جنــ.ـسي شناخته شده و مورد استفاده بوده اند به شما قدرت، توانايي و تحمل جنــ.ـسي بيشتر به اضافه احساس لذت فوق العاده مي دهد. اين محصول جايگزين طبيعي و بي خطري براي وياگرا ، ويگركس و ساير قرصهاي شيميايي ميباشد.

واقعيت ها :

بهترين محصول آن چيزي است كه واقعا جواب دهي داشته باشد و اثر كند. نتايجي كه از مصرف اين كپسول حاصل ميشود عبارت است از :

1. افزايش سايز آلت تناسلي به شكل دائمي ، بي خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشكل و درد (در طولاني مدت - مصرف بيش از 6 ماه)

2. افزايش پتانسيل و توانايي جنــ.ـسي (پس از 3 روز استفاده)

3. افزودن به سختي آلت تناسلي در حالت نعوظ  (پس از 3 روز استفاده)

4. افزودن به حالت شق پذيري هر چه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريك جنــ.ـسي  (Bigger Harder Erection) كه از آن به عنوان سختي صخره ياد ميشود.

5. تسلط بر زمان ، قدرت و كيفيت نزديكي و انزال.

6. افزايش گردش خون در اندام تناسلي كه بهبود وضعيت جنــ.ـسي فرد را به همراه دارد و همچنين قدرت اورگاسم يا اوج لذت جنــ.ـسي را بالا ميبرد.

7. افزايش ميزان و شدت جريان خون در مناطق جنــ.ـسي و پر خون گرديدن كامل حوضچه هاي اسفنجي در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع كننده عروقي (Vasodilators) كه بر روي بافت هاي پيراموني آلت تاثير ميگذارند.

8. درمان انزال زودرس در طولاني مدت(جلوگيري از انزال زود هنگام و افزايش زمان مقاربت)

9. بهبود وضعيت جنــ.ـسي فرد

10. تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنــ.ـسي و بيضه ها

11. داراي تاييديه پزشكي در آسيا ، اروپا و آمريكا

12. پيشنهاد شده توسط تمامي پزشكان و تمامي مصرف كنندگان اين كپسول.  

 روش استفاده :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد. در حالت كلي مصرف دو الي چهار عدد كپسول در روز ترجيحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول قبل از صبحانه و يك يا دو عدد ديگر قبل از شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد.

» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
مجوز بهداشت : 8408-41032 /7/ك-41406 / 7/ك-39468 /7 /ك

ژل آميزشي 4 كاره بانوان تنگ كننده افزايش ميل جنــ.ـسي ضد عفوني كننده و خشبو كننده

داراي ماده جمع و منقبض كننده چسبان واژينال با هلوگرام شركت بزرگ لاو استريتhttp://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/lady/lsdygel.jpg

ژل آميزشي lady gel مدل : سانيتاري

اگر خود و يا همسرتان از شل شدن عضلات و باز شدن بيش از اندازه ناحيه تناسلي تان ناراضي هستيد !

اگر به حفظ انقباض عضلاني و سلامتي ناحيه مهبلي خود اهميت مي دهيد !

اگر از ترحشات زياد مهبلي ناخوشنوديد !

ويژگيهاي محصول :

بهترين وسيله براي سفت و جمع كردن عضلات و محيط دروني ناحيه تناسلي و بازگرداندن لذتهاي از دست رفته مي باشد .

كاهش دهنده ترحشات زياد مهبلي و موجب درمان عفونت هاي ناحيه مهبلي خواهد گرديد .

خشبو كننده و از بين برنده بوي بد ناحيه مهبلي .

افزايش ميل به رابطه و رسيدن به ارگاسم لذت بخشتر .

روش استفاده :
آقايان مقدار متناسبي از ژل را روي محل مورد نظر يا كف دست پمپ نموده و سراسر محل را با لايه اي از آن آغشته مي كنند .

بانوان مقدار متناسبي از ژل را درون محل مورد نظر خود و يا بروي انگشت خود پمپ كرده و درون محيط تناسلي خود را به آن آغشته مي كنند .

توجه :

 

اين روش را بر روي كاندوم نيز مي توانيد انجام دهيد كه از پاره شدن احتمالي كاندوم نيز جلوگيري مي كند .

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي تائيديه بهداشت آمريكا و اروپا

بهترين وسيله براي جمع و منقبض محيط آلت تناسلي در بانوان

فضايي بسيار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آميزش شما مي بخشد .

» قيمت: 24,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
مجوز بهداشت : 8408-41032 /7/ك-41406 / 7/ك-39468 /7 /ك

ژل آميزشي 4 كاره بانوان تنگ كننده افزايش ميل جنــ.ـسي ضد عفوني كننده و خشبو كننده

داراي ماده جمع و منقبض كننده چسبان واژينال با هلوگرام شركت بزرگ لاو استريتhttp://mihanteb.uploadasiapars.info/aks/lady/lsdygel.jpg

ژل آميزشي lady gel مدل : سانيتاري

اگر خود و يا همسرتان از شل شدن عضلات و باز شدن بيش از اندازه ناحيه تناسلي تان ناراضي هستيد !

اگر به حفظ انقباض عضلاني و سلامتي ناحيه مهبلي خود اهميت مي دهيد !

اگر از ترحشات زياد مهبلي ناخوشنوديد !

ويژگيهاي محصول :

بهترين وسيله براي سفت و جمع كردن عضلات و محيط دروني ناحيه تناسلي و بازگرداندن لذتهاي از دست رفته مي باشد .

كاهش دهنده ترحشات زياد مهبلي و موجب درمان عفونت هاي ناحيه مهبلي خواهد گرديد .

خشبو كننده و از بين برنده بوي بد ناحيه مهبلي .

افزايش ميل به رابطه و رسيدن به ارگاسم لذت بخشتر .

روش استفاده :
آقايان مقدار متناسبي از ژل را روي محل مورد نظر يا كف دست پمپ نموده و سراسر محل را با لايه اي از آن آغشته مي كنند .

بانوان مقدار متناسبي از ژل را درون محل مورد نظر خود و يا بروي انگشت خود پمپ كرده و درون محيط تناسلي خود را به آن آغشته مي كنند .

توجه :

 

اين روش را بر روي كاندوم نيز مي توانيد انجام دهيد كه از پاره شدن احتمالي كاندوم نيز جلوگيري مي كند .

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي تائيديه بهداشت آمريكا و اروپا

بهترين وسيله براي جمع و منقبض محيط آلت تناسلي در بانوان

فضايي بسيار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آميزش شما مي بخشد .

» قيمت: 24,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ضد آفتاب ساتبلوك با داشتن SPF 60 كرم مناسبي جهت محافظت تمامي پوستها در مقابل اشعه هاي مضر آفتاب ميباشد.وزن اين كرم 50 ميلي ليتر ميباشد. و به پوست شما شادابيhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/2.jpg و نشاط ويژه اي را مي بخشد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/snailleave300_1.jpg

 سانبلوك كرم برطرف كنندهء چين و چروك , جوش, لك هاي صورت و بدن, سوختگي هاي عميق و تركهاي بعد از زايمان .نيو تو دي محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامي سنين ، از بسيار پايين مانند بچه هاي يك يا دو ساله تا سنين بالا ميباشد، لازم به ذكر است كه اين تركيب اثرات آلرژيك ندارد و تاثير بسيار مثبتي روي از بين بردن سلولهاي پوستي مرده و جايگزين نمودن آنها با سلولهاي جديد دارد. نيو تو دي محصولي توصيه شده براي آكنه ، جوشهاي سر سياه ، زگيل ميباشد. تركيبات ضد آفتاب در كنار ساير مواد موجود مانع شكل گيري نقاط سياه روي پوست ميشود.

مصرف طولاني مدت موجب تسريع درمان ضايعاتي از قبيل حساسيتهاي پوستي، سوختگيها و سائيدگيها ميشود. كرم سانبلوك تهيه شده از عصارهء حلزون ميباشد , حلزون تنها موجودي است كه در ۲۴ ساعت بافت هاي فرسودهء خود را ترميم مينمايد

 

» قيمت: 19,500 تومان

 

 




تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ضد آفتاب ساتبلوك با داشتن SPF 60 كرم مناسبي جهت محافظت تمامي پوستها در مقابل اشعه هاي مضر آفتاب ميباشد.وزن اين كرم 50 ميلي ليتر ميباشد. و به پوست شما شادابيhttp://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/2.jpg و نشاط ويژه اي را مي بخشد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/aftabh/snailleave300_1.jpg

 سانبلوك كرم برطرف كنندهء چين و چروك , جوش, لك هاي صورت و بدن, سوختگي هاي عميق و تركهاي بعد از زايمان .نيو تو دي محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامي سنين ، از بسيار پايين مانند بچه هاي يك يا دو ساله تا سنين بالا ميباشد، لازم به ذكر است كه اين تركيب اثرات آلرژيك ندارد و تاثير بسيار مثبتي روي از بين بردن سلولهاي پوستي مرده و جايگزين نمودن آنها با سلولهاي جديد دارد. نيو تو دي محصولي توصيه شده براي آكنه ، جوشهاي سر سياه ، زگيل ميباشد. تركيبات ضد آفتاب در كنار ساير مواد موجود مانع شكل گيري نقاط سياه روي پوست ميشود.

مصرف طولاني مدت موجب تسريع درمان ضايعاتي از قبيل حساسيتهاي پوستي، سوختگيها و سائيدگيها ميشود. كرم سانبلوك تهيه شده از عصارهء حلزون ميباشد , حلزون تنها موجودي است كه در ۲۴ ساعت بافت هاي فرسودهء خود را ترميم مينمايد

 

» قيمت: 19,500 تومان

 

 




تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

خاويار+ كولاژن + ويتامين  CوE

تهيه شده از : عصاره و روغن خاويار و ديگر آبزيان دريايي ، اسانس هاي مفيد گياهي ، عصاره چاي و خيار بسار مفيد براي هرنوع پوست ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت پلينگ ،پاكسازي پوست ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست صورت،برطرف كننده سياهي دور چشم ودرمان كننده زخمها ،ضد باكتري ،ضد قارچ،ضد خارش ، بهترين پاك كننده آرايش صورت ،تنظيم كننده چربي پوست و جلوگيري از چين و چروك صورت و..........
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/khaviar/images.jpeg


برخي از امكانات و قابليتها محصول:

 خاويار+ كولاژن + ويتامين Eو c
 عصاره و روغن خاويار
 بسار مفيد براي هرنوع پوست
 ،بسيار مفيد براي درمان اكنه ،لك،جوشهاي صورت
 پلينگ ،پاكسازي پوست
 ،روشن كننده ،مرطوب كننده ،شاداب وخوشبو كننده پوست

» قيمت: 35,000 تومان



تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم پف صورت و گردن و ضد پيري مرواريد سياه


 
كرم مرواريد سياه لاو استريت ضد پيري

مجوز بهداشت: 100241012009

اين كرم ساخته شده از مواد طبيعي و دريايي و با امولسيون هاي تركيب شده به پوست كمك مي كند تا به آن حالت و پف دهد اين كرم پوست را نرم ، زيبا ، شاداب ، سفيد و روشن مي كند . توضيحي مختصر درباره پوست : پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشيد ، آلودگي هوا و گرد و غبار قرار ميگيرد كه مجموع اين عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهاي ملانين كه رنگدانه هاي پوست ميباشد را تغيير داده و رنگ آنها را كدر ، تيره و خسته نشان ميدهد ! و پوست را نيز به همين حالت در مي آورد حال اين كرم چه عملكردي دارند ؟

 

اين كرم تنها مواد لايه بردار بدون اسيد و شن ميباشد كه كار آن فقط برداشت سلولهاي مرده پوست شما و تميز كردن منافذ پوست ( توجه داشته باشيد منافذ را باز نمي كند ) جهت اكسيژن رساني و تهويه مي باشد چربي اضافه پوست كه در مواردي باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهاي گونه ها و پيشاني ميباشد را از بين ميبرد ! و همچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست ميباشد و پوست صورت شما را صاف و تميز و لطيف ميكند .

 

بهترين كرم پف صورت پف صورت

 

كرم از راه منافذ پوست كه تميز و پاك شده اند وارد پوست شده و سلولهاي ملانين غير طبيعي ، كه بر اثر عوامل ذكر شده تغيير يافته اند را ميشكند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زيبا ، روشن ، شفاف و سفيد مي كند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ويتامينهاي موجود در آن تيرگي و چين و چروك دور چشم و مناطق به مرور كمتر و از بين ميبرد . جالب اينكه اين كرم آنتي باكتريال نيز مي باشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگيري كرده و ميتوان از آن بعنوان يك كرم روزانه نيز استفاده كرده و ديگر نيازي به هيچ كرم پودر يا پنكك نخواهيد داشت ! يك پك فوق العاده براي همه ، حتي آقايان ! بر گرفته ازاعماق دريا داراي 2 تاييديه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زيبايي كه اين كرم به شما ميدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود ميباليد . . .

» قيمت: 28,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قيمت: 26,500 تومان


منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كرم‌ كانگورو حاوي برخي تركيبات مثل مشتقات ويتامين‌A و آلفا هيدروكسي اسيد است ومي تواند چروكهاي پوستي شما رو بطور كامل درمان نمايدhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/kangoro/1.jpg

روغن كانگورو همانند روغن مار از مرغوبترين و گرانترين مواد در توليد لوازم آرايشي ميباشد بخاطر تاثير فوق العاده روغن كانگورو بر روي پوست در اروپا آن را با نام god skin ياد ميكنند

مراحل تاثير كرم كانگورو بر روي چين و چروك ها پوستي

           >>>>>>رفع چروك پوستي>>>>>>

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/kangoro/111.gif  http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/kangoro/12.gif  http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/kangoro/13.gif

                           روشن كننده پوست و بر طرف كننده آكنهhttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/kangoro/soap.jpg

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/kangoro/okok.jpg

حاوي روغن كانگورو مخصوص ضد لك و كك و مك و روشن كننده و سفيد كننده پوست

با خريد يك كرم كانگورو اصل يك عدد صابون شفاف كننده پوست كانگورو هديه بگيريد

 

ساخت كشور فرانسه

» قيمت: 32,500 تومان

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قيمت: 26,500 تومان


منبع:
http://kharidonline.info




تاریخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

لاغري سريع – 100% گياهي- اورجينال آمريكا
اين محصول داراي شماره مجوز 1080883
كرم لاغري موضعي اسليمينگ ژل محصول اورجينال آمريكا بوده و با تاثير بر روي بافت هاي چربي كمك به ايجاد تراكم و در نهايت آب شدن چربي ها و نيز به كاهش سايز منجر مي شود . http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/1.gif

اين كرم لاغري به طور معجزه آسايي چربيهاي ذخيره شده در پوست را كاهش مي دهد و موجب افزايش سوخت و ساز چربي و در نتيجه لاغر شدن مي گردد
.
همچنين دفع مواد مضر متابوليك پوست را تسريع مي نمايد
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/before-and-after-photos-hoodia-slimming-patch-300x296.jpg
اين كرم لاغري در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربيها را مي سوزاند ، مايعات و مواد زايد بدن را خشك مي كند و به پوست استحكام مي بخشد و پوستهاي شل شده را جمع و سفت مي نمايد

كرم لاغري اسليمينگ ژل از عصاره جلبك دريايي و نيز ويتامينهاي مورد نياز پوست تهيه شده كه نه تنها منجر به لاغري مي شود بلكه تركهاي پوستي را كه ناشي از چاقي و زايمان مي باشند نيز بر طرف كرده و از افتادگي پوست در زمان لاغري جلوگيري مي كند .

 

با استفاده روزانه از اين كرم در يك دوره يك ماهه شاهد كاهش 5 تا 8 كيلو از وزن و 2-4 سايز بدون بازگشت و بدون عوارض خواهيد بود.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/3.jpg

محصولي بي نظير از كشور آمريكا

از اين محصول جهت لاغري شكم ، باسن ، پهلو ، رانها و بازوها مي توانيد استفاده نمائيد بدون نياز به بستن شال يا باند در موضع مورد نظر . فقط كافي است مقداري از كرم را در ناحيه مورد به مدت 5 دقيقه مالش داده تا كاملا جذب شود و سپس به باقي كارهاي خود رسيدگي كنيد .

» قيمت: 28,000 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2819
بازدید ماه : 3024
بازدید کل : 53588
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن